Kad bih bio Bijelo Dugme...

22.12.2007.

Mogu vam reći da je sasvim zgodno ponekad i ne biti u pravu. Pogotovo ako robuješ nekim predrasudama ili mišljenjima formiranim na temelju nekih prijašnjih iskustava koja se nisu pokazala baš najboljim. Prijatna iznenađenja su uvijek moguća. Kad sam prije kojih dvadesetak dana ugledao reklamu za seriju koncerata tri bivša pjevača «Bijelog dugmeta», moja prva reakcija bila je u stilu «ma vidi ova tri ofucana stara jarca, nemaju šta pametnijeg radit pa odlučili malo tezgarit»!

Premda, po mom skromnom mišljenju, nema nikakve dileme da je «Bijelo Dugme» daleko najveći bend ikada iznikao sa ovih prostora, vjerojatno pod dojmom prilično neuspješne turneje koja se prije godinu i po dana odvijala po «metropolama» bivše Juge, očekivao sam da je i ovo još samo jedan neuspješni pokušaj oživljavanja stare slave ocvalih rokera koji su se na zalazu karijere našli u opasnosti da postanu kafanske pevaljke.

Ali...uvijek ima neki ali, dogodilo se sasvim slučajno, naši prijatelji su imali dvije karte viška i od trenutka ponude do prihvaćanja, protekle su otprilike 2, 43 milisekunde. Ajmo vidit i to čudo!

I stvarno – dogodilo se čudo. Željko Bebek, Mladen Vojičić zvani Tifa i Alen Islamović (ajme, meni je on uvik bija pljunuti Jon Bon Jovi!) otvorili su koncert sa «Kad bih bio Bijelo Dugme». Žestoko, potentno i nadasve obećavajuće.



Prvi dio koncerta pripao je Tifi koji je na moje ugodno iznenađenje večeras bio odličan, nešto kasnije su se izmjenjivali Bebek i Alen. Uz izvrstan prateći bend prašili su moćno i suvereno sve najveće hitove, a sad iskreno više nemam blage veze koliko vrimena.
Splitska publika, ah šta se posebno može reći za splitsku publiku...
Širok raspon generacija, od pubertlija do onih u šestom ili čak sedmom desetljeću života. Svi smo se večeras pomladili!
Jer to je mala moja rok-en-rol, rok-en-rolllllll
Delirij, totalni!



Na kraju koncerta su opet sva trojica zajedno. Lipe cvatu, sve je isto ko i lani, heeeeej saaamo....
Iako je prosinac i lipe ne cvatu a bome ništa više nije ni isto ko ni lani, ko ni prije mnogo godina, večerašnji koncert je jednom riječju bio lud'lo brale!
Wow, ovo mi je baš tribalo!
Jesil mala ljubila do sadaaaaaaaa....


cry idem prati zube mouthwash

<< Arhiva >>