bartimej croata

07.12.2020., ponedjeljak


MASONI I NJIHOVE TAJNE dio peti
O ZVIJEZDI PETOKRAKI

Vidim na Wikipediji da se ne zna šta znače krakovi zvijezde petokrake.
Ima o toj 'zvijezdi' dosta članaka, o simbolici zvijezde u prošlim civilizacijama ali nijedan se ne bavi suštinom.
Simbolika krakova zvijezde petokrake je skrivena u biblijskim tekstovima, od onih u Starom zavjetu do Novog zavjeta.
Najvažniji je onaj tekst iz evanđelja kad Isus čudesno nahrani 5 000 ljudi s pet kruhova i dvije ribe.
Tih pet kruhova su pet osjetila čovjekovih koje je čovjek stavio u funkciju vlastitog duha. Tu se 'zvijezda petokraka' očistila od povijesnih naslaga poganskih religija i filozofija. Zapravo ju je Isus očistio. Pozvao je ljude da se maknu od strasti koje imaju 'bazu' u pet osjetila.

Šest dijelova Horusovog oka spominju šest čula- pet čula dobilo je šestog 'brata', a to su misli. To su masonska stajališta. Dakle, oni vele:
dodir, okus, sluh, misli, vid i miris.
Ovo s mislima je posuđeno od Pitagore (o tome sam davno pisao). Dakle ovdje je šestica 'nadmašila' petokraku, a to je masonima odgovaralo da ne ispadne da se oni miješaju s običnom rajom i masama koje su nosile crvenu zvijezdu petokraku na čelu. Raja ne zna misliti, raji je dosuđena ona maksima- revolucija jede svoju djecu, a što je posljedica toga da se 'crvene mase' pojedinačno odlučuju za život po strastima. Nema Boga, imamo mi svoje strasti, po kojima ćemo napraviti savršen život na zemlji, šta će nama odustajanje od strasti i život po duhu, kad se čovjek smrću pretvara u prah.
Crvena zvijezda petokraka označava pet zmija, pet osjetila, pet strasti koje čovjeka proždiru. U Otkrivenju Ivan Apostol spominje Zmaja crvene boje.
Boja crvena u Božjoj odredbi je boja ljubavi, ali je Sotona kao imitator Boga, crvenom bojom imitirao ljubav, koja se u praksi pokazala kao mržnja.
100 milijuna ljudi je 'zaklanih' od komunizma, a brojke su puno veće jer se ne računaju izgubljene duše nastradale od komunističke ideologije.

Kad Isus hrani 5 000 ljudi s pet kruhova i dvije ribe, tih pet kruhova i jesu kruhovi, a ne zmije, zato što je (Isusov) čovjek odlučio nadvladati strasti tijela i staviti ih u funkciju psihe i duha (ljubavi). To je istinska zvijezda petokraka, bijele boje, boje koja označava čistoću, i bijeli su svi koji su 'okupani' u Krvi Jaganjčevoj kako kaže Apokalipsa.
Na kraju ću povezati broj 5 i 7 s danima postanka.
Peti dan su stvorene životinje, ribe i ptice.
Pa oni koji na čelo, iz kojeg izlaze misli, stave crvenu zvijezdu petokraku kao da viču -EVO NAS ŽIVOTINJA-.
Svoju osobnost ograničili su brojem 5, zvijezdom petokrakom, kao da hoće reći, mi nismo ljudi jer su ljudi stvoreni šesti dan.

Mislio sam za duhovne 'sladokusce' analizirati tekst iz evanđelja koji savršeno opisuje problematiku petokrake, ali neću, već ću samo navesti Lk 14, 16 iz čijeg sam teksta sve ove gore zaključke izveo.
Analizu očekujte, možda u nekom tjedniku ili knjizi koju pišem.
Lk 14
Kad je to čuo jedan od sustolnika, reče mu: »Blago onome koji bude blagovao u kraljevstvu Božjem!« 16A on mu reče:
»Čovjek neki priredi veliku večeru i pozva mnoge. 17I posla slugu u vrijeme večere da rekne uzvanicima: ‘Dođite! Već je pripravljeno!’ 18A oni se odreda počeli ispričavati. Prvi mu reče: ‘Njivu sam kupio i valja mi poći pogledati je. Molim te, ispričaj me.’ 19Drugi reče: ‘Kupio sam pet jarmova volova pa idem okušati ih. Molim te, ispričaj me.’ 20Treći reče: ‘Oženio sam se i zato ne mogu doći.’«
21»Sluga se vrati i javi to domaćinu. Tada domaćin, gnjevan, reče sluzi: ‘Iziđi brzo na trgove gradske i ulice pa dovedi ovamo prosjake, sakate, slijepe i hrome.’ 22I sluga reče: ‘Gospodaru, učinjeno je što si naredio i još ima mjesta.’ 23Reče gospodar sluzi: ‘Iziđi na putove i među ograde i prisili neka uđu da mi se napuni kuća.’ 24A kažem vam: nijedan od onih pozvanih neće okusiti moje večere.«
25
Odreći se svega
(Mt 10, 37–38)
S njim je zajedno putovalo silno mnoštvo. On se okrene i reče im: 26»Dođe li tko k meni, a ne mrzi svog oca i majku, ženu i djecu, braću i sestre, pa i sam svoj život, ne može biti moj učenik! 27I tko ne nosi svoga križa i ne ide za mnom, ne može biti moj učenik!«


Ovdje je sve važno simbolički. Osobito je važno gdje se kao pojedinci nalazimo u redcima:
‘Njivu sam kupio i valja mi poći pogledati je. Molim te, ispričaj me.’ 19Drugi reče: ‘Kupio sam pet jarmova volova pa idem okušati ih. Molim te, ispričaj me.’ 20Treći reče: ‘Oženio sam se i zato ne mogu doći.’«
Ovo -oženio sam se... može se povezati s onim razgovorom Isusa s ženom na Jakovljevom zdencu.
Da još ne zaboravim dati ovom tekstu perspektivu reći ću i da one dvije ribe (pored pet kruhova) označuju put k duhovnom životu. Zar nije Isus u sljedećoj prigodi nahranio 4 000 ljudi sa sedam kruhova. I one dvije ribe su postale kruhovi. Zanimljivo je da je otpalo 1 000 ljudi, ali tako je to, neki otpadaju na duhovnom putu, spašavaju se samo oni koji ustraju do kraja, kako kaže evanđelje.
Ima ovdje jedna, na prvi pogled, zagonetka. Kako to da su dvije ribe, koje su stvorene peti dan, a predstavljaju simbolički šest i sedam, znači nadogradnju onoj petici (kruhova) e to vam je rješivo samo na način da čovjek shvati da bez Boga ništa ne može učiniti, kako evanđelje kaže. Vrlo je trnovit i uzak put do Boga i kad nadvladaš strasti, i tu, na tom putu, samo te Bog može izdignuti s razine životinje, tj postaješ duhovan (jedeš sedam kruhova) tek kad ti Bog dopusti svoju blizinu.
Ima toga još, ali da prvo vidim koliko ste ovo razumjeli.

PS. Slavili muž i žena okruglu obljetnicu, ona trideset dvije godine frigidnosti, a on trideset godina impotencije. Zvali prijatelje na proslavu. Jelo se, pilo se, i pjevalo se sve do zore.

- 00:06 - Komentari (78) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.