ZID MOJIH UVJERENJA

srijeda, 03.02.2021.

CENZURA OSJEĆAJA

Malo je glupo i smiješno kako se svi nešto žalimo na te nekakve cenzure u svijetu i kako primamo prilagođene informacije pa zbog toga ne možemo funkcionirati ili kaj već a zapravo mi cijelo vrijeme cenzuriramo sebe. Prilagođavamo svoje ponašanje, osjećanje, življenje tim nekim predodređenima očekivanjima nekih tamo ljudi, stranaka, okolina u kojima se nalazimo. Najviše me brine ta cenzura osjećaja jer tražimo iskrene i stvarne osjećaje ali ih ne dajemo. Kako možemo tražiti i zahtijevati a nismo spremni dati? I ne znam kaj time točno dobivamo... nije da nam je bolje ili da smo sretniji...možda smo malo komotniji jer se osjećamo zaštićeno...hm...još jedna obmana. Što se više cenzuriramo i držimo "pod kontrolom" to su veće šanse da na krivi način puknemo. Cenzuriramo stvari poput tuge, sreće, ljubav i puštamo iz sebe samo ono minimalno da bi se prezentirali drugima kao da smo živi...to dođe kao rumenilo na bijele obraze. Bježimo od strasti i ako je osjetimo u želucu zalijemo rakijom da crkne u nama kaj prije. Čupamo si prilike za sreću na živo iz vlastitog pogleda...samo da je ne vidimo jer možda nije primjerena ta naša sreća. Ili pak je možda lakše kukati i kriviti raspored zvijezda na nebu. Stvar je u tome da nam može biti tako dobro i sve ovo kaj živimo nema reprizu i ne kažem da sada treba odbaciti sva društvena pravila ali treba u njih ugraditi sebe. Cenzura treba postojati ali na glupost a nju nitko ne cenzurira nego se i ponavlja. Razumno je da neke stvari nisu za ljudske oči i uši jer smo skloni da ako nešto previše gledamo i čujemo postanemo imuni na to ali isto ako nečega nema zaboravimo da je postojalo.
Ja odbijam cenzurirati sebe i svoje stavove i svoje želje i svoje osjećaje ...ne tražim da mi zbog toga netko plješće ali želim da ako dajem priliku da je i dobijem...jer ja sam tu sada a sutra ko zna gdje ...kao i svi vi...pravi trenutak se ne ponavlja a toliko nas je željno ljubavi, prijateljstva, uvažavanja i doživljavanja.

hej ti, molim te da me doživiš ovako ogoljenu bez cenzure jer ako to propustiš i ne vratiš istom mjerom ne prodavaj mi priču o prijateljstvu jer stvarno nemam vremena za nekakve izložbene primjerke nalik na ljude.

03.02.2021. u 23:01 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Veljača 2022 (1)
Siječanj 2022 (1)
Listopad 2021 (2)
Rujan 2021 (3)
Travanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (11)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako mi ne bi bila još veća zbrka u glavi moram višak misli pustiti van i napraviti mjesta za nove obzirom da nadogradnja memorije nije moguća...a puna memorija usporava procese...pišem jer pišem i kako bi manje pričala...i možda dobijem od nekoga kakvu reakciju ili kakvu korekciju misli...

Linkovi