četvrtak, 25.06.2009.

Hej ljudi, probudite se !

Hej, ljudi, bok! - naslov je pisma 14-godišnjeg dječaka, Luke Čehulića, oboljelog od tumora kostiju i čija jedna doza lijeka košta 14.000,00 kuna, te se e-mailom obraća svima nama i govori o svome i našem stanju. Neno Pivac, 44-godišnjak iz Srinjina kod Splita, pronađen je mrtav nakon dužeg vremena u raspadajućem stanju u straćari na Firulama. Neno Pivac je branitelj, policajac, pripadnik IV gardijske brigade obolio od PTSP-a, i umro je sam napušten od sviju...
Ljudi probudite se !

p.s.
Pod koju od ponuđenih 24 tema da ovo smjestim. Humanosti, Ljubavi, Čovjekoljublja, nema među ponuđenim temama ?

Oprostite na ponavljanju, ali dobro je podsjetiti se, to nikada nije naodmet, zar ne !
Ovo je moj način obilježavanja Dana državnosti.

- 00:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 16.06.2009.

2 Tim 7-13

2 Tim 7-13

7Jer nije nam Bog dao duha bojažljivosti, nego snage, ljubavi i razbora.. 8Ne stidi se stoga svjedočanstva za Gospodina našega, ni mene, sužnja njegova. Nego zlopati se zajedno sa mnom za evanđelje, po snazi Boga 9koji nas je spasio i pozvao pozivom svetim - ne po našim djelima, nego po svojem naumu i milosti koja nam je dana u Kristu Isusu prije vremena vjekovječnih, 10a očitovana je sada pojavkom Spasitelja našega Krista Isusa, koji obeskrijepi smrt i učini da zasja život i neraspadljivost - po evanđelju 11za koje sam ja postavljen propovjednikom, apostolom i učiteljem. 12Poradi toga i ovo trpim, ali se ne stidim jer znam komu sam povjerovao i uvjeren sam da je on moćan poklad moj sačuvati za onaj Dan. 13Uzorom neka ti budu zdrave riječi koje si od mene čuo u vjeri i ljubavi u Kristu Isusu.

- 12:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.