Umukla praskozorja

12 svibanj 2018

....Cijeli život imam ideju o tebi....

Što li bi jedno drugom rekli kad bi se sreli?
Je l' bi me prepoznao?
Je l' bi poznao moj hod, moje biće u gomili ljudi?
Reci je l' bi znao da sam to ja?

Pomisliš li kad....
Jesam li ti slična?
Fizički ili psihički?

Znaš, često se pitam na koga imam dar govora?
Misliš li, kao i ja, da je sloboda vječni dar?

Znaš...
Sve mi to udara u glavu,dok skidam haljinu poslije noćnog izlaska.
Samo da ti kažem,
guštala sam noćas u ginu,
gorki gutljaji odveli su me k tebi....
Voliš li gin?
Uživaš li u njemu poput mene?

Znaš, svašta mi prolazi glavom...



Koju vrstu glazbe voliš?
Ex-yu, rock, jazz ili pak blues.....
Znaš li da sam sastavljena od riječi, glazbe, života ( baš kao i ti )?
Znaš li da ti toliko sličim.... da mi ne bi povjerovao?....

Oznake: subotnja praskozorja, promišljanja