nepoznati autor

31.01.2018.

još malo vremena

29.01.2018.

Još samo trideset dana i ponovno moram na ročište ali ovaj puta će biti pozvani i svjedoci tako da mi se čini kako će se nakon tri godine nešto pomaknuti s mrtve točke jer ako se gledaju svi dokumenti priloženi u spis tada je predmet vrlo jednostavan ali znate i sami da jednostavno ne može biti jednostavno, mora se malo i rastezati.

stvarno sam budala

27.01.2018.

Konačno sam shvatila da sam dva puta u svom životu ispala budala, da budala jer dva puta napraviti grešku može samo budala.
Greške su:1. zavoljeti osobu koja ti krije da je u braku. 2. udati se iz inata, da stvarno si budaletina.

Iako sam budala ja se i dalje nadam da ću pronaći svoju izgubljenu sreću.

Moja maska

26.01.2018.


ovo je moja maska već dugi niz godina

pupoljak

24.01.2018.

danas dobila

što ste vi?

22.01.2018.

Dolazi vrijeme poklada iliti karnevala pa možemo na sebe staviti maske i biti uistinu ono što smo i što želimo biti a nismo. Putem tih maski ispunjavamo svoje neostarive snove jer za vrijeme karnevalskih dana mi smo ono što želimo biti i uistinu.
Stavimo maske i uživajmo biti ono što smo uistinu.

Podrška sucu

21.01.2018.

Gospodine Kolakušić voljela bih da Vi kao pojedinac uspijete pokazati stvari koje nisu dobre u našem pravosuđu i što na to stalno ukazujete ali i sami ste svjesni da su neki zakoni napravljeni radi pojedinih skupina i zato će oni makunti Vas a bilo bi dobro da se Vama pridruže kolege koje isto misle kao i Vi ali se boje da će biti degradirani što s njihove strane nije u redu jer istomišljenika kao što ste Vi koji govorite istinu ima ali dok oni šute Vi se sami borite sa apsurdom našeg pravosuđa. Ako je potrebno imate i moju potporu,

S poštovanjem Andrea Bosak

mojoj E


Upoznala sam te slučajno i osjetila tvoju dobrotu, tvoju snagu i tvoju volju za istinom koja većini nije draga jer istina kada je izgovorena jako boli i od istine se ne može pobjeći. Ti si dovoljno jaka i puna pozitivnih vibracija što je u današnje vrijeme rijetkost. Drago mi je da si dobro i da je najteže razdoblje iza tebe, raduje me što ćeš uskoro ponovno biti tu, što ćeš sa svojim dragim putovati u tvoju omiljenu zemlju i ponovno ćemo slušati preko videa tvoj nježan glas, to ću te moći ćuti i na mobitel jer sada da sada još uvijek treba ti odmora da prikupiš snage za ići naprijed zaboravljajući ono što ti se dogodilo.
Draga moja E znam da si borbena, da ne odustaješ i znaj da si mi u srcu na posebnom mjestu.
tvoja seka A.



Zanimljivo

20.01.2018.

Jedan čovjek dobije zakup za nekoliko lokala u samom centru grada jer je dobar poduzetnik. Sindikati se pobune zbog smanjene božićnice jer to smanjenje nije regulirano kolektivnim ugovorom. Turistički smo osvješteni a sve ostalo propada. Zastupnici rade tri dana tjedno te dobe na kraju mjeseca ogromnu sumu novaca jer su se naradili. Banke gube na jednoj strani ali se brzo snađu i taj gubitak nadoknade na njima najpovoljniji način.
Penzioneri se ne organiziraju u štrajk jer znaju da tim štrajkom ništa neće postići a mirovine su mizerne naspram ovog gore navedenog i penzioneri znaju živjeti s malim dok se ovi koji imaju i više no što uistinu rade kukaju non stop da im nešto nedostaje, a imaju i previše s obzirom koliko uistinu rade.
Zanimljivo kako smo zamišljeni jer pokušavamo već godinama izgurati mjesec do idućeg i u tome smo eksperti jer treba izgurati mjesec sa sitnicom koja ostane kada podmiriš troškove režija koji su visoki kao pola mjesečne mirovine.
Bravo za umirovljenike jer su veliki ekonomski stručnjaci.

xxx

19.01.2018.

