novi korisnik

pet

MaLo u FuŽiNe

picturesfornoone.blog.hr

Firma svake godine slavi rođendan u Fužinama pa se tamo spoje i druže ured RI i ured ZG. Jučer nas je vrijeme srećom poslužilo;

Pojasevi nevinosti

stella.blog.hr

"Sviraj, pa za pojas zadeni" kaže jedna narodna mudrost. Vreme je za završnicu. U 13 priča ispričala sam vam četiri bajkovita dana na Staroj planini i u Pirotu, u organizaciji "Izletnika", pionira istraživačkog turizma u Srbiji. Ovo je posljednja...

čet

sri

Mokre slane guze vol.3

picturesfornoone.blog.hr

Vrijedilo je pričekati zalazak... Fora je šetati po molu kada nema ljudi i more je mirno a opet sve se nekako čini živim među brodicama... Ovaj stari brodić mi nije dao mira, mislio sam čak i koračiti ali je zaista u lošem stanju... No...

uto

Mokre slane guze vol.2

picturesfornoone.blog.hr

Kako sam završio s B1 bilo je vrijeme da se prebacimo na drugu bašču tj. B2. Uvijek može bolje ai cilj je bio što brže čistiti kako bi se uhvatilo što više slobodnog vremena. Prije; Poslije; Simpatičan je taj mali vrt u rimskom stilu......

Vransko jezero (video)

goransafarek.blog.hr

Naše najveće prirodno jezero, Vransko jezero, nalazi se u Dalmaciji pokraj Biograda na Moru, vrlo blizu mora. Jezero s priobaljem ujedno je park prirode s manjim ornitološkim rezervatom u sjeverozapadnom dijelu, a uvrštavanjem na Ramsarski popis našlo...

pon

Mokre slane guze vol.1

picturesfornoone.blog.hr

Naslov kao naslov, samo patkica i ništa više... išli smo malo na more... malo delat i malo uživat... Što se tiče radova, logično mene su išli oni vanjski... inače volim slike "prije/poslije", pa evo B1 (prva bašča dok druga ide na vol.2) Prije; Poslije; Vrijeme...

ned

pet

Gastronomija u Vrelu

stella.blog.hr

Nakon foto safarija u džipovima rastajemo se s našim domaćinima ispred restorana "Vrelo", carstva dobre pirotske kuhinje. Lako je pogoditi zašto se tako zove Nakon foto safarija slijedi gastro avantura. Pirotska kuhinja spada u najbolje...

čet

Neobična freska

stella.blog.hr

Nastavljamo naše istraživanje Stare planine. Probijamo se kroz selo Rsovci, prateći putokaz za pećinsku crkvu Sv. Petra i Pavla Prelazimo rijeku Visočicu. Brza je, bistra i puna ribe Pješačimo do manastira u stijeni, ima i lijepih odmorišta...

sri

Svega ima u Vodama Jasâ

gp-crnobijele.blog.hr

Bilo bi razvidnije i shvatljivije da sam napisao "u Varaždinskim Toplicama"..., ali me bar-dvotisućljetna-tradicija korištenja termalnih (i mineralnih) voda na tom lokalitetu ponukala da latinski naziv Rimljana za to ilirsko mjestašce u Zagorju, Aquae...

Smilovica

stella.blog.hr

Do vidikovca Smilovica na Staroj planini stiže se tako što se od asvaltnog puta koji vodi prema Zavojskom jezeru skrene prema selu Pokrovenik i posle 5 km se dolazi do pozicije sa koje se vide Midžor, Babin zub, Kopren. Vidikovac Smilovica...