www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

petak, 02.06.2006.

ispovijed i volja Božija

ovak...ljepo me je "oprao" svećenik na ispovjedi jučer...
tak malo smo se raspričali..i požalila sam mu se da ne prepoznajem volju Božiju...
na što mi je rekao...
sigurno se volja Božija raspoznaje samo se mi pravimo da ju ne vidimo...

i u pravu je...

u biti u dubini srca znam što On želi od mene...ali se pravim blesava...pa sve nešto izvodim...
samo sebe lažem i varam...

da bi onda na misi rekao svećenik u propovjedi da se jako dobro zna kad smo s Bogom i kad smo bez(ne znam kako vama...ali meni skoro uvijek kroz propovjedi dolaze informacije i savjeti na moja aktualna razmišljanja...i kako se mučim s tim što je volja Božija što ne...pa sam i ispovjednika pitala i još mi se kroz propovjed kaže...)
tj dodao je....da ako smo okrenuti ljubavii davanju činimo Bogu ugodno..a ako je bez ljubavi i uzimanje ili nedavanje...da je protivno Bogu..
jednostavno...jako jednostavno i istinito...

no eto došla sam kući...
i opet mudrovala...
i sad ok...
recimo ovako...
zam da Bog želi da idem raditi
ali postoji više opcija posla...
jedna podrazumiejva čekanje( i meni ugodnija)
druga podrazumiejva odmah(meni manje ugodna)
treća je neuzvjesna
četvta potražiti neku novu soluciju...

i sad što bi u takvoj situaciji mogao čovjek uopće osjetiti što je volja Božija..kad se ne radi ni o ljubavi, ni o davanju, i kad se ne radi ni o odustajanju od Njegove volje....??

02.06.2006. u 14:40 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>