Opraštanje, otpuštanje i toksične veze

02 svibanj 2015



Ne tako davno prijateljica me odvela na seminar na temu: opraštanje, otpuštanje i toksične veze. Nisam joj htjela ništa reći....
Duboko u sebi sam se zapitala šta ima tamo da čujem da već ne znam. Pretpostavljam da je stvarno mislila da je potrebno da čujem što predavačica ima za reći..
U toj malenoj dvorani stao je poveći broj ljudi, mislila sam de će biti ženski babinjak no međutim sam se iznenadila muškoj populaciji.
Predavačica je krenula sa pričom o opraštanju, moje misli odlutale su u moj svijet i zapitala sam se jesam li ja zaista oprostila određenim ljudima koji su mi namjerno ili nenamjerno nanjeli bol.
Jesam li imala priliku da kažem tim ljudima što su mi napravili? Pa nisam, jer sam uzdignute glave otišla i sve zadržala u sebi. Mislila sam da sam oprostila...otpustila....da vrijeme će to promjeniti.
No, dalje sam nizala ljude u svoj život koji su mi kontinuirano nanosili bol, očito sam ih privlačila sa svojom zaključanom stranom. Sakupila sam čitav niz negativne energije u sebi koja se gomilala i taložila.
U jednom trenutku vratila sam se u dvoranu u kojoj je vladala apsolutna tišina i čula sam glas predavačice.
Oprostiti nekoj osobi može isključivo na način da joj kažemo što nam je to učinila putem pisma koje ne morate poslati, osobno ako imate priliku za to. Tek kada izađu sve te nagomilane emocije iz vas, spremni ste te osobe otpustiti iz svoga života.Ne kažem da loših osoba i dalje neće biti ali ćete ih na vrijeme upoznati i ne dozvoliti sebi ponovnu toksičnu vezu bilo prijateljska ili emotivna.
Poslušala sam predavačicu i napravila što sam i kako sam mislila. Iskreno vam kažem neke stvari sam riješila i otpustila, za neke još nisam spremna, one čekaju neki novi dan. Znam da će taj dan doći i pozitivna sam bez obzira na buduće događaje koji slijede.
Zahvalna sam svojoj prijateljici koja me uputila na neko novo razmišljanje. Mnoge stare rane su se otvorile i zašile onako kako je trebalo. Oprostila sam i otpustila ih. Nisam im oprostila jer sam ih htjela ponovo u životu neeee.
Oprostila sam im prvenstveno zbog sebe, zbog svog nastavka dalje. Nakon toga što im oprostite možete ići mirno kroz život bez njih bez osvrtanja.
Otpustila sam sve kočnice i pustila da me vodi neki novi val, neka nova pozitiva, neki novi ljudi koji traže isti put kao i ja.
Mislim da sam uhvatila taj val.....