subota, 20.06.2009.

... Izbirljivo stvorenje=ja ...

Izbirljivo sam ja stvorenje,podosta.
Što se tiće dosta stvari,među kojima je i naravno-hrana.
Skoro pa uvijek imam nešto u ustima,jedem stalno,apetit na nivou... UVIJEK gladna! yes
Broj koji vaga pokaže kada stanem na nju i nije tako loš,s obzirom koliko papam,odličan je! sretan
Uglavnom,jedem ja svašta. Od onih "zdravijih i kvalitetnijih" obroka,do raznoraznih gluposti koje žvačem rekreativno! njami
No,neki put (kao zadnjih par dana) moja želja za hranom se smanji. Većinom je razlog tome neka viroza,koja me opere redovito. Barem tri puta godišnje,moj želudac i ja patimo... Oči pune suze,tužnava.... Sva budem u banani,no... Prođe i to i opet se vratim starim,"dobrim" prehrambenim navikama! njami
Iiiiiiiiiiiiii... Iako sam poznata kao osoba koju je lakše oblačit nego hranit,ima nekoliko stvari koje većina voli,a meni su baš nekako... Hm,hm... Onako... Bljakave! Kruh... Nemogu vjerovat da ga svi tako s guštom jedu. Meni je slabo kad moram jest sendvić! Jednostavno,previše toga (kruha),ni ne osjetim sirkas i salamicu... Bezveze!
Tako sam prošlo ljeto na poslu čak znala jest i čokolino! Nemam više ideje za obrok na poslu,pa sam par puta jela keksolino,čokolino,svakakve salate,voće... Svašta nešto,no... Većinom su to nekakvi sendvići,kojima nisam pretjerano zadovoljna. No,bolje i to,nego ništa! yessretannjami
Dragi kada vidi kako si doma slažem "sendviće",slabo mu je... Red sira,red salame,krastavčić,ketchup i u usta! sretan
Tako je već bolje! yes
Od "konkretnih" jela ne volim fažol,mahune,janjetinu ( smerdi ),slatki kupus na crveno,bakalar ( brrrrrrrrrrr )...
Ma joooj! Svašta nešto mi je koma,sva se naježim kad se samo sjetim tih neugodnih mirisa,bljutavih okusa,nekih čudnih boja... ŠIT! Preloše!
No,postoji i jedna poslastica,mnogima draga,a meni koma-sladoled! Jednostavno,postoje razdoblja kad mi je fin ( čitaj:PMS ),ali.... Inaće su mi svi ti okusi koma! Nekako,previše mi je to,šta ja znam... Bljutavo. Sve nešto kao nešto,a ništa konkretno! zujo
Uglavnom,iako ga ne volim,zanimalo me kako se radi taj vražji sladoled! Kako radim u slastičarni,u kojoj se između ostalog radi i sladoled,baš sam danas pitala tetu slastičarku. Nisam očekivala da ću dobit konkretan odgovor,ali... Prevarila sam se. Baš mi je lijepo objasnila kako nastaje ta hladna poslastica! Uglavnom,postoji uređaj u kojem se radi,a u sebi ima "propeler",koji bazu sladoleda i aromu koja se stavi "smiksa" u jedno,napuše,ohladi i tako izbaci van.
Sve to je proces koji traje cca 10 minuta,a full je fora! Nisam imala pojma da u sladoledu ima full puno zraka... sretan No,mora ga imat,da bi bio kremast i fiiiiiiiiiiiiiiiiin. Bat,meni nat! sretan
Zato ja uživam u papici koju volim,pretjerano,ali... Jbg! Netko mora i u tome pretjerivat! sretan
A naravno,moj dragi me slijedi u stopu,ne toliko često,ali... Puno obilnije! belj

- 23:53 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 13.06.2009.

Godišnja doba... :)

Baš sam u četvrtak i petak boravila u prirodi,provela se lijepo i zabavila.
Prvi put u životu sam boćala i zabavila se full,samo mi je na kraju,glad pokvarila gušt!
Ah,ta moja pretjerana potreba za jelom. Sva sreća da imam brz metabolizam! yes
Uglavnom,baš me je sav onaj svježi zrak bacio na razmišljanje o godišnjim dobima.
Svatko od njih ima svoje čari. Meni osobno je najdraže proljeće,jer najviše uživam u prirodi... Zelenilo,cvijeće,ptićice pjevaju... PREDOBRO!
No,svako godišnje doba mi je zakon na neki svoj način...
Ljeto opet ima svoje prednosti... Kupanje volim,pa malo i boje pokupit ne škodi... Onda lijepo idem stalno u šetnjice,lagano koračanje obalom Opatije,Crikvenice,pa na posljetku i Rijeke. Uživam u gledanju mora,sve nekako svijetli i ima poseban sjaj! Volim sjedit na terasama,polako ispijajući kavicu,po mogućnosti neku finu! yes
Sve u svemu,lijepo je ljeto,a i ima prednosti za krpice... sretan
Jesen mi je sva nekako čudna i nije da ju ne volim,ali mi je nekako najmanje draga... Sve je tmurno,sivo,pada stalno kiša... Nije za nikamo,a ja kao hiperaktiva teško podnosim boravak u kući,pa sam na jesen malo grintavija nego inaće... No i jesen brzo prođe,pa i moja grintavost nije dugotrajna. Sve su mi te boje jeseni nekako mutne,zagasite,ma baš su mi bljaki! sretan
I onda ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiima! Brrrrrrrrrrrrr! Iako nije pretjerano zakon,volim ju. Lijepo je ujutro se probudit,gledat kako je vani hladno i sjedit u kući i pit toplu kavicu ili čaj,uživat u toplini doma,dok je vani ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimavo! Baš je gušt,obući se full i uživat u zimskim radostima. Ove sam godine imala priliku boravit malo na snijegu... Predobro,bijeli snježni pokrivač,prelijepo,prečisto,baš sam bila sretna! sretan
I svako doba sam sobom nosi neke određene radosti... yes
A kako je sad ljeto pred vratima,tako ja sa svojim dragim uživam u dugim šetnjama,razgovorima i nježnostima uz more,ma baš nam je lijepo... Volimo se,baš se volimo! Btw,danas nam je 16 mjesecova... Da,da... Već je toliko prošlo,a kao da sam ga jučer upoznala... Ah ta ljubav... kiss

