Pazi, idiot!

10.06.2009.

Da se na internetu može naći svakojakog smeća u svim mogućim oblicima – poznato nam je već odavno. No, barem mi se do sada činilo kako su takvi sadržaji rezevirani uglavnom za neke prizemne, opskurne, nazovi - "portale" i stranice sumnjive reputacije.

Naravno, internet kao medij gotovo je nemoguće cenzurirati ili ograničiti i uglavnom, svi smo svjesni kako se na mreži svih mreža, u pravilu najbrže prodaju najgluplji sadržaji.
Okej, to nam je svima jasno i nažalost, moramo prihvatiti – to tako funkcionira.

Međutim, pitam se, što napraviti i kako reagirati kad na takav sadržaj naiđete samo na jedan "klik" udaljenosti od naših komentara?
Ne vjerujete?

Moram priznati da sam jutros ostao, blago rečeno – neugodno iznenađen, kad sam na stranici "gle to" koja je u biti - video izlog "našega" dnevnika.hr ugledao jedan video isječak pod naslovom "pazi presretači", na kojem se pod krinkom "humora" i "zabave" u stvari propagira – nasilje!

Dakle, neki maskirani manijak, na ulici napada žene i brutalno im trga odjeću pred kamerama!????
I to je sve upakirano u kategorije "humor" i "zabava"???

Možda griješim, recite mi - vidite li ovdje humor i zabavu?

Ne znam tko je snimio ovu nakaradu i u koje svrhe, konačno - ovim bi se trebali pozabaviti nadležni organi u zemlji u kojoj je to snimano, ali zaista mi nije jasno po kojim se kriterijima ovakav video uradak prenosi na našim portalima.

Pa ljudi moji – ovo je silovanje!

I onda nam još nude mogućnost – "dodaj video na svoj blog."
Evo dodao sam, ali ne mogu doći k sebi...

Zaista nemam namjeru glumiti lažnog moralistu i cenzora bez pokrića, ali jednostavno – moram zahtjevati – uklonite ovaj i sve slične sadržaje sa vašeg portala!

Jer konačno, kakva je poruka i pouka ovakve vrste "humora" i "zabave"...
Da je silovanje zabava?????

<< Arhiva >>