19.01.2011., srijeda

Labuđa muda u vinu

Labuđa muda u vinu

srijeda , 19.01.2011.
Hrana je za mene životna metafora kreativne djelatnosti koja na najbolji način odražava naše rođenje,
život i smrt,
a istovremeno je i vrlo zahvalna književna tema,
jer su jela zrcalo povijesti i prostora u kojem živimo.

Još od starih Grka, poznate su poslastice od labuda,
reinkarnacije, svete ptice Feniks, što se ponovo rodi iz pepela,
...................................................................................................................
...................................................................................................................

Ma volim ga. Obožavam ga. Barbijeri je zakon.

I sad , kak mi je doma dosadno, malo se zajebavam,
pa šaljem okolo neka pisma,
onak inspiriran labudima,njihovim delikatesnim jajima,
ne ovim kaj sneseju,
već mudima, tim kinder jajima,
tj. pticom Fenix, onom iz pepela i na sranja.
Ccccc, o ljudi moji, koji ste vi paranoici.
Pa to sam zajebancija, nikaj za istač.
cccccccc, ma koji crni extremisti, udba, etc.



Hahahaha, a jesmo vas.



Jaja, to jest muda, kaj bi rekel Barbijeri, su poznata od vajkada.
Sva, sem ljudskih. Ljudska su jedino bila dobra u doba Američana,
kad su se borili za svoju samoopstojnost,
pa su derali skalpove onim indijajcima,
a od istih jajaca delali duvankese.
Tu je završilo i par Dubrovčana, što i pišu, odnosno, je,
pisalo u knjigama iz povijesti za II razred osnovne škole,
kao zanimljivost, pod temom ind. plemena Croate.

Bikova su najpoznatija.
Sjećam se svog posjeta Barceloni i znamenitoj Koridi.
Tri matadora, po dva bika = 6 borbi X 2 jajca = 12 porcija.
Po završetku bitki, na izlazu iz arene, mogel si dobiti novine i
u njima pročitati gdje, u kojem restoranu, uveče, možeš jesti dio,
kojeg bika.
Vodič me upozoril da, ak se odlučim za bikova jaja, da budem oprezan:
-Alex, gledaj veličinu jaja
-????????
-Matadorova su znatno manja!
-Ahhhh, zoooo,
Sjetim se naše narodne, da "batina ima dva kraja"
preciznije, daaa se "kusati sa rogatim, nemre bosti".





Dobra je to klopa.
To kak je dobra to mi i pričal sused Gjerg.
Ono za Oluje oslobodili Knin od četnika,
on knindža,svi veseli, a on:
-e fala više kurcu, sad ću se moć najest bikovih jaja, tamo pri "....",
tak su mi falila.
Tak da je i to oslobođenje relativna stvar, kak kome.
Valjda je i Franc obožaval jaja.
Meni osobno, taj Knin, to mi neka vukojebina.

Prije neg donira jaja, bik ista upotrebljava, za rasplod.
Kao takav je popularan, čak, van svoje vrste.



Kad mu zrežu to, onda je Vol.
A i ima toga



Zovu ih i bijelim bubrezima, a najbolji su sa grilla.



Ajmeeee, ode ja sa teme, a štel sam o labudima,
no vratimo se na temu.
Svi znate za ovu našu ludaču, joooj, francusku, pardon mua,
oooooo Chateau de la Chance, ooooo mondeaux.
Mariju Antoanetu.
Eto kak ko idiot uđeš u povijest.
-Nemate kruha?
paaa, jedite kolače

I sad kak je to francusko predgrađe došlo sim, oooooooo
Sant Bordeaux, C'est la vie, non rien de rien lyrics, mondje,
nema mesa, pa snađi se druže,
aaa, ja se baš zaželil muda labuđih.
I ode ja na Jarun.
Bitno je razlikovati mužjake od ženki.
Ženke su bezvezne, nikaj ne sikću, neugledne su i ne kurče se perjem, ko u nas ljudi.




E, ova je ženka. Tu sam uslikal prije par leti na Bandeku.
Se vidi da nema jaja.
Muški, eeeee, to digne perje, šepuri se i mam ga skužiš.
A ima jaja.
I ajmo, oš više porcija, daj si truda.



Mater, pobegel mi, brz je mrcina.







No, a kaj si tak sumnjičav?

Slušam vijesti sa strane. Pak bomba. Veli kašikara.
Ooooo, jebala vas kašikara, veli se kinder jaje, .
Viš ti kak ti novinari hoćedu da je ta bomba došla iz Srbije,
a ona naša rvatska.
Eeee, pa neće moći. Zvat ću decu.
-decoooooooo, oooo, oooooooooooo

No
I to pofuriš i očerupaš, odrežeš jaja, pa vino, malo soli, režanj češnjaka
i pirjaš.

Ostatak mesa, okolo jaja, a toga ima ooooohoho, isto ne bacaš.
Od jetrica napraviš znamenitu paštetu.
Ali sam šopani labudi. Ja sam ove našopal.

Pašteta je bila Cher Dieu par excellence



A da ne pričam o nadahnućima, afrodizijacima,......ahhhhhhhhh
Wagner - Die Walküre: "The Ride of the Valkyries"





Jel vi vidite koliko ja mogu drobiti i srat?
Ajd vi meni nađite neki posel, pa da ja počnem delati, pa da me skinete sa kurca, ha,....?????

Ha, a meso, bezveze, ko turky, purica.
Dok je toplo, još kak tak, a poslje,....jelovo trešće.

A kaj da vam velim?
Ak si nemreš ufatiti, odi po belom svijetu i kusaj.









Inače, ja se služim starovikinškim receptom,
zapravo su ga oni oteli od Danaca.
Naime kaj je. Još dok je onak napol priklan,
trebaš mu na nekom panju rastući jajca, muda,
pa odrezati i na vruće ulje, onak na naglo.



A ni tak ni loše, onak po primitivno, kak ovi naši susedi Bosanci,
na ćevape



a i kak je poznata kava od mačijeg izmeta, kao jedna od najskupljih
na svijetu, ni loša ni ova labuđa.
Još skuplja i još bolja!
Pa daj ufati govno od labuda.




Eto drugari, gospodo, civilizacijo, neg budemo na nivou.
- 06:00 - gukni (9) - štampaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2