01.02.2010., ponedjeljak

Shabu-Shabu, Kobe Beef, Hot Pot

Shabu-Shabu, Kobe Beef, Hot Pot

ponedjeljak , 01.02.2010.
Obuzelo me nekaj duhovno.
Nekaj se dešava, a neznam kaj.
Razdire me neki strah iznutra.
Priča se o nekakvim otkazima u firmi.
Čučim doma, vremena i previše.
Zutra bu se znalo, u tubi ili not tubi, o moj Yoriče,
jadna li ti majka!

Gledam fčera neki film o neke dvi zdrmane sestre,
ono, sjebana femily, pa sve došlo na svoje.
Nisam mogao vjerovati da ću film odgledati do kraja.
Putem si mislim kak je ovaj život jeben.
Koliko smo otuđeni, začahureni, sjebani.
Pod maskama nečeg.
Jel nam uopće trebaju ove PVC maske za Fašnik?

I sad na poso, s posla, stresovi, nema se para, blejanje u TV,
Internet, sav si negdi, začahuravaš se ko onaj dudov svilac.
I kak sad, da danas budeš neki "domorodac", AboLičanin,
da blejiš u nebo, popiješ kaku Buniku, prošamaniziraš svoj
bitak, ono, malo o religiji, reinkarnaciji, telekinezi, telepatiji i
te điđe.

Kak smo blesavi, to ni normalno.
Završi taj film, pa pogledam još jedan, evo da me ubiješ,
sad neznam koji, ni o čemu.
Ah, da, o onom treneru i njegovih 12-stero dece.

Nemrem zaspati, još buljim u TV,
ono, Vidoviti Milan-
"huuuuuuuu, evo vam energija, pričekajte minutu da se slegne,
pa zovite"
Ono dole, 7 kn po minuti.
Zovu ljudi, vele primili energiju, platili 7 kn, pitaju svašta,
minute idu X 7 kn.
-Da šta vi Milane mislite o mome sinu i tom Internetu?

"Gospođo, maknite taj Net, ali pazite, štetnost će vam i dalje dolaziti preko žica u zidu, preko cijevi"

Glupača, valjda danas raskapa instalacije u kući.

"Ja svaki vaš razgovor pamtim. Ja imam pamćenje od
650.000.000 Terabajta, više neg svi serveri svijeta.
Zvali su me iz NASA-e, da se prikopčaju na moj mozak"

Ljudi, zovu li zovu.
Samim gledanjem te "duhovnosti" si već kreten, a kamo li,
da još zoveš.

I ondak mi padne na pamet klopa.

U svoj toj brzini života, koliko se ne kvalitetno živi.
Npr., sama prehrana.
Zgužvaš i utrpaš u sebe, svakako smeće, jeftinjak,
ili ono malo bolje, pa se zajebeš u tome kaj si smiksal i proteine i ugljikohidrate i zelenjavu skup sa voćem i
izazoveš u sebi truljenje te hrane, umjesto, da jedeš u razmacima,
pa probaviš to kak spada.
Treba jesti po principu:
Danas bijelančevine-proteine,
sutra ugljikohidrate i tak naizmjenično, a zelenjavu i voće, svaki dan,
ali, barem 3 h., iza ovoga gore navedenog.
Iskoristiš hranu, ždereš, koliko hočeš, a vitak si, hehehehe,
a ne kak ja, kanta za smeće, idem iza žene i dece i trpam njihove ostatke u sebe, jer mi žal baciti.

Mlijeko i mliječne proizvode treba izbjegavati.
Naš metabolizam je sada drugačiji, nego u naših mladunaca.
Mlijeko treba bebama i maloj djeci.
Di ste vidili da stari konji piju mlijeko?
Čovijek je svežder, a i LAV i zajebite makrobiotiku.

Lav zakolje zebru, pa joj siše i liže krv,
pa, onda jetru, sa mineralčekima,
pa želudac, sa onom travom, kaj ju je ova popasla,
to bi bile te balastne, makrobiotike,
pa meso-proteini i
kaku kosku za kalcj.


Klopa je umjetnost. Treba uživati u njoj.
Joj da vidite ove iz Googlea, imaju takvu menzu i takvu klopu,
da im ne pada na pamet, ići okolo po Restaurantima.

BTW-dvije iskrice

Restaurant, je naziv koji se vješao u Francuskoj, po krčmama,
koje su nudile juhu, tam negdi davno.
Prije su meso pekli i kuhali.
Vodu od kuhanog mesa su bacali i ondak je netko došel na ideju,
da je ta "voda" dobra okrijepa, umornim i smrznutim putnicima.
Takve krčme i konaci su se označavale nadpisom "Restaurant".