- 21:31 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 05.06.2009.

Još jedan lijepo proveden petak :)

U srijedu,dosta kasno navečer,nazvao me je tata.
Iznenadio me njegov poziv kasno navečer,no... Baš sam kasnije bila sretna.
Pozvao je mene i mog dragog da dođemo kod njega na ručak,da će sve pripremit,pa da se malo družimo.
Kako mi je to lijepo... Nekako,kao da mi u zadnje vrijeme zafali razgovor s njim. Ubiti,nekako,mislim da je najviše stvar u tome što mi je žao da je on sam. Trudi se,stvarno radi puno i svaki put kad ga posjetim,nešto novo vidim... U onoj kući,sve su njegove muke. Kada poželi,nema se kome požaliti,nema s kime ujutro popiti kavu,nema mu tko navečer reći laku noć,tužno je to,stvarno je. I koliko god da mi je lijepo provesti tamo neko vrijeme,toliko mi je opet teško otići,mahnuti mu i gledati iz daljine kako opet ostaje sam,kako je opet prepušten samo sebi i onoj kućici,cvijeću i mački,koja jedina s njim prolazi sve muke. A opet,nekako mi je posebno bit s njim,nekako,tata mi je. Stvarno,postoji ona neka veza,ono nešto što i mene natjera na razmišljanje,što u meni otvori more pitanja!
Mislila sam da nikad neću reć da mi je žao što se rastao za "curom" s kojom je bio... Ali,nije mi žao zbog nje,nego zbog njega,što je opet sam...
Joooooooooooooj,kako bi voljela da je drugačije,kako bi voljela da je i on sretan,vedar,vesel i nasmijan,ali... Jbg,valjda ni on nije rođen pod sretnom zvijezdom!
No,ja sam se danas baš lijepo s dragim i s njim zabavila,malo smo jeli,pa pričali. Smijali se,lijepo proveli popodne!
Meni,jedan od dražih petaka!
Dragom je bilo lijepo,meni također,a zajedno smo i razveselili tatu!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
A sad će i ljeto,mislim da bumo malo ćešće tamo... yes

- 21:44 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (7)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (7)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga




... Sretna što ga imam ...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws








Glitter Graphics






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


Koliko vas je bilo :)

Louisiana Jones Act
Louisiana Jones Act Counter





Glitter Text @ Glitterfy.com

Nice to hear :)

kissPredobra stvar! :)




Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics




Glitterfy.com - Love Glitter Graphics








Glitterfy.com - Love Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Love Glitter Graphics









Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Heart Glitter Graphics












Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics





Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics



Malo o meni?

Malo o teti koja sve ovo tipka,tj. o meni! sretan
Uglavnom,moje ime je Renata. Rođena sam u Vukovaru,iako sam tamo boravila jaaaaako kratko.
Po horoskopu sam strijelčica;vatren i jak znak zodijaka,vječiti optimist. Smatram hiperaktivu također
jednom od svojih pozitivnih strana... Osmjeh i svijet je "moj"!
Direktno o godinama nebi,ali,mlada sam ja... sretan
Moj životni moto je ljubav,ona me vodi i svjetlo mi je i kad je najveća tama u pitanju...
Sva ta ljubav nebi za mene bila ljubav,kada nebi postojala osoba koja mi je uzela srce,ubiti,
sama sam ga dobrovoljno postepeno predala!
To je moj njamili,krešmita bez šlaga,šmizla ili kako se već sjetim,ali... Uglavnom,
to je ljubav mog života i sve bi za njega dala!
Prohodali smo dan prije valentinova 2008. godine,u Opatiji...
Predobro je to bilo!
Ma volim ga,najviše,najviše...
I nezamjenjiv je,zna on to...
Ubiti,jednim djelom je i zaslužan što postoji ovaj blog!
A njegova zasluga sam i ja,osoba kakva sam sad... Od kad smo skupa,promjenila sam se full!
:



Glitter Graphics

Smile Glitter Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics





Glitter Graphics

Flower Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics






MySpace Graphics

MySpace Graphics
MySpace Graphics

Designed by In Obscuro