Svaka je knjiga jedan novi svijet

Trenutačno čitam Vodorigu, Andrewa Davidsona, koju sam posudila na Mateinu preporuku.

I baš zato što sam se Matee sjetila dok sam maloprije čitala, pala mi je na um pomisao koja se nikad prije nije pojavila:

"Ova je knjiga prošla kroz ruke nebrojenih ljudi. Svatko od njih ju je doživio na drugačiji način... Pitam se, koliko osoba je ovu knjigu vratilo nepročitanu? Koliko osoba ju je preporučilo nekome? Koliko osoba je ovu knjigu doživjelo na jednak način na koji ću ju ja doživjeti?Je li upravo ova knjiga nekoga potakla da promijeni nešto u svome životu, kao mene "Tajna"?"


Sjetila sam se, također, da je netko jednom rekao kako "Svaka knjiga ima dušu", i da "Svaka knjiga uvuče čitatelja u svoj svijet, a u kojoj mjeri, to ovisi o čitatelju." U svojih 16 godina pročitala sam jako puno knjiga, evidenciju sam prestala voditi još u 6. razredu osnovne škole, kad je brojka prešla 200. I u svih 7 godina čitateljskog staža, do danas mi takva pitanja nisu pala napamet.

Pretpostavljam da nisam jedina kojoj se ovo dogodilo pa malo mijenjam svoj način postanja - sad ću ja vas zamolit za odgovore. Kako pretpostavljam da se ovo dogodilo više-manje svima koji čitaju moj blog, zanima me koja je knjiga kod vas bila u pitanju? I, meni još važnije, što vas je nagnalo da si postavite takva pitanja? Mene, eto, sjećanje na prijateljicu koja mi je preporučila knjigu, prijateljicu koju, ako vam ne odgovara preko bloga, možete naći u grupi Klub pisaca i obožavatelja knjiga.

A sad je na vama red wink

Voli vas
Bella

Oznake: knjige, čitanje

23.06.2013. u 15:35 · Penny for your thoughts? (12) · Isprintaj · #

');