25.08.2019., nedjelja

South Park

South Park

nedjelja , 25.08.2019.
Umro Kuljiš! U 68. godini života.
°°°°u jebote kak je star,..........pomislim, pa si mislim.
°°°°a kaj kurac oćeš, a ti u 60., n'da.

To ti ono dođe, prosjek nekih 75 god. za muškarce i fiju, jebi se.
Znači još 15 i ajd' bok.
Grozno,
ak' nebum i prije zbogradi infrakta, ili trajvana, vragsigaznal?

Nedavno sam išel sa Zmajem u neki šoping i onak usputno,
-ajde stari probaj si ovo, pa ovo, pa ono i tak ti meni draga kupila
četvera cipela i dvoje tena i veli:
-to ti je sada dosta do kraja života
No, tak se veli, ali ovo je grdo zvučalo, jer je de facto!

Ko, kad mi je doktor rekel, poslije operacije:
-Evo, Alexxl, mi smo svoje napravili i garantiramo vam
da bu vas srce služilo do kraja života!!!


Isad, trebalo meni majica, jerbo sam zbušil stare čikanjem.
Frčeš cigarete, dobro ih ne nabiješ i dok blejiš u danlop, pišući ovaj post,
eto iz čika nekog Tintilinića i hop na maju i vužgiiiiii,
da ju nabijem, Brlićku i nju i njene Tintiliniće!

Rekoh, odi si kupi, nađem dobar, jeftini shop i trilema.
Koliko maja da zemem?
Kaj ak sutra umrem?
Žuta, plava, crvena, dugi rukavi, kratki???
Odlučim, zemem.

Nesvjesno, napravim grešku u koracima.
Te maje su bile okidač, zapravo žuta.
Iz ormara ispade van stara avet.
Avet stare boleštine.
Opsesivno kompulzivni poremećaj.
Pa si kupim novi band, za Mi Band u tonu majice, a omiljene mi boje.



Eh, eto jeseni, sam kaj nije, trebala bi i nova jakna.
Ima nekih modela kaj su forever.
Našel sam si Vijetnamku, M-65 field jacket po prihvatljivoj cijeni.
Uplatim kartično, web, u susednoj Deželi, četvrtak navečer, ponedeljek ju dobijem.
Znači, istina je ono kaj Pervan veli,
-kad otvaraš kišobran u Ljubljani, trebaš paziti da ne skopaš oko babi u Gratzu.



Idem ju probati i počelo je, monolog, samo od sebe:

-You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well, I'm the only one here. Who do the fuck do you think you're talking to? Oh, yeah? Ok.

Robert De Niro:
- 'Every day for 40 years someone has said: You talkin' to me?'

Zmaj je prošla pored mene i sam se prekrižila, a kod ulaza je umočila prste u
zidnu posudicu sa svetom vodom, te me poškropila.

Tak sam skužil da dok sam na kompu, da sve više surfam po modi, ne ovoj, kaj danas klinci, a i neki stari bikovi nose, jer to ne bi oblekel da me kolješ,



.....mislim, kaj to kaput, taj dronjak, ooooo Isuse i Majko Božija?
Krvi ti Isusove, ili one poderane traperice, od poda, pa do jaja.
Kaj sam štel reć?
..............................................................................................
da,....i zateknem se kak ciljam na neke vintage, retro,
komade obleke iz mladosti.

Tankerica, komandosica, tam '70. god, pajs sad ovo,
prošloga stoljeća, ili ovo:
-u prosincu 2019. godine ulazim u 7. deceniju života, a tek punih 60.
Nema nikaj, sam slični komadi, malo modificirani, skupnog imena "Parka", ne iz
South Parka, makar Kenny ne izlazi van iz nje, valjda se i rodil u njoj,



već je Parka nastala od eskimskog kaputa, tzv. Anorak.

Ovakvu sličnu sam nekad imal.



Zapravo nastala od američkog vojnog kaputa iz faze Korejskog rata,
"M-1951 fishtail", Parka karakterističnog dolnjeg obruba što asocira na riblji rep.

Automatski sam se setil na stari baloner u ormaru,
ono, u "Montgomery" stilu, koji tam čubi, jer mi se zameril svojom svijetlo sivom bojom,
ali, to bum dal pofarbati u nekaj tamnije, tak da bu ciljano izgledalo nekak ovak



Jeba kod dugih kaputa, balonera, je ta, kaj je to praktično "nenosivi" komad obleke u
današnje doba.
Promatram ove današnje menagere, ono,
ujutro se spremi doma, obleče kaputa, izađe iz toplog stana, kuće, pređe 10-15 metri, otvori gepek
auta, skine kaput, spremi, odveze se do posla, izađe iz auta, otvori gepek, obleče kaputa,
ode 10-15 metri i uđe zgradu posla, skida kaput i nekam ga obesi, kajjaznam, meni na kurac. popizdim od takvih likova. Zato nam i je država u pičci materinoj, kad ju vode takvi kreteni!!!
O.K. ja, kaj se ko šljeker moram presvlačiti na poslu u manduru, pa poslje posla u civilku,
pa doma u nekaj domaće.

Model balonera časnika amer. avijacije iz 2.WW

Zapravo to ni nije, tada tzv. Montgomery, jer sam Montgomery je nosio
"duffle coat", tzv "džubretarac" (nosili su ga beogradski smetlari).
Nekaj tak sam, svojevremeno i ja nosal,





no sada nek se nosi u pičku materinu, jer imam druge planove.
Još bi si trebal kupiti, a naručeno je, softshell prsluk, jedriličarskog tipa,
koji je naprosto fantastičan zimi ispod jakne.
Troslojni materijal, izvana vodonepropustan i vjetroodbojan, a iz nutra paropropustan.
Dva sam iznosal po zimi na bauštelama, pa znam kaj pričam i
PREPORUČAM



Već kad smo kod bauštele, da ne ispadnem nekakav militantni tip, a čitava mi familija
"bila" takva
+ kaj nemrem zmisliti likove poput Krstičevića, a i guske tipa KGK.........
nekaj za čime mi suze kaplju, dok medo jebe čaplju.
Lee jeans.
Naprosto nestal model!
Nađem ga tam u Japanu, no
problemi:
1. mali brojevi (da ih jebem onak malene)
2. skupo
3. ne šalju za RH



No našel tata fake Lee na e Bay-u
Sve, sam nigdi L od Lee,
fucking Trade mark.
Moram još jedne iznosati, prije neg ....., da se ne zacoprnjam, maspater!



Još da mi je ubosti kombinaciju ribarskog kaputića i nekakve
bijele vunene dolcevite, oliti
Turtleneck sweater (da kornjačin vrat, cccccc),
ono u Irskom ribarskom stilu, jer nikad ne znaš di buš završil...
Optimista u meni mi veli:
-a kaj znaš, nije nužno da se umre u 75., možda se poživi,
možda još i u Irskoj završim, ko Ines.
Ona se nije dala!!!



Maneken je malo tamniji bijeli Europljanin,
razlog više za što se treba što brže maknuti iz ove hrvatske pripizdine u,
velim, Irsku, a možda i dva metra "ispod".



Drug Tito ni bil blesav.
Kad je skužil da postoji, otišel je "tam", a i isus se zlajal pa nam rekel:
-više nebum pil ovo zemaljsko vino...
a piti se mora
što bi se moglo protumačiti da i "gore" ima dobre kapljice, a uz dobru kapljicu ti ne treba obleka. Hodaš gol i sam "utačeš". Nema istočnog ničega, pa ni grijeha.

Mir zvami!
- 08:45 - gukni (6) - štampaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2019 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2