25.12.2009., petak

Božić, francuska revolucija i salata i Crni Ivo

Božić, francuska revolucija i salata i Crni Ivo

petak , 25.12.2009.
Pa sretan i blagoslovljen Vam Božić!
Njegov rođendan,....???
Ne, ne, ne,....čista simbolika oko zimskog solsticija.
Niko nezna kad se rodil.
Po astronomima tam možda čak i 0007. god.
poslje njega samog.

Jučer mi je "101", radio, osvježil čitav Badnjak.
Vozim se na posel,
ne da bi radil, već da rasčistim svinjac, koji smo ostavili 23.,
iza sebe u radioni.
Gazda se sprsil i dal za janka i ticuprasicu i
pijaču.
Lijepo smo se uneredili.
Niko mu ni jebal ništ, a bilo me strah da bu,
radi Božićnice i Regresa.
No ljudi su bili O.K.,samosvijesni.
Ove godine nikaj, štanga,
teška vremena.
Ni problem u vremenu, već u pizdama,
znate Vi jako dobro kojima,.....
onim Dancima iz države Danske.

I tak ja slušam radio "101"-"Zločesta djeca",
kad jedan od njih opali:
-najbolja država je bila Yugoslavija
ovi ga napadneju, da kaj priča gluposti i zakaj?
-Zato, jer su u njoj ubili Andriju Hebranga!!!
aaaaahahahahahahahahahahahhahahahha
Meni jako duhovito!
Vama?

Inače UDBA je imala jako jeben sistem.
Ne sam kaj su likvidirali političke protivnike, neg su im i žene
i decu zatukli,
ali nema idealnog aparata, ...........koji ne čini propuste.

Idem si spiti malo Izabele.
Vele da je stemperirana idealno, ak je na 16 NivesCelzijusa.

A i bratac Ivo nam posta svijetski prvak.
Britanski "The Observer" ga spominje kao
Grinch-a koji nam je ukral Božić.

Navodim
Xmas illegal in Croatia
Sizzling Entertainment
Written by Simon Musasizi
Wednesday, 23 December 2009 21:15

Imagine with all the preparations you have made, and the shopping, you wake up on the Christmas eve and the festivities have been banned. No getting out of your home, no going to church, no going to any entertainment centre. It sounds crazy yet outlawing Christmas celebrations has happened before.
Croatia 2008

The Croatia government in 2008 banned Christmas as a means of coping with the economic crunch. According to Digital Journal, it was a tough situation in Croatia where citizens were ordered to tighten their purses to a point that they were not allowed to enjoy themselves on Christmas and New Year’s eve. The Prime Minister Ivo Sanader ordered the ban on all festivities in the country.

“For that goal we forbid buying of Christmas and New Year’s gifts as well as organising of Christmas and New Year’s receptions. I believe that with the proposed measures ... we can avoid a deeper crisis within the next year,” Ivo ordered.
The government also proposed a freeze on public sector salaries. Croatia became independent of the former Yugoslavia in 1991.


http://observer.ug/index.php?option=com_content

No jebeš njiha!
Za svoju rit se čovijek treba skrbiti.


Donesel sam si doma suvenire iz firme.




Nekom gadljivo, no ja volim prčkati po tome, naročito mozak.
Vele da tijelo traži takvu hranu (ono, kad ti nekaj paše),
kakvih minerala i vitamina imaš najmanje u sebi.
A i mozak je neki vitamin,...... valjda.

I rintal sam fčera doma.
Prvo francuska salata,
koja veze s vezom nema s Francuskom.
Pitaj Francuza za nju, pa bu te blijedo gledal,
a reci mu:
-salade Russe???
Ondak bu znal.





A odi u majčicu Rusiju, pa tam pitaj,
isto nebuju znali, a reci im:
-salata Olivier???
e, znali bu.
i u nju sem majoneze, graška, mrkve, k. kraskuraca, jaja, vrhnja, senfa,
ide i meseko.
Taj M. Olivijer je bil Francuz koji je delal u Rusiji.
Ma na vam pa si čitajte.

http://damijenestoslatko.bloger.hr/post/francuska-salata-i-njena-kratka-povijest/476472.aspx





E ondak sam si išel delati ručka,
"Oslić alla Bakalar"
Sad bi ja trebal pravi bakalar, ma ote vrit,
te namači te tuci te jebi mačku mater, te 6 dana,
luftaj kuću.
Ovo moje brzo, oštro i bez veze.





