petak, 20.04.2007.

mahBok,ljudovi kod mene nema ništ novo,a kod vas.Krenula sam u školu to je ne coolnobang,baš glupo.Sad tek vidim kako je divnoparty biti kod kuće.Joj neznam kaj da pišem,e da moram pohvaliti liviuwink,ljudi fakat neznam kjd da pišem odo ja.wave

14:15 Komentari (6) Isprintaj #

subota, 14.04.2007.

LJudi dali imam previše slika?

11:41 Komentari (2) Isprintaj #



Friendster images

Friendster images

Imam oči sokolove

11:18 Komentari (0) Isprintaj #

petak, 13.04.2007.









free image hosting

free image hosting








Friendster images

Friendster images








16:38 Komentari (0) Isprintaj #

Pitanja na koja bi željela znati odgovor!?

nowaveTko želi komentirat neka mi odg. na ova pitanja.1. Što mislite kakva sam ja osobasmokin?2. Dali sam ružna?eek3. Dali sam dobra frendica?party 4. Što mislite o mom stilu?nut5. Dali je za mene dobar? 6.Dali vam ikad postavljam pitaja koja nebi sjmjela?nonoTo su neka pitanja koja me zanimaju i molim vas komentirajte!?!?!?Pozzzzzzzz!!!:)mah

16:15 Komentari (1) Isprintaj #

četvrtak, 12.04.2007.

MOJ MIŠLJENJE O BOGU I CRKVI

waveNeznam kaj da meljem,pa ću o svojoj vjeri.Vjerujem u boga,ali malo manje u crkvu.Ne vjerujem u raj i pakao i nekužim kak tvoja duša dok ti umreš može ići u raj ili pakao,ja mislim da tvoja duša ode u drugo tjelo.Vjerujem u boga,ali ne da je on winkneko tko gore sjedi i na nas baca srećurofl i nesrećeek,nego je on vjera koja je u tebi,bar ja tak mislim.Nemoj te mislit da ja nevjerujem u boga,ja čvrsto vjerujem u boga,ali ne baš u crkvu!!!mahwave

16:37 Komentari (5) Isprintaj #

srijeda, 11.04.2007.

Zakaj uvjek moram pisat naslov

waveludE ljudi dosta sam toga novog naučila danasroflsmijeh,napokon imam dume o blogovimamouthwash,to je dobro kaj ne.Joj danas je tako dosadanzijev dan,tako mi se shoppingiragreedy, tako mi se...............cerek...!!!!!!!!!!!Ljudi jua nisam normalna.E i ako će te ostavljt komentare daj mi, recite kaj mislite o meni?To bi bilo to,bbbbbbboooookkkk!!!!!!

17:08 Komentari (2) Isprintaj #

Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace


voljela bi ovako izgledat

myspace layout

myspace layout

14:06 Komentari (1) Isprintaj #

Evo malo slikica

image hosting for myspace

image hosting for myspace

14:03 Komentari (0) Isprintaj #

utorak, 10.04.2007.

mahBok wavemahljudovi,evo mene napokonthumbup!Znam nije me bilo dugo zato kajmi se nije dalo ali i zato kaj sam bolesnanorolleyes.Joj nisam bila dugo nutu školi zato kaj moram biti bolesna,iskreno već mi fali ta školica.Kod mene nema ništ novo,nisam čak ni izlazila,već mi fali normalni život!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bangnamcorpuknucuBoooooooooookiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wavemah

17:30 Komentari (2) Isprintaj #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.