petak, 28.12.2007.

Ja sam... ja.

Ne želim biti dio ničega.
Ja sam cjelina.
Ne želim pripadati nikome.
Ja nisam stvar.
Ne želim se pokoriti tuđim uvjerenjima.
Ja imam svoja.
Ne želim prihvatiti da nešto ne mogu.
Ja mogu sve.
Ne želim slijepo slijediti druge.
Ja želim biti vođa.
Ne želim gaziti po nikome.
Mjesta ima za sve.
Ne želim čekati da nešto dođe k meni.
Ja dolazim do željenog.
Ne želim stajati na mjestu.
Ja trčim naprijed.
Ne želim da me pogreške slome.
One su samo pokazatelj sto trebam ispraviti.
Ne želim biti opterećena porazima.
Želim se usredotočiti na pobjedu.
Ne želim gledati u prošlost.
Želim biti okrenuta budućnosti.

Image Hosted by ImageShack.us


Zar stvarno mislite da drugi isto ne pate?
Zar stvarno mislite da svih život voli osim vas?
Da postoje potpuno sretni ljudi?
Pa čak i oni najbogatiji? Otkada je bogatstvo mjerilo sreće?
Pa čak i oni oko vas kojima kao sve ide?
Onaj koji je dobio auto na srećki?
Zar stvarno još uvijek postoji netko na ovome svijetu koji misli da postoji ITKO tko nikada nije nesretan, tužan, tko pati, tko ne osjeća, tko nije doživio tragediju, ljudsku zloću..?
I znači li to da onda svi moramo poludjeti, pomahnitati i mrziti svih oko sebe, biti puni neshvaćanja..
Pa to je najlakše…. Najlakše se predati… Najlakše je mrziti…
Takve zovem kukavice, nikako drugačije…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo moram malo i pisati...
Hvala jednom dečku za ono šta mi je bio rekao...
I slikici koju mi je poslao... Iako on neće ovo vidjeti al ok... : )
Hvala ti!
¤Klikni na sliku da se uveća¤
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[16:24 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #

nedjelja, 23.12.2007.

Nikad više.

Nikad nisam ni voljela tebe,
Voljela sam osobu koju si glumio,
Prevario si i samog sebe,
A nas si jednostavno ubio.
Nakon svega si mi stranac,
Nisi ni sjena onog starog lika,
Bio si samo dobar glumac,
Ili ja dobra publika.
Anđelima su pale maske sa lica,
Razbile sve iluzije i lažni sjaj
Sad vidim da si ubojica,
Ubio si u meni svaki osjećaj.
Više me ništa ne vrijeđa,
Ništa me ne može zaboljeti,
Previše se noževa zabilo u moja leđa,
Mislim da više ne znam voljeti!
Nešto je trulo unutar mene,
Mislim da je to srce moje,
I duša koja polako vene…
Sve što je nekad bilo tvoje.
Ne znam kako da se borim,
Šta se u ovakvim situacijama radi,
Kad nekoga iz sve snage volim,
A istovremeno mi se toliko gadi.
Bojao si se, pa si me "štitio" od istine,
I uvijek postupao sa mnom u rukavicama,
Sad stvarno odje*i od mene,
Ne želim imati posla sa kukavicama!
I na svemu ti zahvaljujem,
Hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet,
Od pogleda, poljupca, dodira strahujem,
I svi dobiju samo moj bijes.
Bijes koji je tebi namijenjen,
Zbog svega što si mi pružio:
Al slabić poput tebe nije na to pripremljen,
Pa drugi trpe ono što si ti zaslužio.
Ne želim na tebe misliti po cijele dane,
Al samo si ti u meni i nemam druge zanimacije,
Još uvijek nisam našla lijeka za sve te rane,
Al bar sam u pjesmu istresla neke svoje frustracije.
Tvoja predstava je u završnici,
Evo i ja pjesmu privodim kraju.
Možda smo samo propali umjetnici,
Koji malo jedno o drugom znaju.
Umjesto da ti kažem Zbogom,
Nešto ću te zamoliti:
Više nikom nemoj reći Volim te,
Ti ne znaš što znači voljeti!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Teško je sada vratiti
ono što smo nekoć imali...
I znam da je teško
sve to ponovno proživljavati...
znam da sam griješila
ali ni ti dušo nisi bio svetac,
moraš shvatiti da sam ti vjerovala
i da je to bila moja najveća pogreška.
ti si dušo bio sve
sve u što vjerovala ja,
o tebi sam imala najbolje mišljenje
ali očito sam se prevarila....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ona je molila, on ju je odbijao
Ona je plakala, on se smijao
Ona je čekala, on nije došao...
Ona je otišla...
On je tek sada shvatio koliko ju je volio...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[14:32 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #

ponedjeljak, 10.12.2007.

