Ajmo u planine

22 siječanj 2019

Posjetili smo Francusku.
Točnije Les Orres, jedno od najljepših skijališta u južnim Alpama.




ispod mosta



lokalni cafe, dobra kava i još bolje točeno pivo, odlična usluga



predivni pogled iz restorana na padine ( nadmorska visina 1650 m)



Le Orres u noći



samoposluga, bila mi je interesantna zbog naziva



jutarnje razgibavanje, pogled s terase



restoran na otvorenom s najljepšim pogledom i još boljom klopom, kava mi je, osobno, bolja u Italiji.



vrući bazen na otvorenom



svakodnevna šetnja me vratila u moju normalu, nadisala sam se.




borić


Wine bar, odličan. Uđeš i čuješ Spličane, neprocjenjivo. Odlično društvo i još bolji rose.



kamo ću?



restoran s ugodnim osobljem i pristupačnim cijenama


čekamo, ima nas


na stazi


naš hotel


Naša jutarnja ljepota....zora na Plitvicama