Snow White Queen

Snow White Queen

Sve je prekriveno snijegom. Bijelim, sjajnim hladnim nanosom snijega. Sve je tiho i promrzlo, veličanstveno u svojoj svjetlucavoj ljepoti. Ne diše. Ništa se ne miče. Kao nakon velike snježne oluje, onemoćalo i prepušteno na milost i nemilost zimi. Ali tu postoji posebna smirenost, poseban spokoj. Mir koji se diže iz privremenog mrtvila. Onaj kameni neprobojni mir u kojem se čuju vlastite misli, naziru se tajne skrivene želje. Slučajnom prolazniku takvo mjesto utjeruje strah u kosti. Ali ne i meni. To je moje kraljevstvo. Nema boli. Nema tuge. Samo sjeta. Nedostatak sreće. Pregršt sjećanja i dugi svileni nanosi smirenosti. I tišina, tišina, tišina...

And if I cry a little
Die a little
At least I know I lived...

It's November again
Please come back...

Nije lako biti sam. Ne ostavljen. Ne usamljen. Samo sam. I sa svakom snježnom pahuljom molim se da se vratiš. Ja ne mogu odavde. Ti možeš. Ali možeš se i vratiti kad to poželiš... I volim te, volim, volim...

No one will love you
No one will love you the way I do
No one will love you
Love you like I do

Love you like I do...

Ja ću čekati ovdje i tiho tiho tiho gledati u pahulje...
Bez suza.
Ovdje bi se smrznule na licu i pretvorile u kristaliće...


29.11.2006. u 02:32 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (5)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ovdje vlada


...struja svijesti. Seciranje opsesivno kompulzivnog uma zaraženog epizodama depresije. Melankolija. Izlijevanje emocija i promišljanja. Sve u svemu, velika zbrka.

Linkovi


Blog.hr

Pssst...

Smisao života

Achtung baby

Tinariwen

Sasvim osobno


And I'm alone now. Me and all I stood for. We're wandering now, all in parts in pieces, swim lonely... Find your own way out...