utorak, 22.01.2008.

Ako je grijeh sto te volim...neka mi se nikad ne oprosti!!

Hodam,hodam polako,hodam polako jer se bojim,bojim se toga........zelim to osjetit a bojim se,opeci cu se ako dotaknem.........na dohvat mi je ruke ali bojim se......to nije obicna ljubav.........to je ljubav koja boli..........boli me iznutra jer znam da te nesmijem voljetno......jer ako cu te voljet opeci cu se.....tada bol nece samo bit u meni i to necu samo znati ja......to ce se tada vidjeti........bit cu shrvana.........necu to moci sakriti
Mislila sam da je u ovom svijetu sve dozvoljeno.........ali gle..... jedna stvar........jedna stvar koju ja ocajnicki zelim mi je zabranjena!!Svaki dan se budmin s novom nadom da cu imat snage za to da pobjedim sve ali nemogu bojim se i opet i opet i opet.....!!!
Nadam se da ce doci dana kad cu reci "ja to mogu,mogu pobjedit druge i duge misli"
to ce biti dan kad cu napokon imati nesto.........nesto cu osvojit...........makar se morala kasnije kajati!!!
Pozdav i pusica Editi,Dari i Luciji!!!!cerekmah

05:08 Komentari (7) Isprintaj #

petak, 18.01.2008.

Evome stigla i ja......

mahCao ljudi,i odma napocetku htijela bi se ispricat nokaj vam nisam komentirala i pisala postove ali nisam mogla jbg...!!Joj neznam od kud da pocnem!!Hm pa ovak drustvo je donekle ok,e da poela je ova trtava usrana skola i nikak da se naveknem na frendove iz đure bangsad sam se navikla na zekruparty i opet moram ici u ovog trtavog đuru.....makar ja Edita,Daria i Lucy razmisljamo da se preselimo na zerku ali bilo bi to ipak malo trtavo!!Opet naravno imam problema sa trtavom ninomnamcor ali jebg,zena si umisljalud da je najpopularnija ali nemre bit popularnija od Lucije,Darije,Edite i mene..............hehe salim se,Joj nezna kaj da pisem a evo vam malo slikica od frendova......wave

Ovo je mali ivan...u voxsu..

Image Hosted by ImageShack.us


a ovo je naravno tonac

Image Hosted by ImageShack.us


Evo to je to za sad ali bice ih jos puno puno.....

20:13 Komentari (8) Isprintaj #

utorak, 08.01.2008.

Evo ljudi napokon i mene hehe!!!!

mahJoj ljudovi kako sam ja bijesnaheadbang na sve a najvise na starce nezele mi platit internet jer sam kao jako zlocesta i bezobrazna naravno da to tije tak nego to si oni tak misle!!Ovak sad malo novosti!!!Novu sam docekala s u novoselovom discu sa lucijom,editom,dariom,drcom,dominikom,ivanom,mateom i starijim pendelicem bilo je zakonsmokin mislim onak malo alkoholaparty i tak!!!Neda mi se o tome!!!A neznam kaj da vise pisem fkt nezna.......Bum se ja vama oduzila s komentarima i sa postovima kad mi starci plate internet!noE da sorryte kaj vam ne komam ali jbg!!!Evo vam jedna slikica to smo ja,lucija,edita i daria naravno 4 naj frendice na bozicnoj pretstavi kad smo nastupale ko navijacice!!A sad moram ici pusek cerekedito,dari i luciji pooooz=)wave

Evo ovo smo mi.........................hehe!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

17:27 Komentari (3) Isprintaj #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.