Nisi bio voljen ako te pjesnik volio nije

13 lipanj 2018

U Poetry- clubu Magis održali smo predstavljanje zbirke pjesama Pjesnički kolOSIJEK.
Izuzetno mi je zadovoljstvo predstaviti vam ljude, pjesnike, umjetnike života.
Društvo pjesnika Antun Ivanušić djeluje više od 20-tak godina na području Osijeka. Mnogobrojne suradnje su ostvarene. Jedna od njih je s Udrugom za promicanje kvalitete života starijih osoba Klub 6+ pomoću koje je zbirka tiskana.
Tisak zbirke pjesama sufinanciralo je Ministarstvo demografije, obitelji, mladeži i socijalne politike u sklopu projekta "Jesen života puna je boja "


Lijepi u duši, veseli i raspjevani...


Glazbeno su nas oduševili: grupa Suzette ( s odličnim autorskim pjesmama )


....I dalje tražim stijenu
gdje ću sagraditi dom,
jer više u tvom srcu
nisam svoj na svom.
Na našem starom mjestu
rijeka, most i obala,
al' tebe više nema
ostao sam samo ja.
...
Nenad Peteš ( stih iz pjesme Divlja rijeka)


Nenad Peteš


Zahvala Mirti Šulmajster Šodić, bez koje ne bi bilo zbirke...


Haiku kraljica, Ljerka Antonić


Ana Jakobović


Silva Filipović


Mlada cesarica, Paula Borozan


Zdravka Pirel


Mačak Zorislav Vidaković


Jadranka Reder


Helena Kaladić


Naša humanitarka Lidija Sopjanac


Vječna Vera Kozar


Moja istomišljenica Smiljka Kakaš


Franjo Halusek, hvala na ustupljenim fotografijama!


Zdenka Petrović


Moj najdraži buntovni francuz Vjekoslav Sulić


Mezimica Andrea Krejči


Branka Križanić


moja malenkost Ivana Plavljanić

i ostali ne manje važni: Nevenka Špoljarić, Miroslav Kablarević, Lorena Kujek, Dragica Mihaljević, Višnja Sekulić.....
vidimo se na jesen....

Oznake: društvo pjesnika Osijek