html>
I don't wanna play the broken-hearted girl...
15.06.2008.

nikad štafeta na ovaj blog nije kročila,pa da se i to napokon dogodi...

Savršen dan?
Kako kad... Najviše volim petak i subotu ali ako mi se dogodi nesto lijepo neki drugi dan onda i njega proglasim lijepim.

Šta vas na ljudima prvo privuče?
Hm... Osobnost! Volim one koji se malo razlikuju od drugih... Volim s takvim ljudima pricati jer onda razgovori nisu dosadni. Vazno mi je se kreativan, otkacen simpatican.


Da morate, biste li uzeli ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, nema voljenu osobu pokraj sebe, ili ulogu čovjeka koji nema novac, nema karjeru ali ima voljenu osobu kraj sebe??
Meni je ljubav jako vazna u životu i zaista mislim da je ljubav nešto najljepše što se ikome može dogodit. Dakle uzela bi ulogu ulogu čovjeka koji nema novac, nema karjeru ali ima voljenu osobu kraj sebe!!!



Koje ime je upisano u vašim rodnim listovima?
ana kole...ma svi već znate...

Nadimak?
ima ih puno:: najčešće su to: anchy,ane,kolegica...

Koliko će ove godine biti svjećica na vašoj rođendanskoj torti?
hmm....bit će ih 13..

Kojeg vam je datuma rođendan?
11.7.

Koja vam je najdaraža životinja?
mačke,psi i dupini...i konji...ma ja volim sve životinje,,,

Koje su vam boje oči?
Smeđe...

Koje vam je boje kosa?
smeđa..isto kao i oči...

Imate li negdje na tijelu piercing?
E... PA nemam...

Imate li negdje na tijelu tetovažu?
Hm...Hm... Pa ne!

Koje su vam boje čarape?
trenutno su plave...

Imate li sretan broj?
Pa ne...ali mi je broj 7 nekako zabavan...

Gdje bi volili putovat?
po cilom svitu...najviše na neko egzotično misto...

Omiljeni film?
Ajme puno ih je.
Ovako: high school musical 1. i 2.,honey,bubnjevi pobjede,step up 1. i 2., i hip-hop te break dance filmovi su mi genijalni....

Omiljeno mjesto za odmor?
neka prostrana livada gdje mogu uživati po cile dane...

Omiljeno jelo?
hmm....težak izbor...ma svaki put drugačije...

Da li neki dan u tjednu posebno volite?
Petak i vikende...

Što u zadnje vrijeme od pjesama najviše slušate?
hmm...a dosta toga..nina sky,kat de luna,toše-the hardest thing,..zac efron..ma ima toga još puuunooo...

Koju pastu za zube koristite?
zirodent...ja mislim...

Omiljeni restoran?
mamina kuhinja..hhhh

Omiljeni cvijet?
ruža...

Koji fast-food najviše volite?
nemam omiljeni...

Omiljeno piće?
hmm,....voda...i....nestea s ledom ...

Kako ste izgledali kad ste imali 10 godina?
da vam priznam..uopće se ne sićam...

Od koga ste dobila zadnji mail?
ajme....a stvarno ne znam..

U kojem bi dućanu voljeli imati karticu od 75% popusta?
U onom novom skupom dućanu što se otvoria di i ono kino...hehe

Što radite kad vam je dosadno?
Ne znam... Nesto da mi ne bude dosadno.

Kako reagirate(na ljude,situacije)?
A sha ja znam... Na ljude prijateljski...

Koji od vaših prijatelja živi najdalje u km?
a ne znam..u ljubljani od prijatelja...a od rođaka u australiji i americi,..

Što je trenutačno najbolje u vašem životu?
hmm..pa ništa...

Tko će vam prvi odgovoriti na štafetu?
Ne znam odgovor.

Koliko je sati u ovom trenutku?
23:49

Čokolada ili vanilija?
pomišano..hehe

Ljeto ili zima?
lito,,,

Toplo ili hladno?
Mlako

Crno ili rozo?
Kombinacija crno-rozo

Narodnjaci ili metal?
nijedno...

Motor ili auto?
...zasad bicikla...ahahaha..ma šalim se...ma motor mi je zakon al se bojim voziti na njemu,,,

Koja vam je boja najdraža?
plava,crvena,crna i ljučibasta

Što mislite o petku 13-tom?
Ništa... Dobro jer je petak

Da li ste praznovjerni?
Ne znam...Hahahahaa

etooo....to bi bilo to...pussekooo..
23:31 , Komentiraj { 14 } Print
12.06.2008.

this is the hardest thing...to leave you....that is the hardest thing...

I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathin', breathin'
The morning light,
Opens my eyes
It's nearly time for leavin', leavin'

I know that it seems
Like it's easy for me
O I wish you could feel
What's going on inside

It's the hardest thing I ever have to do,
To walk away from you
When I wanna hold you,

It's the hardest thing
In every single day
To have to turn away,
I want you to know that,
This is the hardest thing.

Another day is years away,
I close my eyes
To see your face,
The more I wait,
The longer it takes,
It feels like time
Is standing still.

Where ever you go,
Whatever you do
I want you to know that you're on my mind

novi post a prolazi vrijeme...nekad tako sporo,dok nekad tako brzo...
još 8 dana....pa kraj škole...
a još 1. misec pa meni rođendan..11.7
a štoš...bili smo na izletu...bilo je ok...nije bilo loše...
ahh..što još za reći...mislim da vam je ova pisma sve rekla....(ako ste je razumili)...iden sad....

pussaaa...kisss...vtppp...

14:52 , Komentiraj { 15 } Print
02.06.2008.

you have to discover me,i am just in your imagination...

puno tema u glavi a malo za napisati....
tako je uvijek....tako je i sada...
tužna sam...opet....puno je razloga zašto...ali proći će i to...nadam se...
druga na turniru sa mojom ekipicom;ja,kata,tea,matea,marina i ivana...
bar nešto sritno...utakmice završile...hrvatska prva...wiiiii.......

ne smim više misliti na njega...ne smim...svaki put kad ga ugledam srce mi ubrzano lupa...ali nisam zaljubljena,nesmim biti...ne želim...
proći će i ova ˝zaljubljenost˝...mora proći....

volim moju karlu...oči joj sjaju...iako kaže da nije,ja znam zbog čega...hah...
ma moja ljubav....lolim je...želim da naše prijateljstvo traje vječno....

pozdrav karlici i mojoj ineski i svim ostalima nisam u stanju napisati koga sve pozdravljam...pussaa
velika pussa od vaše anchy...


izbrisala sam onaj ˝depresivni˝ dio posta,jer su me vaše riječi(komentari) potaknuli na razmišljanje...kako samo ima jedan život i treba ga provesti u sreći...hvala vam...zaista vam hvala...

22:26 , Komentiraj { 33 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x