Malo votke malo red bulla

03 svibanj 2015

Subotnje ludilo, ostati doma u dekici ispred telke ili otići van sa curama? Kad imaš tridesetak i još nešto malo sa strane godina pravo mučenje.
Jedina istinska stvar koja me usrećuje kod noćnih izlazaka jest rasplesani podij, dobra mjuza, redbull votka i mrak konobar. Tvrdja subotom je puna ljudi željnih biti viđeni ili dobro se zabaviti, ako ste ikada bili u Osijeku onda vjerojatno znate da je Tvrdja popločena s malim kockicama i zamislite si silni trud tih djevojaka koje na visokim petama doslovno " nabadaju" po njima. Svaka im čast! Moj izbor za izlazak su najčešće bile starke, ako bi obukla štikle u torbici bi imala spremne balerinke. Nas tri curice u najboljim godinama samo smo promatrale djevojke kako uza zid se drže i hodaju u tim neboderskim petama.
Ove subote mi smo se odlučile za moto čizme, one su najudobnije za tancanje i skakanje Vječita dvojba kamo ući, odnosno u koji club. Pa smo krenule redom, pubovi su prvi za obići. U prvi koji smo ušli nismo bile dovoljno kičasto obućene pa smo otišle u drugi. Poluprazan sa najs konobarom i izvrsnim mjesto sa stolom, glazba koja nas pokreće...Našle smo si mjesto, ljudi oko nas su dolazili i odlazili, nas tri smo u isto vrijeme pjevale, pile, plesale i dopisivale se.... Nevjerojatno koliko žena odjednom može stvari raditi i još se dobro provesti. A što se tiče dopisivanja jedan mali i ja smo kliknuli i skontali da nam savršeno ide tipkanje, totalno ležero. U današnje vrijeme viber i messenger su sve. I tako smo si tipkali dok se on nije pojavio s društvom, čarolija ni tad nije nestala. Ostao je isti u stvarnosti, toga sam se uvijek pribojavala, ljudi sa maskama, imala sam neki nos za njih odnosno oni za mene.Uglavnom, ostala sam sa svojom ekipom i odlično se zabavila, društvo je uvijek najbitnije za provod. A mali? eee večeras me vodi u šetnju pod zvijezdamarolleyes