Lijepo se odmarati i biti sam sa sobom, raditi sve što voliš a da ti to ne dosadi, lijepo je imati ono što ti je potrebno i uživati u tišini, uživati u noćima i poslagivati svoje misli, spremati neke stvari u ladice sjećanja jer odlučio si pokušati spoznati sebe, zavoljeti sebe i svoj samoću radeći sve sto te veseli. Odlučila si konačno svoj odraz pogledati u ogledalu, nasmiješi se sama sebi jer znaš da si to ti i da si vrijedna sama sebi.
Da ti najbolje poznaješ samu sebe i sama sebi si bitna a tuđa mišljenja o tebi mogu ti samo pomoći da postaneš sigurnija i vrjednija sebi, ne nemoj zaboraviti svaki dan pogledati svoj odraz u ogledalu, nasmiješiti se i raditi sve što poželiš.

KOLIKO ĆE BITI KANTI?

18.01.2018.

Živo me zanima koliko kanti ćemo mi koji živimo u zgradi morati imati da pokažemo ekološku osviještenost a u toj zgradi nema ni zajedničke prostorije, ni šupa, ni spremišta za bicikle a što je još interesantnije ni predstavnik stanara o ničemu ne vodi brigu pa mi sami moramo zvati majstora za popravak lifta jer predstavniku stanara lift nije potreban. Ako ćemo te kante morati držati ispred ulaznih vratiju stana tada će sav prostor biti zakrčen i nećemo moći ni do lifta ni do stepenica a drugo pitanje je ako te kante budu ispred stanova stanara ulaza sa mogućnosti da bilo koji stanar u nju stavi svoj razvrstani otpad hoće li se ta količina otpada onda ravnomjerno raspodijeliti po svim stanovima u ulazu ili će netko tko kao samac živi morati platiti svu količinu otpada koja se nalazi u tim kantama.
Odavna razdvajamo papir, plastiku, staklo, bijelu tehniku, namještaj i postoje kontejneri ispred zgrada te smatram da toliko kanti nije potrebno ispred ulaznih vratiju pojedinog stana ali ako je to direktiva onda tko sam ja da se bunim i ostavljam pitanja jer ja kao samac provedem malu količinu otpada bilo koje vrste.
Hoće li te kante biti pod lokotom kako bi samo stanari stana pred čijim se vratima nalaze kante umetati svoj proizvedeni otpad ili ćemo dežurati da nam neki susjed ne bi u našu kantu stavio svoj otpad i tako nama povećao račun odvoza otpada?

zacupkajte nožicama

17.01.2018.

Zaštite od anonimca nema

16.01.2018.

Sloboda govora i izražavanja naravno bez poticanja mržnje u današnje vrijeme mora biti dozvoljena i ne bi trebalo tolerirati vrijeđanja bilo koga na bilo koji način ali postoje osobe koje to čine sustavno bez ikakvih posljedica jer one vrijeđaju anonimno kada god i kako god požele, a kada se braniš od takvih osoba s ispravnim argumentima tada ispadaš budala i većina ti se smije jer s anonimnom osobom se nije potrebno upuštati u bilo kakvu komunikaciju jer naravno takva osoba je uvijek u prednosti zbog dopuštenog joj maltretiranja bez osnove.
Koliko god branili osobi da vrijeđa ona će naći načina da to radi jer tako hrani svoj ego pokušavajući vas ušutkati u vašoj istini koju uistinu znate samo vi jer nikada nigdje niste niti ćete istinu iznijeti u cijelosti.
Pokušat ćete biti tolerantni i pristojni jer ne želite se spustiti na nivo osobe koja je sklona vrijeđanju znajući da od nikoga na ni jedan način osim vašom pristojnošću nećete biti zaštićeni jer od anonimca i njegovog vrijeđanja nitko vas zaštititi ne može jer ne postoji takva mogućnost.

Znala sam da moja E može sve


.. i sretna sam jer je operacija dobro prošla. Draga moja E jaka si ti i sve si izdržala, znaj da mislim na tebe i u mislima te grlim jako jako, veliko bravo za junaka koji će uskoro ponovno pisati lijepe tekstove i divne reportaže iz japana. Ostavljam ti ovdje posebnu ružu jer i ti si posebna.

za Markićku i njoj sličnima

15.01.2018.

