www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

ponedjeljak, 05.06.2006.

pismo Isusu

Želim Ti reći moj Isuse,da vidim da živiš među nama,da znam da si tu...ali mi toliko nedostaje Tvoja blizina,toliko mi nedostaje da me držiš u naručju i vodiš....
ja Ti Isuse moj ne znam sama...
ne znam više ništa sama...

možda misliš da je vrijeme da stanem na svoje noge i odrastem u Tebi,
možda me odvajaš kao majka od grudi svoje dijete....
možda me učiš da hodam sama i ne tražim Tebe uvijek da me nosiš....
možda sam razmažena u Tvojim očima...
možda sam samo glupa i ne shvaćam...
ali ne mogu Ti opisati koliko mi trebaš i koliko ne želim živjeti bez Tebe...

ne zanimaju me forme,dogme,obrasci...znaš da me to ništa ne zanima...

zanima me jedino da me Ti voliš i da ti bude ugodno u mom društvu..a imam osjećaj da tako malo postižem...

imam osjećaj, moj Isuse da apsolutno ništa ne činim, i da i ono malo što činim ...nekako to krivo i aljakvo radim...
kako da znam što Ti je milo...kako da se nekako uguram među Tvoje haljine, i naslonim glavu na Tvoje rame....

zašto je potrebno Isuse toliko ispitivanja,zašto mi Isuse toliko ne vjeruješ,zašto moram toliko puta dokazivati da želim biti Tvoja,i samo Tvoja....

rekao si blaženi koji vjeruju a ne vide...
vjerujem Ti a nisam vidjela Te...

pa što Isuse Ti ne vjeruješ meni, Ti koji si Bog...
što me i dalje kušaš...
pa ako i vidiš da ne znam i ne griješim...samo reci...
samo reci Riječ...
molim Te..reci ju...

pogledaj samo da Te svim srcem želim...
možda Ti to ne znam reći...
znaš da ne volim recitate...
znaš da želim PRIČATI s Tobom...
znaš sve što mislim i po sebi i po onome što Ti kažem...
znam da je glupo..
ali eto i ovo pismo Ti pišem jer znam da si tu dok pišem, i da vidiš što radim, i ja ne znam više kako Ti reći...da ne mogu podnijeti, da lice ti ne osjetim ..
želim Te gledati Isuse non-stop i u svim prilikama...

znam da nisam dostojna toga...
ali eto nisu ni mnogi drugi bili pa si im se smilovao...
smiluj se i meni....
volim Te Isuse...
znaš da Te volim...
nemoj me zanemariti mili moj

05.06.2006. u 23:55 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>