Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 13.01.2010.

Premotavam ceo svoj život... Vidim tvoje lice u gomili milijardu puta...

Image and video hosting by TinyPic


Evo stavljam vam post samo da ne slušam više ono Kad će post??? winkTrenutno sam malo u gužvi jer se zaključuju ocene, pa u ovom postu ( na vašu sreću ) nema onog mog beskrajnog naglabanja... blabla
Važna novost je da je Tokio Hotel uradio jednu pesmu za film „Alice in Wonderland“ ( glavna uloga Džoni Dep, da napomenem ) pod nazivom „Strange“ u duetu sa ( moram da dodam preslatkom ) Kerli, koja ima jako sličan stil kao Lady Gaga. Mislim da bi se baš uklapala sa Billom, oboje su uvrnuti... naughty

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ovaj post će biti propraćen slikama iz GQ magazina. Bill se baš zanimljivo obukao. Obožavam njegovo eksperimentisanje. Šešir je genijalan. I dopada mi se način na koji se on i Tom upare, a ne bude seljački...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


NAJBOLJA SLIKA SA OVOG SLIKANJA, PO MENI...
Image and video hosting by TinyPic


U ovom postu pišem o pesmi „Alien“. Isto se piše i na nemačkom i na engleskom. Inače, ovo je prva pesma koju smo mogli da čujemo, ako se setite DVD-a Caught On Camera ( decembar 2008. ). Bio je jedan snimak iz studija u kome Bill sa slušalicama na ušima i tekstom ispred sebe peva delić ove pesme. Tada su fanovi ovu pesmu nazvali Herz im Storm ( Srce u oluji ). Bože, kako su ljudi maštoviti... bang Još kad se setim svih onih tekstova pesme koji su kružili po Netu... hehehhehe


Original Video - More videos at TinyPic

Nemačka verzija pesme „Alien“ nam dočarava sliku Billa koji se nalazi u nekom konfuznom stanju. Ni sam ne zna gde je, ruke su mu umazane krvlju. Na ogledalu je ispisao svoj poziv upomoć. Svestan je da mu je potrebna ljubav kako bi to savladao, ali se bori protiv samoga sebe. Srce je kao nešto strano u njemu, nešto što tu ne pripada.



Stranac

Sopstveno srce se bori protiv mene.
Kao stranac u meni je.
Ustajem... Osvrćem se...
Ruke su umrljane krvlju…
Gledam u ogledalo na kome je ispisano…

Udahni mi svoju ljubav…
Želim konačno da budem sa tobom…

Osećam se bolesno bez tebe…
Skoro da sam probao svaki otrov…
I sada sam slobodan…
Položi me na vatru...
Gledam u nebo i čujem tvoj glas…

Udahni mi svoju ljubav…
Želim konačno da budem sa tobom…
Udahni mi novi život…
Da li čuješ moju dušu kako vriši?

Probudi me iz ovog sna…
Stranac traži ljubav…
Pusti me da odem.. Pusti me odavde…
Stranac traži ljubav…
Tvoju ljubav… Tvoju ljubav…

Udahni mi svoju ljubav…
Želim konačno da budem sa tobom…
Udahni mi novi život…
Da li čuješ moju dušu kako vriši?

Probudi me iz ovog sna…
Stranac traži ljubav…
Pusti me da odem.. Pusti me odavde…
Stranac traži ljubav…
Tvoju ljubav…

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Dopada mi se što na početku pesme, kroz zvuk bubnjeva skoro da mogu da osetim teško disanje, isprekidani rad srca. Takve stvari su mi genijalne na novom albumu. Engleska verzija je, za divno čudo, skoro pa prevedena nemačka. Samo što se ovde konkretno vidi da pati zbog nekoga za koga ga veže jako puno uspomena ( što se vidi iz druge strofe ).



Stranac

Osećam se izgubljeno u sebi...
Stranac je u meni...
Ko si ti? Ko sam ja?
Vidim krv svuda oko sebe...
Drhtim zbog reči na ogledalu...

Spasi me svojom ljubavlju večeras...
Dođi i vrati me u život...

Ležim na ivici...
Premotavam ceo svoj život...
Vidim tvoje lice u gomili milijardu puta...
Tonem... Padam...
Čujem samog sebe kako dozivam...

Spasi me svojom ljubavlju večeras...
Dođi i vrati me u život...
Spasi me svojom svetlošću noćas...
Ti možeš da učiniš da tama sija...

Dođi i ubij san koji je postao loš...
Stranac sam za ljubav...
Dođi i probudi me iz mrtvih...
Stranac sam za ljubav...
Potrebna mi je tvoja ljubav... Potrebna mi je tvoja ljubav...

Spasi me svojom ljubavlju večeras...
Dođi i vrati me u život...
Spasi me svojom svetlošću noćas...
Ti možeš da učiniš da tama sija...

Dođi i ubij san koji je postao loš...
Stranac sam za ljubav...
Dođi i probudi me iz mrtvih...
Stranac sam za ljubav...
Potrebna mi je tvoja ljubav...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Toliko od mene... Odoh da učim... xD
Buji-paji, monsteri... xD
mah


- 14:35 - Komentari (16) - Isprintaj - #