Odavna smo se izborili za prava samostalnog razmišljanja, za odabir načina života bez nametanja tuđe volje, bračnom zajednicom se smatraju i parovi koji nemaju vjenčani list i djeca rođena u takvom braku su djeca rođena iz ljubavi. Odavna imamo pravo odlučiti sami dali želimo ili ne želimo crkvena pravila, dali želimo raditi ili biti domaćica. Imamo svoju slobodu odabira. Bog je ljubav i on voli sve iako su drugačijeg opredjeljenja.
Istospolne zajednice su isto tako prihvaćene u našem društvu i Bog ne osuđuje nikoga tko je drugačiji, On ne zahtijeva da se moli svakodnevno 24 sata kod Njega nema pravilnika koji se svi mi moramo pridržavati nego nam je dao pravo odabira.
Po Vama bi gospođo Markić trebalo sjediti ispred oltara i čekati da nam On da On pošalje sve što nam je potrebno za cijeli mjesec života, po Vama bi trebalo ostati u braku na nasilnikom jer on je glava obitelji, po vama bi djeca trebala moliti Boga da otac ne tuče majku jer jedino je On može spasiti od batina. Po Vama bi gospođo Markić trebalo biti 18 stoljeće bez prava na odabir i način života, bez emancipacije žena jer žena je za vas gospođo Markić samo ona koja će biti doma, rađati i trpjeti zapovijedanje i odlaziti u crkvu tražiti milost Božju. Markićka draga potpuno ste u krivu jer svi mi imamo prava odabira kako i s kim ćemo živjeti, hoćemo li rađati ili voljeti isti spol kao što smo mi jer odavno samo se izborili za pravo odabira i načina života kako nam drago te nametanje nekih pravila u današnje doba za mene nema smisla a razlog je vrlo jednostavan

i samohrani roditelji, istospolne zajednice, psi, mačke ili nešto drugo za mene je obitelj a u crkvu ne moram ići da bih izmolila svoju molitvu ako mi se moli.

Max je moja obitelj




ovo veliko klupko na krevetu moj je Max i da on je dio moje obitelji koji me tješi kada sam tužna i pokazuje mi svojom prisutnošću da nisam sama, pokazuje mi koliko me voli jer i ja volim to veliko klupko koje se raduje i tuguje skupa sa mnom, on me voli i ja volim njega.

Gospođo Markić u sve se miješate sve mi se čini da ste zaboravili onu narodnu "tko ne voli životinje ne voli ni ljude" i psi su zalužili da ih netko voli, da im pruži ljubav i topli dom i da psi i mačke su obitelj nemojte to zaboraviti nikada.

poruka nepoznatog autora

14.01.2018.

možda

13.01.2018.

Danas mi odgovara tišina i ovaj maglom obavijeni dan jer mislima mogu odlutati u Manilu i osjetiti toplinu sunčevih zraka, mogu vidjeti ljude kojima je teško a ipak imaju osmijeh na licu jer vole živjeti usprkos tajfunima koji im unište njihov dom napravljen od drveta i blata. Nekada davno putovala sam puno zahvaljujući svojoj majci a danas se samo sjećam i uživam u lijepim slikama prošlosti i divnih uspomena.
Možda jednom ponovno negdje otputujem samo se moram potruditi pronaći destinaciju gdje ću uživati u ljepoti zemlje i ljubaznosti stanovništva ali to jednom neće tako skoro i zato mi ostaju divna sjećanja na davna putovanja i u zemlju gdje sunce lijepo grije a ljudi su sretni iako nemaju mnogo.

MINISTRICE PROMIJENITE ČLANOVE RADNE SKUPINE

12.01.2018.

Ovakvim izjavama kakaovu je izgovorila ministrica najosjetljivijeg resora dobiješ "ospice" jer gura nas stotinu godina unazad. Po njoj bolje reći po Markički jer ta žena ministrici soli pamet nasilni muškarac mora živjeti u obitelji i mlatiti suprugu pred pogledima uplašene djece jer on je glava obitelji i ogledni primjer sinovima kako se sa ženama postupa kada odluče uzeti njegovo prezime.
Markićka se utaborila u radnu skupinu ministarstva i "drma kako joj drago" s obzirom da je primijetila kako ministrica "slijepo" sluša sve njezine naputke.

