Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 29.04.2015.

Your love breaking into colors...

Image and video hosting by TinyPic

Konačno (:
Novi post. Ima previše toga o čemu treba da se piše, pa ću početi odmah sa najbitnijim, a to je prvi deo turneje Feel It All koja u podnaslovu ima Club Experience, a ono što je interesantno je to da se tokom marta održala u 15-ak velikih klubova po Evropi, ali da su karte bile skuplje nego za koncerte koji će se održati u velikim halama širom sveta krajem 2015. godine (mislim nekada u oktobru, novembru). Razlog zbog ovakve cene karata je taj što su odlučili da isto ono što bi uradili na velikoj sceni odrade u malim klubovima, a to (kao što bi neki rekli) puno košta (:

Image and video hosting by TinyPic

Pre nego što dam neki uopšteniji komentar o svemu tome uradiću nešto što nisam uradio nikad dosad, a to je komentarisanje videa direktno u blog editor. Pustiću sada snimak nekog koncerta (mislim da sam našao neki okej iz Brisela) i pisaću nasumične utiske, a kad sve to završim (nakon nekih sat i po vremena) nastaviću sa normalnim pisanjem posta.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1. Nakon 2 minuta i 39 sekundi mi je već žao što nisam otišao na koncert. Light show je vrhunski i muzika je sjajna. Voleo bih da sam jedan od tih ljudi koji vrište na svaku promenu svetla (: Ništa lepše nego kad si tako euforičan na koncertu pa te svaki detalj tera na aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (:
2. Bill je totalni kralj. Ali, totalni (: I to bukvalno. Ovaj majkldžeksonovski autfit preko koga nosi kraljevski plašt i krunu, pa to je genijalno (: Neki se već šale da je album nazvao Kings of Suburbia samo kako bi imao izgovor da nosi krunu (: Kralj. Mada, meni više izgleda kao drug QUEEN nego kao KING, al ajd (:
3. Prefora su mi i Georg i Tom sa ovim maramama preko lica i Gustaf koji se ogradio u ono staklo i stavio masku za varenje. Mnogi komentarišu kako im je žao Gustava zbog toga, ali ja ne vidim čemu ti komentari. Sigurno mu to niko nije nametnuo, a poznajući njega on se tako najbolje oseća jer je jako introvertan i zašto se ne bi čovek izolovao?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

4. Sad sam uhvatio sebe kako od reči do reči pevam We found us i ne mogu da verujem da znam tekst cele pesme (: Nisam imao pojma dok sad nisam uz njega otpevao. Čudno (:
5. Ja OBOŽAVAM, ali OBOŽAVAM Girl got a gun. Ne znam zašto svi hejtuju tu pesmu.
6. Sssssuper mi je ovaj remix Dark side of the Sun (: sviđa mi se što su je prilagodili zvuku novog albuma, a Bill pregenijalno pleše. PREGENIJALNO.
7. Covred in gold ide super uz Billov autfit koji je sav od zlata (: Slučajnost? Ne bih rekao (:

Image and video hosting by TinyPic

8. Primećujem da mnoge tekstove bolje kontam sada dok ih slušam uživo jer se sve to odvija u klubu (gde je praktično i nastao ceo ovaj album). Nekako sam više tu činjenicu dosad povezivao sa samim elektro zvukom, ali sve mi postaje jasnije koliko je to uticalo na tekstove jer se stalno prave aluzije na svetla koja se puštaju u tami disko kluba.
9. Dopada mi se rok upliv u sve ove elektro pesme jer se baš mnogo čuju rifovi gitara čega mi fali na albumu.
10. THE NEW DAY IS COMING..... (((((((((((((((:

Image and video hosting by TinyPic

11. Georg i Tom sa sviranjem bubnjeva. PRE. PRE. PRE. Najavljuju dolazak kralja (: tj. Povratak kralja u novom ruhu (: Najružniji kostim koji nosi na ovoj turneji sa nekim fluorescentnim zelenim trakama i užasnim patikama

