petak, 23.03.2007.

Niš novo!!

Dobar danmah ljudi,kaj se radi!!!!!!!Ja sam happy smijehthumbupjer nema nastave,još ktome jučer sam bila bubanano.Tak da ću biti doma četri dana ha,ha,ha!!!!!!!!!!!!!!!!smokinpartyLjudi nemrete vjerovat ja nisam zaljubljenacerek.Neznam više kaj da meljemblablablabla,pa odo ja u "penziju"!roflzijev

10:44 Komentari (3) Isprintaj #

srijeda, 21.03.2007.

Opet ja!!!!!!!!!!!!!!!

Opet ja i moj novibangsmokin blog a šta ćeš kad sam senilnanamcor.Svaki put zaboravim lozinkunut i moram raditi novi bolog,ovo mi je već četvrtibangbangludlud.Ali ovaj put ja mislim neću zaboravit lozinku.Ajde bokić ljudi!!!!!!!!!!!bangzijevnamcorwave

14:11 Komentari (0) Isprintaj #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.