Tatina...

ponedjeljak , 13.05.2019.



Kako
da te pustim da poletiš,
kad je nebo tako golemo i bojim se - ispustit ću te iz vida?
Svoju sam nemoć odjenula tvojom.
Sjećanja noktima kopam do točke oprosta,
toliko bih ti toga htjela reći...
A ne treba,
jer se valjda ljubav za života zakrabulji u različita čuda.
Bila bih ti i dalje dijete,
i kao dijete htjela bih ti vjerovati da je dobro, i kad znaš da nije,
ne bih da nemam tu mogućnost.
A pogledam li nebo -
ma tko sam da te držim na vezici ili u kavezu?
Odakle mi pravo
tražiti te da si uskratiš to plavetnilo i mir?
Samo zato, jer bih još jednom htjela čuti, "tatina..."




Oznake: svjesnost

Mogla sam, mogla bih, mogu, ne mogu

srijeda , 01.05.2019.



Mogla sam
biti glasnija
biti opasnija
biti strašnija
biti važnija
Možda sam mogla, a nisam

Mogla bih
ljutiti se
režati
bjesniti
prijetiti
Možda bih mogla
plakati
bolovati
nijekati
okrivljavati se
Mogla bih, možda
bježati
ne znati se nositi
raspadati se
umirati od nepravde
Vjerojatno hoću, vjerojatno to i činim

Mogu, mogu
ništa
ponešto
svašta
sve
Mogu, a ne vidim čemu

Ne mogu
Ne mogu, a tako bih rado


Oznake: svjesnost

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.