Kolko oslića tolko krumpira, toliko c. luka, par režnjeva češnjaka,
co, biber, lovor, vegete, maslinovog, al onog jebačkog ulja,
pa red jednog, pa drugog, pa trećeg,
pol ure kuvanja i na,
ješ punom žlicom i plućima, a izvana zglediš,
ko da u čubama imaš 6 oraha.
Jebi ga, kontinentalna posla, jednog zatucanog kontinentalca.

















More je zakon, a od slatkih voda, jedino pastrva.
Šaran smrdi u tri piljeljiljine.
Ak ga pečete morate deti veliku žlicu svinjske masnoće, e, ondak je OK.
Ma moreju slavonci i slovenci drobit kaj hočeju,
no jebeš slatke vode.
Ono mi najbolje s fiševima,
zaljute do boli i ondak kad to nekom pričaš vele:
-aaaa nisi ti jel pravi fiš
Ma nisam kurac, se isto.
Zakaj toliko ljute paprike?
Pa da ubije onaj smrad!





Eh ondak tica-prasica
napacano pa u rernu.
Na gumbu od špareta sam si zacajhnal idealnu temperaturu,
pa koliko kila, toliko sati.
5 ipo, nama dost.
Ja, vazdapijan, "nemrem ni jest, sam bi lokal, da maspater"
-pa maspater, kaj moraš i na Badnjak kleti,
Mali i žena ko ptičice, a ovaj stariji se usral do grla ovih dana.
Jebe ga neka viroza ovih dana.
22. ni mogel ni hodati, ni govoriti, a 23. dojdem doma, kad,
-ženo, di sinčina tajina
-eno ga u teretani
- pa jel on normalan
- na tebe je
Nas dva smo jurišnici.
On po teretanama, a ja po birtijama.
Sva sreća pa imamo pesa,
eeeee tom je Božić, ne jebe "kuglice", sam meso klopa.








E onda kičenje





Ima nas i nezainteresiranih,
neko na fejsu, neko u birtiji
- čuj stara idem skočiti do dućana, nekaj sam pozabil i malo do
Žnidarčića prek fkrčmu,
štel bi se s njim pospominati o Abesiniji, baš me zanima, kaj on misli o tome.
Normalno, kad se vratim:
-Sam mi dajte eroplana, mam se idem boriti u Manđuriju

Ni mojoj ženici lako.






Kad, ono, među ukrasima,





-kaj ovo, ženo
-ahhh, to ti od sina uradak, nekakav angelek, sam su mu opala krila,
to je u vrtiću delal.
-meni ovo više vleče na Hebranga


Pekla žena i kolača, no ni mi se dalo fotkati.
Meni zamjesila ono slano tijesto sa sirem,
da lakše mogu lokati, pa sam se malo igral i s tim, jer
mi je polako netajala slika, a i ton se počel gubiti.






I ondak se probudim i izljubim sve ukućane,
pes me napadne i obliže, dam mu komad odojka, a on ponovo,
opalim mu vritanjak, a on me onak zbunjeno gleda,
Kad na komodi snimim penkalo.
Eeee, moj crni Penkala, kaj si ti izmislil.
Dam se kladiti, da je znal, kojim slučajem, kaj bu mu šmerali po
izumu, dam se kladiti, da bi uništil nacrte izuma.


I da maspater,
da kaj moram klet na Božića
Ma moram, ma najte mi nositi pizdarije u kuću,
pa kaj očete da nas policija dojde hapsiti,
pa kaj ne vidite da sam kaj nisu počeli.
Ovo je poštena kuća.
Krš,.... lom,....hiti to odma fsmeće.
-idem si nekaj popiti, da si živce smirim.
-zahvaljujući dobrim ljudima imamo sve ovo danas,
Oni su nam fkrali Božića!!!!






-zahvaljujući prijatelu Dražu, kaj mi je dal hamper direktora
i jednom anonimnom Gosponu kaj mi je na silu ugural 500 čuna
vžep, jer se osečal dužan, jer sam mu nekaj dobro napravil ovo leto.
A kaj ste vi stoko sitnog zuba dobro napravili???
Ne ne mislim na Vas, već na Dance.
Mislim da je On prošel ovim mojim Domom, ovaj Božić,
osječam to, no neka mi gorčina ostala u grlu,
valjda od Direktora,...........
od Njega svakako ne!!


Pa još jenput Vam se sretne i berićetne!!!






- 11:08 - gukni (12) - štampaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2