Znaš li zašto te volim?

30 travanj 2018

Ima više od godinu dana kako nisam mislila o njemu...a danas sam u koferu pronašla njegove iskidane listove iz rokovnika, namijenjene meni. Dugo nisam vidjela njegov rukopis. Trebalo mi je vremena da odgonetnem što točno piše, no usadio mi je osmijeh na lice.
Nema tu nostalgije, samo jedno lijepo sjećanje..

Imate li vi takve uspomene?


Prolazio sam ispred njezinog prozora
( radio sam to često),
čuo sam njezin smijeh kroz otvoren prozor
( pričala je s nekim na telefon)
otišao sam dalje,
nisam želio da joj smetam.

Na pola ulice vratio sam se nazad
do njezine zgrade.
Popeo sam se na prvi kat, stan 3..
Prstima sam dodirnuo vrata onako jedan, dva, tri ( da zna da sam to ja ).

I znala je.

Čuo sam korake bosih stopala
kako potrčkavaju prema vratima
( uvijek je hodala bosa bez obzira na godišnje doba).

Zastala je pred vratima
ne bi li smirila dušu,
prije nego me ugleda.

A ja?

Nisam mogao dočekati zvuk ključa u bravi.
I eto je, s osmijehom u očima
( uvijek se najljepše smiju).

Čupava, mala i svoja.
Znaš li zašto te volim?


Trebala bi napraviti zbirku sa svim njegovim iskidanim stranicama, ipak je bio jedinstveno biće sa svim svojim manama.






Oznake: putovanje kroz život, rado te se sjećam, život je lijep