html>
It`s now or never - I don't wanna play the broken-hearted girl... - Blog.hr
05.12.2008.

It`s now or never

Ne mogu vjerovati koliko je lijepih riječi tamo napisano.
Toliko emocija,dirljivih riječi i ljubavi.
Samo to čitam,a niz lice suze teku kao kišne kapi...
I baš je tada pala kiša...
Kao neki znak od Boga...Sad mislite da su to bile suze tužne,ne upravo suprotno,bile su to suze radosnice...
Jer nikad nitko me nije mogao toliko oduševiti,razveseliti.

This is gonna be a night to remember...


Odlučila sam što je najbolje za mene...Što je najbolje..Iako mnogi neće razumiti,ali jednostavno jednom moram i na sebe misliti...
Jer u životu nikad nisam napravila nešto za sebe,i mislim da je došlo vrijeme da nešto napravim...

.....I`m ready to disappear....


Ne želim više da sumnjaš u mene!I da mi drugi moraju postavljati suluda pitanja!I ne želim da drugi misle nešto što nije istina...Ali ipak to se ne može zaustaviti...Jer ipak,ljudi misle da slika uvijek znači 1000 riječi-Ali ponekad tako nije.

...I just wanna be with you,just you...


Zna mama koji ja poklon želim za Božić...Ali mi ona to nikad neće kupiti..
Rekla je već 1000 puta...I to sa potpunom sigurnošću...
Ali opet jedan mali dio mene još uvijek se nada da će promijeniti mišljenje,
iako ga ona nikad ne mijenja...
Ali kako se kaže:Nada umire zadnja...Bar tako se kaže...Iako od te nade na kraju ne bude ništa..

55.post...Zar je već toliko prošlo..Zar sam već toliko napisala...
Iako mi se čini da više nemam o ćemu pisati,još uvijek je u ovoj mojoj glavici ostalo nečega,nije sve istrošeno..

I opet se pojavila ona tuga..Smo tražim nekoga tko će me utješit i u potpunosti razumiti..Ali nikog takvog...Tila bi njemu reći sve što mi je na srcu i sve što me muči..Ali jednostavno ne mogu..

I see no changes,just every day the same broken-hearted girl..


18:20 , Komentiraj { 29 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x