Ovaj blog me počeo full živcirati...
Nema više osobnih pisanja, gotovo je...
Kaj ste pročitali pročitali ste...
Od sada pa na dalje ovaj blog je samo za moje pjesme, priče itd...
Pa si vi mislite...
Bez brige ja sam koliko toliko dobro...
Ko me treba, MSN je tu... ;)
Uživajte u dvije priče...
Normalno bivša ljubav, heh...
I da, iz obadva sastava dobila 5 smijeh



MOJA PLAVCA...

Pod jakim svijetlom mjesečine ti i ja krenuli smo na ispit ljubavi...
Plavca je već nestrpljivo čekala na rivi...
Tvoj prodoran pogled razdirao je moju dušu...
Ta duša koja je malo po malo venula, a lijek protiv ljubavi još nitko nije našao...
Krenuli smo daleko u noć...
Tvoje riječi urezale su se u moje srce...
To srce koje je pretrpilo previše boli...
Plavca je neshvatljivo išla sve dalje i dalje u najtamniju tamu...
Bojala sam se, no ti si mi pokazao kako da se borim, kako da idem kroz život visoko uzdignute glave...
I ona tvoja zadnja pjesma odsvirana na gitari, plakala je...
Rekao si da moraš poći...
Najsjajnija zvijezda pala je u ocean...
Ostala sam sama sa plavcom nasred oceana boli...
Gledala sam ispod nje nebih li te još jednom ugledala...
Nestao si...
Tvoje zadnje riječi napisane na papiru glasile su:
"Jedina važda stvar kada budem odlazio, bit će tragovi ljubavi što ću ih ostaviti za sobom..."
Bila sam slaba, lutao si po mojim mislila danima nakon toga...
Plavca je još uvijek na rivi...
Čeka beznadno dan kada ćeš se vratiti...



TEK JEDAN POGLED...

Ponovno sam zastala...
Htjela sam još jednom pogledati duboko u ogledalo tvoje duše...
Sjećam se tek jednog nježnog pogleda...
Svaka iskra dokazala mi je da si sretan s njom...
Ispustila sam nečujni krik boli...
Nekada su ti zeleni dragulji bili moji...
Nebo je plakalo samnom...
Zašto je bilo tako teško zadržati tek jedan tvoj pogled?
Moje misli letjele su zajedno sa pticama prema onom boljem, toplijem, vedrijem...
Barem na kratko sjetih se nas dvoje, a krvav mjesec prekrio je Zagreb...
Vruća rujanska noć otkrila je poljubac nevjere...
Znao si da je zabranjeno, no ipak si krenuo prema njoj...
Riječi poput zauvijek zajedno ili kraj vječnosti za tebe više nisu značile ništa...
A pjesma vjetra još je više najavljivala kraj...
Posljednji otkucaji sata označili su veliku bol...
Tek jedan tvoj pogled izgubio se sa prvom zrakom sunca u predivno jutro...
Sad priznajem sama sebi: GOTOVO JE.....

[23:30 - 2 ]
Komentari | Isprintaj | #

nedjelja, 02.12.2007.

...put your hands up 'n' say I DON'T WANNA BE IN LOVE...

Dugo, al fakat dugo nisam pisala...
Pa bi bio red da napišem par redaka o svom životu...

Svašta se događalo...
Promijenila jednog dečka...
Dobila hrpu sulja...
Propustila subotu...
Ah...

Od početka...
Dečko s kojim sam bila je predobra osoba...
Ne mogu vam opisati...
Ali jednostavno sada nisam za vezu...
Još me drže neke sitnice vezane za H.
I ne mogu bit sa njim, ako mislim na drugog.
No chance, on to ne zaslužuje.
Možda jednog dana ponovno nešto bude...

Kaj se tiče općenito ljubavi...
Ne želim bit zaljubljena sada u nikoga...
Stvarno ne želim, jer ne želim patiti...
A i do nove godine se želim ispucati sa zajebancijom...

Sulje?
Ah, zbog toga i nisam mogla van, al ok...
Aj prvo sam popizdila na staru...
Aj drugo imala je pravo kaj me nije pustila van... smijeh
Glupa sam, kajš...

Jedan stih... Za kraj...
Good Charlotte - Dance Floor Anthem

...He’s tryin' to forget her
That’s how we come with him
When he first met her
When they first got together
Everybody put up your hands
Say I don’t wanna be in love
I don’t wanna be in love
feel the beat now
If you got nothing left
Say I don’t wanna be in love
I don’t wanna be in love
Back it up now
You got a reason to live...

[18:47 - 2 ]
Komentari | Isprintaj | #