www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

petak, 25.08.2006.

Photobucket - Video and Image Hosting

pouči me Bože Tvojim Putevima

25.08.2006. u 18:02 • 0 KomentaraPrint#^

napokon doma

dva mjeseca mučenja,dva mjeseca strpljivog podnošenja vlasničkih mušica..(dobro bila je i pokoja reakcija....ajme kako su okice tad bile velike eekrolleyes), dva mjeseca balansiranja između toga da posao ne trpi i bude odrađen kako treba a da svi budu zadovoljni...
i u ta dva mjeseca još jedan nož u leđa....
pomogla sam pri zapošljavanju "prijatelja" u svojoj radnoj sredini...i klasika...dobila nož u leđa...
mislila sam da je on jedna od rijetkih "biljaka" koje znaju cijeniti pruženu pomoć i koja me neće iznevjeriti....
a eto....
one more...
šta reć...
možda je to moja sudbina a možda tako mora biti...to još ne kužim...ali eto izgleda kao pravilo...bar u mom životurolleyes

inače....napokon kod kuće u svojoj sredini...Bože hvala Ti na ovom iskustvu i na tome što sam u svom domu

25.08.2006. u 17:53 • 1 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>