četvrtak, 31.05.2007.

waveE ljudi.........ne slušam....fergieyes........to sam.........slučajno......stavila,......a ja.........kak...........sam.pametnaheadbangbang...................neznam.............ju...........maknut................šiška?!thumbup...........Pooooooz:)

13:54 Komentari (0) Isprintaj #

waveBok ljudovi...................,danas nisam bila u školi jer ............sam moala...........u Zagreb...............Danas su....dijeca pijevajuyes...hitove................i neznam dali ću .............ići...............Baš šteta..............bilo bi dobro da me...................neko pozoverolleyes.........el da..........da malo mutavibang ....................post, a šta će....................te...................moram nešt delati,...................kaj ne društvo?.........................joj,joj,joj...................ubijam bangse od dosde................ali.....................zapravo imam........kaj delati.....................moram ..................učitieek.............engleski................a tk mi se neda..............daj naučite..................za mene..........he,he,he...............joj ajmo se sad smijati....ha,ha,halud..........joj.....ljudi......idem......da vam.............ne zagorčam................život.............čao,čao....................Poooooooooooz:)mah

13:43 Komentari (1) Isprintaj #

srijeda, 30.05.2007.

waveBokić ljudovi kaj ima novo kod mene brdo stvari.Dobila sam novi kompyes,sad imam i doma internet baš coolyes.Danas je u škoi bilo baš zakon.Vladićkapuknucu je uzela ninin leksikon i sve pročitala.Bilo je par pitanja vrlo zanimljivih,jedno je bilo kaj misliš o Vladićki neki su napisali da je eeksmeće,ja sam naprimjer nacrtala debelog vragaburninmad i napisala da slika govori tisuću riječi ali njoj se to svidjelo jer je žena mislila da je to mačkabang i rekla je da sam duhovita,drugo dobro pitanje je bilo tvoj naziv za zbornic neki su napisali da je to kokošinjac s 3 pijetla i tak da nam je srala cijeli sat.Neznam više kaj da meljem,pa odo ja poooz....!!!!!!!!!!!!!!mah

18:03 Komentari (2) Isprintaj #

četvrtak, 17.05.2007.

mahBokić ljudi kaj ima,kod mene niš novo.A zapravo ima krenula sam u zijevškolu,i to je baš cool,e da dobit ću za dva tri dana novi komp i inernet,ali i skuterthumbup i još puno toga naravno moram ići kupiti stvari za ljetoparty.Joj neznam kaj da pišem i ispričavam se kaj nism dugo pisala post,ali bila sam bolesnano.poooooooooozz!!!!!! wave

12:16 Komentari (1) Isprintaj #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.