Lan i voda

27 ožujak 2019

Kažu da maska od lana i vode čini čuda. Prošli mjesec sam ju isprobala. Stavljala sam je na lice svaku veče proteklih mjesec dana.

Jednu žlicu lana sam prekrila s pola šalice prokuhane vode, prekrila samoprianjajućom folijom te ostavila do večeri. Procijedila i s tom gelastom tekućinom mazala lice. Ostavljala sam ju na licu desetak minuta, zatim isprala vodom.

Isprobala sam ju zbog nekih nepravilnosti po licu ( crvenilo na određenim dijelovima lica). Sklona sam alergijama ( najviše u proljeće) te moram biti oprezna s raznim kozmetičkim kremama.
Rezultat me je ugodno iznenadio. Koža mi je glađa pod rukama, nema pucanja i opadanja kože ( ljuštrenja ). Jednom tjedno ostaje moja rutina.

S čime se vi mackate?

Oznake: maska za lice, lan, voda izvor života i ostalih nevolja