IZMEĐU

utorak , 08.07.2014.



između nepomičnosti i koraka
između želje i stvari
između nekada davno, i evo, samo što nije
između mora i rijeke
između žudim i ne znam što želim
teče jedan život koji je
veći od života
a krhkiji od nepostojanja

nedosanjani snovi
i oni presanjani
osušene želje i žudnje koje tek bride od sokova
slike koje smo sanjali
i one u čijim ćemo bojama uživati sutra
ili jednom
kada se napokon nađemo sa sobom
pa se onako nehajno
u prolazu
rukujemo ja i ja

na granici, uvijek na granici
u sumraku koji još mutno pamti topli, crveni dodir
dok već drhti od svile noći
u međuprostoru gdje se pretapaju sati
godine
lica
dijete i starica
nemiri i spokoji crnila
s kožom koja ima okus meda, i davnih lipanjskih livada
s epidermom izboranom od čekanja
od okrhnutih davanja
od ljubavi koja je
ljubav
je ljubav
je ljubav
jer ima toliko ljubavi koliko i ljudi
koliko i nas
a svaki dan ima nas iznova
pa kada ću jednom okupiti sve sebe za isti stol
da se istinski nasmijemo
da se smijemo
se smijemo
se smijemo
bez prestanka
dok nas glas, dok nas dah ne izda

između
uvijek između
između tate i mame
između mrkog pogleda i igre
između pohvale i kazne
između premalen si, i ne, to više nije za tebe
između nedjelje i nedjelje
grada i grada
između tračnica
otvorenih i zatvorenih kovčega
između bosih nogu, starih izrezanih traperica, vjenčanice
između procjene i ocjene
romana i pjesme
između ovo sam ja i ovo sam ja
između sumnje i sumnje
boga i boga
između pitanja bez odgovora i odgovora bez pitanja
kako je teško stati

jer svijet je stvoren od parova
i tek je potrebno dokučiti
je li to odnos sličnosti ili kontrasta
i koja je to protosila
nulti zakon
što uvjetuje poredak stvari
jer što više gledam, sve manje vidim
jer gledam izbliza
gledam na način da mi svijet ulazi u oči
(umjesto da pogled samo iznajmim svijetu)
pa vidim
samo danas i jučer
danas i jednom ćemo
dvije iste cipele u predvorju
no dvije različite čarape na stolici
dvije pjesme jednako zamamne
i samo jedan najljepši stih
dvije mirisne jabuke u košari
no jedna mami malo više
vidim one koji nemaju
i one koji još više nemaju
neki od njih imaju sunce u očima
drugi imaju močvaru i nordijsku šumu

parovi
posvuda parovi
ti i ja
ti i ona
ja i ja
ja i neki drugi, palimpsestni ljudi
alternativa između nikada i ponekad
između kao svi, i ovako, da, baš ovako

između
ne postoji ništa osim između
ne postoji ništa između
osim cijelog jednog života
koji sam sebe grize za rep
za rep
za rep
i uvjerava u smisao

<< Arhiva >>