Koliko god se ti željeo isključiti iz svijeta marketinga, nejde i nejde. Logički, marketing sve prati, pa po principu komparacije: " dobar, bolji, najbolji, dobar u pičku materinu." Novo, novije, najnovije.....očekuješ 4. stupanj i dočekaš. RETRO Ko stara pisaća mašina, stroj. Tipkaš, tipkaš,....kraj reda, CIIIN, stisneš onu ručicu i potegneš leve. Novi red. Sve neke pive retro. Sad samo čekam, nakon najnovijeg u tri pičke materine NOVOGA Persila, Durexa, Alwaysa, Pampersa, Vegete.... da se na tržištu pojavi nekaj Retro, pa da krenemo iznova, do najnovijeg u pičku materinu!!! |
< | travanj, 2017 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |