ponedjeljak, 29.10.2007.

mahEj ljudi odlucila sam napisat novi post jer ovaj mijesec je bio totalno lud i sav trtav,prvo cu vam malo mljet a onda napravit ispis svih dogadanja ovog mjeseca!!Ovak bila sam s kekiem,mislim nije bilo dug ali smo ostali jako dobri prijatelji!!E da sad je keki s darijom,zapravo zbog nje me i napuco al ok,onda darijan je s editom itd itd!!
ISPIS SVIH DOGADANJA OVOG MIJESECA:
1.nase drustvo se je pocelo mijesat al ono totalno!!
2.edita je prohodala sa brunom horvatom
3.darija je prekinula sa sprdom!!
4.lucija je postala naj frendica s grgom!!
5.ja probala pusit!!
6.zbarila se s darijanom!!
7.pocela mutit s kekiem!
8.boca se zanima za anu!!
9.nina i tonac prohodali!!
10.mali problemi u vez gabi i joze!!
11.anja napucala robertarofl
12.anja se zanima za ba (bartola)
13.boca pito anu za hodanje!!
14.jozo i anja malo "mute"laze
15.tonac ostaje bez moba!!
16.ana odbija bocu!!
17.edita ostavlja brunu!!
ja mutim s kekiem!!
18.ana i darijan mute!!
19.editi se svida darijan!!
20.ja prohodala s kekiem!!
21.edita prohodala s darijanom!!
22.luciji se sviđa ...
23.mene keki ostavlja!!
24keki prohoda s darijom
25.jozo i gaby vise nisu zajedno
26.jozo i gaby su opet zajedno!!
27.tonac napuco ninu!!finonaughty
28.anja prohodala s ba
29.neznam vise kaj da pisem pa odem i daj malo vise komentirajte jer ako necete kom ja necu pisat postove vam jasno (ma salim se)ajde pooz=)wave

21:20 Komentari (15) Isprintaj #

petak, 19.10.2007.

Cao ljudi moji,moram napisat post a tako mi se neda!!Joj kaj da pisem hm..
Ovak sve je divno krenula,mislim ne divno onak normalno,onak skroz normalno!!!Ovak u subotu smo bili vani,i bilo je jebeno!!!Ovak poceli smo uglavnom ici u vox jer tamo daju party pa onda ono mislim!!Dalkle tamo smo bili u subotu,ja i tonac malo smo previse popili malo nam se vrtijelo ali sva sreca brzo je proslo hehe!!Molite boga da ovu subotu zemem fotic pa cu objavit slike ko zna kakve hehe!!!Joj da samo da ne zaboravim reci da napokon idem u navijacice juhuuuuuu hihi!!!Ona dalje.....zgadila mi se jedna osoba ali onak ful,fuj fuj ali u pm moram s njim izlazit,zapravo ovak nije se samo meni nego SVIMA!!!E da nesmijem zaboravit pozdravit svoje malo dijete Luciju,i svoje veliko dijete Gaby kissam vas!!!Hehe ah sta ces!!O jebote pa ja sam napisala post nemres vijerovat,uspijal sam neko govno s kovat hehe!!E da molila bi vas da posijetite ovaj blog i da usrecite moje malo dijete luciju komentarima Stisni tu,i ostavi koji kom =)a sad kissam vas!!!!Poooz=)mah


Image Hosted by ImageShack.us

17:36 Komentari (3) Isprintaj #

utorak, 02.10.2007.

waveHej ljudi ovo je jos jedan post u nizu mojih tuznih postova mislim neznam kak da kazem,uglavnom ovak:prvo cu izvrijedat jednu osobu koja ne cita blogove pa nece ni znat ah koji ce mi ovo sad bit uzitak!!Ovak radi se o jednoj tako receno kucki koja se bari s cijelim ivanicem,koja je ah nemogu ti napisat,ali ona je tak neka sva kurvasta hehe kak sam to rekla ali kad tak i je!Ta zenica ups n zenica kurvica je tako bezobrazna najbolje da jos nista ne govoris jer inace ce se dogodit ovo!!Kucka koji god decko se meni ili nekome svida ona ga namijerno zbari ili prisvoji aaaaahburninmad i onda poslje da sam znala nebo fkt stavrno nebi ma daj odijebi ti i tvoje suzice,ovo porucujem toj osobi a nadam se da ste skuzili o kome se radi"ovak ti mala ku** slusaj me dobro tvoje suzice vise ti nece tak lako pomoc prvo dobro razmisli a onda to napravi ili NE napravi ti jasno kuc**"ah sad mi je vec lakse!!!A sad ono drugo,shvatila sam neke vrlo vazene stvari ali jos uvijek me privlaci ta stvar kao vec da to nazovem stvar,masa,osoba bilo kak!!Ovak jako je bahat i bezobrazan a drugi je opet preslatki njezan ali i zauzet(nazalost)neznam ni sama koji mi se svida a koji ne ma nema veze nezelim vam sve otkrit ustavri to je i ovako moja stvar nadam se da ce svanut jedan dan kak cu napisat ljepi normalni postic a ne ovakve neznam kak da nazovem!E da samo da kezem jos da se moj san ostavro ne bas u potpunosti ali bare dio,ali ovaj koji sad zelim ce se ostvarit za koji tijedan dva sumljam da ce trajat vise,hehe znam da nist niste skuzili al ok idm ja sad poooz:(


Image Hosted by ImageShack.us


19:42 Komentari (10) Isprintaj #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.