29.06.2013., subota

Spanish paella, konačno

Spanish paella, konačno

subota , 29.06.2013.
Eto nas!
Minute.....jebem ti Đurđa minutu.
Sad smo mi Nekaj.
Ma Nek. Neki ponos ponovo, jel tak?

Ta Paella!
Eto, ti Talijani, tu pizzu, pa na 100 načina,.....
vaka, naka,.....
naj su mi bile ko predjela, ono, umjesto onih grisina i pereca, dok čekaš,
svoje, glavno jelo, sa povrćem na goloj tjestenini, pizzi,
tikvice, rajčica, nekaj bosiljka, patliđanos, eventualno nekaj sira u tragovima,
maslinovo, češnjak, a da ne velim do onih doteranih, kao glavno jelo, sa gljivama, šunkom, pravom mozzarelom, plodovima mora, pršutom, vrhnjem, do varijacija slavonskih sa kulenom, nekom ljutom klobasom, vrhnjem, kurcem i palcem.
Do, onih zajebantskih, na kraju jela, voćnih,.....
sa breskvama, ananasom, bananama, gore prelivenih, likier Contreau
glasovitim francuskim likerom od narandže, pa zaliveno nekim Cognackom, kajjaznam, Remy Marten, pa te ujutro, drugi dan počnu lupati te Martinele po Ganglijama, dok se onak napušteno osećaš,
uslijed napuštanja alkohola tvoga tela gospodara, maspater,.......
jel V.S., V. X. , ili VE do pičke materine i onak upaljeno, u polumraku efeekta radi, ono flambirano,
wuuuuuuušššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
Prskalice ko u Sangria-ji

Pizza vulgaris Domestica Italijana.
Pa kerefeke, da to bude neko događanje, doživljaj.

Hrana i hranjenje i treba tak biti.
Pusto unašanje nekog "hranila", vlakana, vitamina, minerala,
ma odi mi u kurac.
Hoću delati, trošiti kalorije,
hoću i jest i pit!
Kopati u zoru vinograda, pojesti za gableca žganaca sa prepečenim lukom na svinjskoj masti, popiti litru Direktora, okrenuti ražnja, kotlovine sa grahom, roštilja,.......to je život.

A kaj sam štel reći?
Ta paralela pizzi,....................
Ta Paella, španjolska,
a jedu je od Patagonije, prek Mexika, do pičke materine.

Kaj je to?
Usrani rižot, kaj vleće malo na buzaru, hahahaha.
Isto ko pizza, varijacije na temu.
Sirotinjska hrana, tam negdi iz Valencije.
Osnov, riža, piletina, zečetina, paprika, ružmarin, luk, češnjak, maslinovo,
ŠAFRAN, kao glavni začin i "bojilo" riže, vino, voda, sol, biber.

Najčešća verzija za turiste je mix piletine sa nekom ribom i
školjke, dagnje, sa kozicama, škampima, ono
da izgleda atraktivno, da imaš po čem čeprkati, baviti se,
da ti se ego napuni nečim, ono,
sad sam "nekaj jel".
Napuniti dušu!

Dagnje sam dinjstal na maslinovom, ....
kad su pustile more u tavu, dolil sam vina + češnjak.
Oni šmrklji nutra, kad su poprimili oblik pizde,
makel sam to van, a saft del u lonček, di sam kuhal batake, onak,
na kratko.
Tu sam del i na par minut Pasa, tak da dobim neki temeljac.

Prepekel sam na brzaka i škampe i kozice, pa tog istog Pasa.
Zakaj Pasa od ribe.
Pas mi ima izrazito jaki okus ribe, zato ga pasam!
I one batke sam isto sfrigal.
Ondak sam puknul još maslinovog, pa na tom dinjstal, luka, pa papriku,
pa češnjaka, malo dodal onog temeljca,
"skrižal" rižu,....a kaj ja znam zakaj, tak delaju Španjolci,
valjda kaj su Katoliki, jebem ih metiljave,
al ne, veći od Nas, jebem i njih i Portugalce i Poljake,
ak su veći od nas, jebo ih Pas, mislim, kad se rimuje.

I ondak sve ovo vraćaš nutra,
krčkaš,
riži treba cca 20 minuta, dolijevaš, što temeljca, što vina, što vode.
Pred kraj dodaš to sve nutra, poslažeš,.....................................
treba neka "plitica", tepsija.
Ovaj emajlirani kurac ima u Ktodoriću, po 68 čuna.
Nema ručki, minus, no
za tatumatu od formata, pičkin dim.

Velim!
Hrana i hranjenje treba biti događanje!
Pun kurac mi tirolskih i frtalja leba, eventualno jogurta, ili pive, maspater.

Obitelj na kupu, molitva (normalno da serem) i
ožeži Mile, Jura, Mujo, ili većkojikurasi, Amen!!!

Bitno je ono ljudsko poštenje.
Ni Biblija, ili Kuran loše štivo.
Jakako dobre knjižurine, vrijedne rešpekta.
Mi smo Govna. Mi!!!!

Sorry, počel mi se dizati. Moram prekinuti!
Severina počela!
Ta da me oće?
Sad bi Zmaju rekel:
-ajde stara seli,......momentalno
Ja bi tu Severinu mam ženil, ma koliko su je svi drugi jebavali,
a Alexandar sam, 120 kila, jebi ga, bar sisu!
Ale xxl.

Eh da, još samo ovo!
Digel mi se danas i na Hrvatsku i na Josipovića.
Volim srat, ali danas, kad je Josipović tipkal po onom klaviru..............................................
ponosa sam osetil, velikoga, a sad još, mitu, na tiviju do mene,
Prljavci tamburaju, "lupi petama"
Idem, idem mam u pičku svoje matere,
prije nek kaj počnem cmizdriti, a sklon sam tom.


Jooooooooooj sličkeeeeee!
Naaaaaaa!



Jebem ti mater i škampima.
Koliko to može pit!
I pazi ti džubre, neće on ovu moju Q K Plus pivu.
To bi koktele!
Da vam pička materina!

Ma sve mi najs, ali, ona žemska,
ma ni to žemska, to meni više ženka Pit Bull Terrier-a, maspater nedojebanu, ona Colonija, ona histerija nedojebana,
e to bu meni uništilo toga ulaska, te ceremonije, monumentala.
Isuse Bože,. pa jel to ima pičku u gaćama?




- 22:48 - gukni (9) - štampaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2