utorak, 10.07.2007.

waveE ljudi ja sam u kurcu sve je sijebanolud u pm(sorryte na izrazu ali fakat je sve sijebano)!Neznam kaj da napravim.Jedan se decko zanima za mene a znate ko me je ponudio!VALNEOkiss neeeeeeeeeeeeee jebem ti.I sad sve ide preko valneovoga moba.Jos mi je ktome vale kupio bon,i razgovarali smo vise od sat vremena!Ma nemrem vise,tako je sve sijebano joj ja se fkt sad idem ubitibang!Zas on,zast uvijek on!Fakat sam u depri zbog toga vise mi nije do nicega,i jako sam slomljena zbog toga!Joj ljudi sorryte kaj morate slusati moja sranja ali morala sam to izbaciti iz sebe!Poooooooooooz i volim tecerekkiss .......................!

MySpace Layouts images

MySpace Layouts

16:44 Komentari (18) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.