Nadam se da će javnost nakon jučerašnje njene izjave reagirati i tražiti njezinu smjenu kako i smjenu njene radne skupine jer nismo 100 godina unatrag ovo je ipak 21 stojeće a žene su se odavna izborile za svoja prava te se ne moramo držati crkvenih regulativa ako nas netko fizički ili psihički mlati do besvijesti da ga mi ljubimo i grlimo zbog djece i obiteljskog okruženja nego ga maknuti što dalje jer po zakonu imamo pravo živjeti bez "bića nad glavom".

Zlostavljač nije dio obitelji on je za postupanje policije i svih organa prema njemu pa neka mlati sam sebe koliko mu drago.

dodatak moj komentar kod jedne blogerice



gospođu ministricu bi vlada trebala smijeniti odmah jer takvo što izgovoriti kada se zakonima i raznim udrugama za zaštitu zlostavljanih žena pokušava smanjiti nasilje nad ženama ona ovakvom izjavom odobrava da se nastavi maltretiranje bilo fizičkog ili psihičkog oblika i ovo je njezino ponašanje je za svaku osudu.
Socijalni radnici u svom poslu ne smiju biti pristrani bilo kojoj strani ali dobro znaju da je maltretiranje bilo koje vrste kažnjivo a to bi ministrica trebala znati a ne se ponašati kao da je srednji vijek i ovakvom izjavom podržavati Markićku koja joj je uzor i zlostavljača smatra normalnom osobom.

slatka glavobolja

11.01.2018.

Kada su ti snovi ispunjeniji divnim slikama prošlosti tada cijeli dan pokušavaš pobjeći od duhova prošlosti jer ta tvoja sretna prošlost vratiti se neće i ne može i svjestan si toga, te se trudiš potisnuti slike koje su tu u "ladicama sjećanja" koje su zbog sna otključane iako ti to željela nisi. Okružena si radošću i srećom koja uistinu ne postoji već dugi niz godina i to ti stvara nesnosnu glavobolju, koja će prestati noćas kada ću ponovno sanjati san povezan se prošlošću.
Nije teško podnositi glavobolju uzrokovanu lijepim snom ali umor te ruši a ti još uvijek ne želiš sanjati san o sreći jer tvoja sreća je dan koji živiš sada ovog trenutka baš onako kako je zapisano.

mojoj E

10.01.2018.

U mislima si mojim svakodnevno i znam da će sve biti dobro da će sve proći bez kompilacija jer ti si jaka i anđeo u duši te si potrebna tu zbog dragog svog i sviju tvojih koji su tu jer ti im daješ svoju snagu, svoju ljubav i svoje strpljenje. Znam nije jednostavno biti u bolničkom okruženju i čekati da dođe dan izlaska ali ti sve to možeš izdržati jer izdržala si i gorju situaciju.
Nakon svega kada te doktori puste potražit ću te i zagrliti kao što te sada grlim u svojim mislima i svom srcu jer svu pozitivu treba predati tebi a ja to želim podijeliti s tobom jer zaslužila si od mene i puno više.

Voli te Andrea.



šaljem ti svoje srce na dlanu

krenula mi krivo + slatki poklon

09.01.2018.

Godina mi krenula krivo i sada krivo vozim sve dok ne pronađem ravan ispravni put a to će potrajati jer treba ispraviti krivinu napravljenu početkom nove godine

slika slikana mobitelom koji nema flesh



ovako se legalno krade

07.01.2018.

Fina agencija preko koje pojedini odvjetnici žive bez pola muke isto tako dobro ubire na konto blokiranih građana dobar dio kolača jer i Fina na dugovanje izračunava svoje troškove koji su kada se pridodaju dugu ovršenoj osobi uistinu pola visine duga a kako dođete do tog zaključka vrlo je jednostavno za izračunati
dug je recimo 1520 kuna otvaranje podračuna 250 kuna + kamate do obavijesti na kućnu adresu jer Fina vam ne šalje dopis o blokadi barem tri tjedna a dnevna kamata na iznos vam je oko 10 kuna te vam izračunaju kod dana otvaranja podračuna da ste dužni platiti 2100 kuna i kada to vratite da bi vam zatvorili blokadu tj odblokirali račun morate još na tu sumu uplatiti 255 kuna jedino što vam ne naplaćuju je skidanje podračuna jer to su vjerojatno uračunali u onu prvu stavku od 250 kuna.
Kamata u Fini se na dug dodaje svaki dan i tako ste prisiljeni platiti dug i trošak fine odmah (naravno ako imate tu sum novaca) jer dugovanje vašom uplatom od zakonom određene visine Finu ne sprečava da vam ne lupa kamate svaki dan do isplate navedene cifre, koja je tjedno veća za stotinjak kuna.

