ZID MOJIH UVJERENJA

utorak, 02.02.2021.

MAGIJA

Uhvatila sam sebe kako sve manje vjerujem u magiju...i kako sam sve više jednodimenzionalno realna u pogledu na sve. Jel to umire dijete u meni? Da li to znači da umire ludost u meni? Što mi se dešava? Ne mogu reći da sam u životu imala nekih ekstra razočarenja van standarda uobičajenih životnih drama pa da bih mogla reći da me život prisilio da očvrsnem i učinio realnom...reala je hladna a ja nisam takva...barem nisam bila. Koliko god zvučalo ludo počinjem da zavidim naivcima koji mogu stvoriti cijeli spektar boja na nečijem crnom obrazu i vidjeti ljepotu. Gube mi se i asocijacije poput mirisa toplih krafna koje su značile zimu i smijeh.
I ne nisam depresivna ili tužna ili nezadovoljna nego bih htjela više nemira unutar sebe...uzbuđenja...iščekivanja...hjela bi da me nešto dirne...pokrene a da o tome ne napravim dubinsku analizu sa prednostima i manama...da mi bude nebitno koliko gubim i da li gubim.
Čuje li me tko? Vidili tko da iza osmijeha nije ništa? I da...imam sve ali ne znači mi ništa.

Tko sam ja ako više ne plačem na tužne scene filmova?

02.02.2021. u 20:10 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Veljača 2022 (1)
Siječanj 2022 (1)
Listopad 2021 (2)
Rujan 2021 (3)
Travanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (11)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako mi ne bi bila još veća zbrka u glavi moram višak misli pustiti van i napraviti mjesta za nove obzirom da nadogradnja memorije nije moguća...a puna memorija usporava procese...pišem jer pišem i kako bi manje pričala...i možda dobijem od nekoga kakvu reakciju ili kakvu korekciju misli...

Linkovi