nedjelja, 02.12.2007.

...put your hands up 'n' say I DON'T WANNA BE IN LOVE...

Dugo, al fakat dugo nisam pisala...
Pa bi bio red da napišem par redaka o svom životu...

Svašta se događalo...
Promijenila jednog dečka...
Dobila hrpu sulja...
Propustila subotu...
Ah...

Od početka...
Dečko s kojim sam bila je predobra osoba...
Ne mogu vam opisati...
Ali jednostavno sada nisam za vezu...
Još me drže neke sitnice vezane za H.
I ne mogu bit sa njim, ako mislim na drugog.
No chance, on to ne zaslužuje.
Možda jednog dana ponovno nešto bude...

Kaj se tiče općenito ljubavi...
Ne želim bit zaljubljena sada u nikoga...
Stvarno ne želim, jer ne želim patiti...
A i do nove godine se želim ispucati sa zajebancijom...

Sulje?
Ah, zbog toga i nisam mogla van, al ok...
Aj prvo sam popizdila na staru...
Aj drugo imala je pravo kaj me nije pustila van... smijeh
Glupa sam, kajš...

Jedan stih... Za kraj...
Good Charlotte - Dance Floor Anthem

...He’s tryin' to forget her
That’s how we come with him
When he first met her
When they first got together
Everybody put up your hands
Say I don’t wanna be in love
I don’t wanna be in love
feel the beat now
If you got nothing left
Say I don’t wanna be in love
I don’t wanna be in love
Back it up now
You got a reason to live...

[18:47 - 2 ]
Komentari | Isprintaj | #