/

četvrtak, 13.02.2014.

Valentinovski

U valentinovskom tjednu za čitatelje bloga Candy Store poseban poklon:
intervju s autoricom vašeg omiljenog bloga, Candy Kane!

Nakon što je dobar dio mladosti provela kao psiholog/savjetnik-diletant, u kasnim dvadesetima odlučila se
povući iz tog časnog zanimanja nakon što su joj dojadili luđaci s kojima se sretala.
Prošle godine krenula je u posve novi žanr i u njemu upravo postiže nešto što bi se moglo nazvati uspjehom.
Iskoristili smo blagdansku atmosferu da s njom porazgovaramo o onome što je
naučila o ljubavi i seksu, te kako to primjenjuje u životu.

Recite nam, kako ste se odlučili na ulogu provodadžike?
- Pa zapravo,vidjela sam kako se moje susjede bave time i kako ih to beskrajno zabavlja.
Također sam htjela biti bolja od njih, i trenutno bilježim prve bodove. Nja-nja!
Osim toga, zabavlja me što mogu po kući pjevati onu iz Guslača na krovu, znate onu,

Matchmaker, Matchmaker,
Make me a match,
Find me a find,
catch me a catch
!

Ozbiljno, kad bolje razmislim, obje pozicije su slične. Bavite se stvarima koje uopće nisu vaš posao, i nitko vas ne šljivi
iako vas svi kao pitaju za mišljenje.
Nemam ni toliko slobodnih prijatelja da bi me to moglo zabavljati neko dulje vrijeme, ali svatko treba hobi tijekom zime...

Kako ste se Vi promijenili za vrijeme te pauze?
-Naučila sam se zabavljati. Počela sam jesti više povrća. Malo sam pažljivija prema drugima. Više promatram ljude.
Postala sam svjesna prolaznosti, promjena i protoka vremena. Starim, k vragu, i to me muči.
Mislim da su i moje prijateljice u sličnom filmu. Imamo trideset godina i to nas muči, svaku na svoj način.
Mislim da nas najviše muči to što drugi ljudi oko nas imaju svadbu pa djecu, pa nas onda drugi ljudi oko nas zbog toga pitaju neprimjerena i glupa pitanja.

Kako se kod Vas ponovo stvorio interes za živote drugih?
-Ne mogu si pomoći. Vidim da netko radi nešto glupo i poželim ga šutirati odavde od Travnog.
Može biti da sam potajno kontrol frik, kao moja Baka. Užasne li pomisli…..

A sada nekoliko lakih pitanja za kraj....
Valentinovo- blagdan ili marketinški trik?
Oboje. Više marketinški trik, ali kad nisi sam i sve ti to ne ide na jetra, dobra je izlika za hranu, piće i zabavu svake vrste.
Slatkiš ili donje rublje?
Uvijek slatkiš.
Što ćete pokloniti za Valentinovo?
A u tri peharčeka! Zašto si tako zao prema meni? Nemam pojma! Smišljam već danima!! Skini mi se s vrata, ne znam, okej, jednostavno ne znam!!!

Je li istina da su dobri dečki dosadni ženama?
- Mislite na one drage, sramežljive dečke koji još žive s roditeljima? Posudit ću izraz Douglasa Adamsa i nazvati ih "uglavom bezopasni".
Dečki, moram priznati da se slažem sa Andreom Andrassy. Dobri dečki su kao tenisice, loši kao štikle.
Vraški neudobni, ali izgledaju lijepo.
Žene ih vole jer su tašte tuke. Razmislite o tome da dejtate druge muškarce.
Ako baš morate nastaviti sa ženama.....trgnite par kratkih da se opustite, pa krenite u napad.
I sjetite se Micka Jaggera. Ona je pitao mnoge žene hoće li spavati s njim.
Dobio je mnogo pljuski, ali još više žena!

I za kraj, otkrijte nam konačno- što žene žele?
- Da ste me pitali prije mjesec dana odgovorila bih vam samouvjereno.
Imala sam epifaniju tada. Ili sam barem mislila da je imam.
Rekla bih: žene žele dramu. Zapravo, ne čak ni dramu nego ljubić.
Žele trčanje u zagrljaj kroz žitna polja, šlatanje na plaži kao u Odavde do vječnosti,
svađe a la Taylor i Burton, mirenja kao u Devet i pol tjedana.
I naravno, nekoliko prijateljica s kojima to mogu secirati do veličine iona.
No s obzirom na to da me pitate sada, jedino što mogu reći je- tko dovraga zna?!?

Oznake: ljubav, valentinovo, veze, seks


- 23:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.