Image and video hosting by TinyPic

12. Akustična verzija Never let you down. PA LJUBAV (: Te strofe su nešto najbolje na svetu (: Ovu pesmu peva za sve fejk ljude koji krše svoja obećanja. Dobro je, analizirao sam pesmu kako treba u pre nekom postu (:
13. NEEEEEVER LET YOU DOWN... A... A... A...
NEEEEEVER LET YOU DOWN... A... A... A... (((:
14. Baš mi je iznenađujuće što su Noise vratili na turneju, ali kul (: Volim tu pesmu. Sjajan tekst.
15. Scilence can destroy...

Image and video hosting by TinyPic

16. Izvođenje fanova na scenu i pevanje sa njima Kings of suburbia. Bravo (:

Image and video hosting by TinyPic

17. BAM. Znači ovaj light show je nešto na šta sam se naježio od glave do pete. I to uz najbolje pesme. Jedini snimci sa koncerta koje sam pogledao i ranije.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


18. Invaded... gde me nađe :/
19. Scilence louder than before...
20. The end feels like first time...
21. Prelud mu je ovaj dejvidbouvijevski autfit. Totalni je Bouvi tu. Ma, nestvarno.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

22. Ruuuun... Ruuun.... Naježio sam se...
23. Fenomenalno je kako su spot oživeli na sceni.
24. Pih, ne otpeva drugu strofu :/
25. I dalje potpisujem da je to najbolja pesma na albumu.

Image and video hosting by TinyPic

27. Rescue me... :/ Kako predivan set... Šteta što ne peva Rette mich, ali ga publika zajebava i svi u glas pevaju Rette mich (: Bravo!
28. Kako je prefora kad peva Come and rescue me, pa podigne mirkofon da publika peva, a odjekuje Ich verbrenne innerlich (:
29. Automatic. Još jedna stara. Kul je što su i nju izmiksovali ponovo, mada bi se svakako uklopila u ovaj elektro zvuk.

Image and video hosting by TinyPic

30. Screamin? Baš su me začudile pesme koje su odabrali da ih uvrste u ovu listu, ali drago mi je što nisu išli samo na singlove.
31. Ali crvena bunda. Kralj (:
32. Mogu misliti kako mu je bilo prevruće u tome hahhaha ali bunda je bunda (:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

33. aaaa opet onaj upad sa Monsoon usred Screamin kao i na Humanoid City turneji. BAM. BAM BAM.
34. Kako ja volim muziku u Stormy weather
35. VEDA VEDA VEDA VEDA STORMI VEEEEEEEEDAAAA (:
36. Super mu je ova Pit Mondrijan majica (: Ja i moje asocijacije. Kako super sija u mraku.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

37. Predivna Masquerade. Mislim da će ona biti tema sledećeg posta.
38. Kako ja volim muziku u refrenu Heart get no sleep.
39. TURN ME ON... TURN ME ON.. TURN ME ON... Kako vreme odmiče sve više volim Love who loves you back ako je to ikako moguće.
40. aaaa Durch den Monsun na nemačkom (:
41. Vielen dank. Danke schon.
42. Great day za kraj. Sjajno. I to u nekoj baš tvrdoj verziji.
43. Only cigarette to breathe...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Za turneju samo još ima da dodam da je kostime radio Marco Marco u saradnji sa Billom.
To je to. Još nekoliko nasumičnih podataka pre nego što pređem na spot Feel It All.
Bill je imao genijalan odgovor na pitanje šta mu je potrebno dok je na turneji.
„Čaj od kamilice koji je dobar za moj glas... i cigarete.“ (: Cigarete su, inače, odlične za glasne žice. Ja sam plakao od smeha na ovo.