"Carsko meso"
Nekad su nedonošćad na austrougarskom dvoru,
zamatali u carsko meso-preteča inkubatora,
a to meso su poslije davali sirotinji.
E sad me ne pitajte kaj je bilo, ak se beba usrala.
Valjda su to oprali, a u pećnici, dezinficirali.

I napokon, fajnli,
već tri dana mi se vrti po glavi te điđe sa HOT POT-om
Shabu-Shabu, Kobe Beef.
Onak, sjediš za stolom, imaš vremena, pred tobom neka juhica,
koja krčka i narezano stokuraca raznih,
i kozica i lignji i komadića riba i govedine i ribeye i svašta nešta.
A ti, onak, na 33 okretaja, čopaš to čopstikima, pa umačeš u tu jušnu
krčkovinu, pa mljac. Jebeš kruv, to za sirotinju.
Umjesto toga, neke raviolice, njokice, etc..







jedan kineski hot pot




mala varijanta nečega sa jednim komadićem kobe beef-a,
pod bamboo poklopcem- na pari.
Hehehehehe, a govorim taj engleski,....znatno više razumijem,
a pišem ga i spelujem, za kurac.
I sad, nema problema, ono, obična spika,
-dobar dan,...dobar dan, ja bi pivo, može i rakija, nema, odjebi,
a dobra vam žena, za povaliti, koliko je sati, et a fajv oklok,
tajm tu ti, ali nešto stručno, e to trebaš extra naučiti.
O.K., ovo oko struke, čekić, zavariti, odrezati, zašraubati, od šraubati....,
to smo naučili.
I onda restač, sve nekaj piše, a ništ ne kužiš.
I onda uprem prstom u neki natpis i oću to
-da nemože
-ne ja oću to
Ode on klimajući glavom lijevo desno, kad eto ga sa nekim tipom.
-Dobar dan G'dine, ja sam dir. hotela, zvali ste me.
-Ne nisam, ja hoću ovo!!!
................................................................
-G'dine, hm,hm, to je moj potpis.








Sva sreća pa sam po tim Čajna restačima imal mentore,
pa ajd, barem na pol sam znal kaj jedem.

Sad bute se smijali......čak sam i neke kurce jel, al neznam čije,
valjda kornjačine.
Smjestila mi bagra.
Rekel sam im, pošto obožavam kornjače u smislu živih bića,
da, ak mi uvale jest kornjaču, da bum gazdi rekel za to i da bu,
dobili otkaz ugovora.

Druga bitna stvar je kaj Japanci tam imaju upliva do jaja,
pa je pol hotela i restača njihovo i ima njihovih specijaliteta.
Kinezi ih ne vole.
"Ako hoćeš izaći gladan iz restorana, idi u japanski"










Normalno, da se blesan mora blesaviti.




malo su i oni naučili,....naučil sam ih delati italijansku tjesteninu,
a kaj drugo.










Shabu Shabu-Ribeye-goveđa vratina-hot pot juha, nekakav sezamov
umak-cca 18 US$




hot pot i aj'd ga ti znaj, kaj si jel




Pravi Kobe Beef
Pet šnita cca 50 US$
Zakaj?
Kupiš tele, hraniš ga zdravo, organski, svaki dan ga masiraš,
tak da mu rastijeraš mašćobu okolo mišića,
nikako piva, kaj ljudi misle,...stoka ne pije,
sam sam ja stoka kaj pije.
Tak dobiš tu lijepu texturu mesa.
Ma mermer bato.
Naraste, zakolješ i pošalješ u Zagreb u "Mu" restoran,
npr. iz Nebraske, jer je Branko Cikatić, odustao od te zamisli,
na Velebitu.
Najaviš se u Mu restoran i klopaš.
Gram košta 4,34 KN, znači cca 150 gr. = 651,00 KN
+ extra prilog i sve drugo, ili je možda bolji jastog od kilu za 500 KN?
http://www.mu-steakhouse.com/




Može i na grilu, ak ne voliš kuhano


A da ja prestanem srat,.....???
pa pojedem jedan sendwich vulgaris, od 6 KN.
Mislim, da malo sletim dole,
z obe noge!

A valjda bu i ta plaća od Studenog, ovaj mjesec!





- 18:34 - gukni (19) - štampaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2