www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

ponedjeljak, 16.04.2007.

mili moj

pola dva je...duboka noć...većina ljudi spava mirnim snom
a ja ne mogu..i nema veze...zbog razloga...
osjećam se tako uzvišeno i divno...zahvalno..
slušam ivanskog kojeg sam stalno slušala kod kuće..i osjećam se kao doma...
osjećam se da dajem sve najbolje od sebe, osjećam se kvalitetnim bićem
zahvalnost mi želi iskočiti iz grudi i prosuti se..neznam gdje...valjda Bogu poći
ovo je više od radosti..i sreće...jer niša osim skladnosti datoga se ne događa...
nema nekih velikih razloga da ih bila zahvalna...no....jesam...
zahvalna TI mili moj što mi u zdanje vrijeme poklanjaš divne ljude oko mene
događaju se neke stvari oko mene koje nisu najidelanije...
ali kao da ponekad sam sudionik užarenih peći...no meni nije vruće...
svaki dan se ispočetka iznenadim kksko je Bog uvijek novi,uvijek nivo iznad...
uvijek poptuno drugačija sfera..a istovremeno tliko jedostavan
Bože moj ..ne znam hoću li te već sutra iznevjeriti...ali sad znam da te volim
i da ti to želim reći svim srcem svojim

16.04.2007. u 01:26 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>