html>
I don't wanna play the broken-hearted girl...
21.02.2008.

što se sve dogadalo...

evo i mene....skupila san 100 komentara.....thumbupto triba proslavitiparty
i tako ovih se par dana svašta događalo....od svađa,dobrih ocjena, do pomirbi....smokin...i tako ja san ovih dana cila bila u flešu....
posvađala san se s jednom frendicom....ali se nadam da smo sad sve riješili....
i tako....svi misle da san tužna zbog dečka (((mislin ddddd....))))
nikad ne bi bila tužna zbog dečka....iman ja većih problema od dečkiju....
danas san dobila najsretniju vijest do sadathumbupzubocerek
i tako....sve vas puno pozdravljam i očekujem 100 komentara...ni manje...a može više...zubo

ljubim vas svih
kisskisskisskiss


17:45 , Komentiraj { 201 } Print
15.02.2008.

samo jedan video....

evo vam video...zac efron i vannesa hudgens-everyday.... uživajte....


13:12 , Komentiraj { 121 } Print
13.02.2008.

evo mene!!!!!!!!!!

bog.rofl...ljudei moji pa diste mi vi...sretan....,niste mi ostavili puno komentaraeekcry...ma nema veze,glavno da vam se blog sviđa(bar se tako nadam)smokinthumbup....sutra mi je film.....jupi!!!!!!.....jedva ga čekam gledati.....zove se high school musical ili kako mi kažemo srednjoškolski mjuziklnonozujo....i tako....jedva čekam viditi onog prelipog glumca...mog zaca efrona...iu da ne duljim šaljem vam veliki poooozzzzdddrrraaavvvv....i želim svojoj teici da mi brzo ozdravi...zubobeljkissmouthwashwavemahludcerekbangsmokinfinonjamipjeva

20:28 , Komentiraj { 4 } Print
04.02.2008.

bok ljudi moji!_!_!_!_!

evo mene malo opet..nisan više bolesna....cerekyes...uspješno san ozdravila....nisan bila u subotu na nižetića_cry_ma nema veze ionako idem sutra na jolu(ipak moran ići zadnji je dan maškara)dead..
i tako....malo san popravila ocjene....i tako....sve ide na bolje (osim ljubavi...to je uvik loše...a štoš....
nemam blage što ću više napisati pa vam šaljem veliki pozdrav...komentirajte....i uživajte u blogu.....

pozzz cilom mom najboljem 6.g i svim koji idu u oš stanovi...ali u moju smjenu...


thumbupwavemahzujosmijehcerekgreedydeadzubobeljkiss


kissrolleyeswinkkiss
12:34 , Komentiraj { 6 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x