HRT (ČISTA KRAĐA)

05.01.2018.

Tv pristojbu od 80 kuna ste dužni po zakonu plaćati redovito jer sve što projicira sliku je podložno plaćanju pristojbe hrt-u znači tv pristojbu plaćate na mobitel, laptop ili kompjuter jer ti uređaji projiciraju sliku. Da bar htv ima kvalitetan program bilo bi super imati i tv prijamnik koji vam je prije nekoliko godina inkasator prijavio a nije ni ušao u stan nego on prijavu popisao, a vi to na sudu niste grafološki dokazali jer ste sirotinja te vas je s toga hrt putem Hanžekovića ovršio i zaradio na vama sedam tisuća kuna.
Odete u katakombu hrt-a i tamo razgovarate s neljubaznom osobom koja na konto te napuhane pristojbe prima plaću gadite se sami sebi što pokušavate skrenuti njezinu pažnju na sebe.
Ne smijete imati ni laptop, kompjuter, mobitel je sve što projicira sliku podliježe plaćanju hrt-ove pristojbe od 80 kuna kako bi gospoda koja nemaju ni osnove kulture primala plaću od nekoliko tisuća kuna i uživala na ljetovanju i zimovanju a vi doma razmišljali o kili brašna da si napravite zdravu prežganu juhicu jer dok platite njima i Hanžekoviću možda vam ostane za tri kile brašna svaki mjesec do otplate duga od sedam tisuća kuna.

opet

04.01.2018.

Otišao je danas ponovno u bolnicu i sada sam potpuno sama sa svojim mislima, sa tugom ali izdržat ću sve to zbog njega jer moram imati snage za oboje mora još jedno vrijeme biti tako jer jedino to mu može pomoći, mora mu biti bolje jer sve je što imam iako imam još jednog sina samo stariji može imati moju pomoć, moju ljubav i moju blizinu.

Moram naučiti

02.01.2018.

Našoj dragoj blogerici koja se nalazi u bolnici želim što skori oporavak, a njezinog dragog molim da mi javi ako ikako mogu pomoći jer zaslužila je da budem uz nju ako ikako mogu biti mada znam da u ovakvim situacijama samo obitelj može u posjete. Rado ću pomoći ako ikako mogu jer zaslužila je to s moje strane. Znam da joj je potreban mir i želim da se brzo oporavi.


Gledam u praznu podlogu svog editora i razmišljam uz kavu kako započeti tekst za objavu jer toliko toga bih željela napisati ali bojim se da bi tekst bio pun mog jada jer jedino tuga i jad još stanuju kod mene iako sam im prije nekoliko mjeseci dala otkaz bez prava povratka jednostavno se toliko udomaćili kod mene da što god ja poželjela drugačije ti moji podstanari jednostavno uspijevaju sve to maknuti i šire se iako ja to ne želim. Kada god mi iole malo dobro krene tuga i jad se pojave iznenada i zaustave moju radost jer ja se ne smijem radovati, ja se ne smijem smijati, ja ne smijem biti sretna. Krenem korak naprijed a tuga i jad me vrate nazad dva koraka. Sve mi se čini da me tuga i jad uče godinama plesne korake koje ja moram naučiti kako bih mogla početi novu lekciju plesa,

novogodišnje želje

01.01.2018.

1. Da svima bude bolja godina no ona koja je završila prije nekoliko sati
2. moram dobiti barem peticu na lotu jer tako bih dobitkom riješila dio problema i ostalo bi mi da nekoliko dana provedem pored mlađeg sina
3. da odem do Splita tijekom ljetnih mjeseci na barem četiri dana

imam želja još kao što ih imaju mnogi ali ispuni li mi se barem jedna od ovih navedenih bit ću zadovoljna jer godina ova mora biti bolja no ona prije, mora biti ugodnija i puna sreće koju tražim već dugi niz godina i sada je nadam se došlo moje vrijeme sretnog početka, sredine i kraja ove 2018.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>