Selfie with cross

23 svibanj 2015

Selfie je danas postao neizostavan dio naše sadašnjice, no njegovo širenje na mjesta na koja ne pripada, potaknulo me da napišem par rečenica o tome.
Svakodnevno objavljujemo svoje slike sa mjesta koje smo posjetili pa i posjet kupatilu, te ih objavljujemo na svim društvenim mrežama. Prije par godina prvi selfie sam vidjela da je netko objavio sa groblja. Ostala sam zatečena ovakvim činom.
Danas svakodnevno viđam profilne slike na facebooku gdje u pozadini su križevi sa Vukovarskog groblja. Sam čin mi nije jasan.
Naši poginuli jesu nama na ponos i čast ali ne znam da ijedan od njih može progovoriti što bi rekao na takav čin. Osobno za mene je to nepoštivanje njihove žrtve koju su podnijeli za nas. Iako je prošlo više od dva desetljeća rane nisu zacijeljene i bol nije prošla. Ovo je jako bolna tema za sve nas pogotovo nakon svega što se dogodilo. Dok su Oni glavom i srcem išli u obranu naše domovine drugi su vidjeli savršenu priliku kako materijalno riješiti svoju situaciju i svojih budućih generacija. Sve to jako boli njihove obitelji koji su ostali hodati kroz život u našoj nam domovini. Preteško im je gledati sadašnje stanje u državi i zbog čega su ginuli njihovih najmiliji.Nemojmo im dodatno otežavati sjećanje na njih. Držimo ih u srcima i mislima onakve kakvi su bili a ne njihove grobove na našim profilnim slikama.