More ljubavi - drugo izdanje

14.02.2008.


Taman kad sam raskrstija sam sa sobom da neću opet pisat post posvećen “danu zaljubljenih” naivno razmišljajući kako sam već prošle godine reka sve šta sam ima reć, a dobrim dijelom i zbog toga što se kao odlučno opirem brutalnoj komercijalizaciji i marketinškoj manipulaciji najintimnijih osjećaja, u mojoj prvoj kavi ovog jutra, slučajno ili ne, pojavio se ovaj znakoviti znakić!



Ahhh srčeko moje, iako nisam baš sklon čaranju-baranju i proricanju sudbine iz najobičnije šalice crne kave, ovo sam ipak shvatio kao znak…
I šta’s sad, moraš pisat opet – "More ljubavi – second edition!"
Pa makar i po cijenu da se opet raspekmezim…

Naravno, bilo bi tužno da je samo danas dan zaljubljenih. Blagdan nebeskog zaštitnika ljubavi samo nam je podsjetnik da se osjetimo bogatima i sretnima što nam je nekim čudom darovano upravo to - da volimo.
Neka svatko govori i misli šta god hoće, ali ja ne poznajem boljeg osjećaja koji u isti mah sadrži toliko topline, blagosti i prisnosti između dvoje ljudi.

Isto tako, mislim kako ne bi bilo loše da postoje i sveci zaštitnici poštenja, slobode, pravde …
Pa da i te “stvari” koje obično uzimamo zdravo za gotovo, barem jedan dan u godini malo čvršće prigrlimo k sebi.
Možda čak i postoje, ali ovog trena to mojem krhkom znanju nije poznato…

Za razliku od svih ostalih velikih i apstraktnih pojmova koji se mogu opisati na mali milijun načina, definicija ljubavi je vrlo jednostavna.
Ljubav je najljepša stvar na svijetu!

Ljubav je u stvari najbolja, puna i legalno licencirana verzija Photoshopa jer samo nam prava ljubav može napraviti travu zelenijom, more modrijim, a oblačno nebo u trenu pretvoriti u vedrinu.
Istine radi, postoje i one demo ili trial verzije photoshopa s ograničenim rokom trajanja od deset, petnaest ili trideset dana, ali u svakom slučaju, čarolija je tu, ma koliko kratko ili dugo trajala…
Da nije jubavi, ne bi svita bilo!
Da nije jubavi, tribalo bi je izmislit!

Šta bi život bija da nema jubavi? Ka more bez soli...
Lipi moji ljudi...još jednom, ne samo danas...i jučer i sutra i prekosutra...
Želim vam MORE ljubavi....


<< Arhiva >>