Image and video hosting by TinyPic

Bill je tokom jednog Q&A ispitivanja (koje se odvijalo u bekstejdžu svakog koncerta sa fanovima koji su kupili Meet and Greet kartu) konačno rekao nešto više o svojim tetovažama. Što se krsta na ruci tiče (kao što sam, opet, tačno pogodio u nekom od prethodnih postova, ma car sam (: ) za njega to ne predstavlja izraz religioznosti nego jednostavno voli njegovu simboliku. Onaj sumanuti rvač na ruci je, zapravo, borac i nalazi se pored Freiheita jer Bill smatra da se treba boriti za slobodu.

Image and video hosting by TinyPic

Opet ponavljam kako mi se dopada kako izgleda njegovo istetovirano telo, ali većina tetovaža pojedinačno ne.
Inače, Tom je imao najgenijalniju interpretaciju Billove najnovije duh-tetovaže na ruci za koju je rekao da je tampon. Pa, kralj (:

Image and video hosting by TinyPic

Većina nemačkih tabloidnih novina je osudila turneju Feel It All zbog preskupih karata, ali oni nisu mnogo marili zbog toga.
„Bili smo svesni da ćemo imati antikampanju u novinama jer smo odbili da dajemo intervjue za Bild i slične magazine. Jednostavno više ne želimo da dajemo izjave o tračevima koje pišu o nama i pričamo samo o muzici. Zbog toga su i naš album predstavili kao potpunu propast jer je zauzeo 2. mesto na listi najprodavanijih albuma. Što se nas tiče to je ogroman uspeh, ali novinari to ne vide tako. Teško je kada ti prvi singl i album budu broj 1, sve posle toga je manje uspešno“.

Image and video hosting by TinyPic

Inače, dok sam razmišljao o promociji ovog albuma shvatio sam još jednu veliku razliku i zbog čega ljudi i nisu svesni da su se vratili na scenu. Na prste jedne ruke mogu nabrojati TV emisije u kojima su gostovali, a sve ostale su samo one koje se emituju na YouTube-u. Bukvalno to može naći samo neko ko baš želi da to pogleda.

Image and video hosting by TinyPic

Još jedna izjava koja me je oduševila je bio odgovor na pitanje šta čitaju, na šta su oni odgovorili da dok su na turneji ne čitaju nego gledaju filmove. Oduševljava me ta iskrenost jer manje-više svi pevači lažu kako čitaju. Sasvim je razumljivo da neko sa takvim načinom života nema vremena za čitanje.

Image and video hosting by TinyPic

Bill i Tom pišu autobiografiju u kojoj će se baviti svojim životom, ali i životom benda. Imaju već smišljen naslov i naslovnu stranu, ali nisu još nijedan red napisali. Ovo me je tako nasmejalo jer je to princip po kom i moj mozak radi. I ja tako krenem od nazad. Smislim naziv filma, pesmu za odjavnu špicu i sl., a tek onda ono najbitnije (:

Image and video hosting by TinyPic

Neko se ovde zezao kako Bill ima Toma na majici hahahha (:

Image and video hosting by TinyPic

Još jedna izjava koju sam odmah ubeležio i koja me je baš, baš, baš oduševila.
Bill: „Nemam pojma šta bih radio da nisam muzičar. Ništa drugo ne umem da radim osim da pišem pesme i pevam. Sećam se kada su me u srednjoj pitali čime ću se baviti. Kada sam rekao da ću biti pevač, pitali su me šta ću biti ako sa tim ne uspem. I nisam imao odgovor. Nikada nemam plan B u životu. Ako u životu imaš plan B nikada nećeš uspeti sa planom A.“
Poslednja rečenica. PRE. PRE. PRE. I jako, jako, jako tačna.

Image and video hosting by TinyPic

Kad je već spomenuo školu evo ga još jedan podatak koji (meni bar) nije bio poznat ranije. Oduvek sam znao da su napustili srednju školu kada je Durch den Monsun postao veliki hit i da zbog brojnih obaveza nisu mogli da stignu na nastavu. Međutim, ono što nisam znao je da ih je direktor škole pozvao u svoj kabinet i praktično izbacio iz škole rekavši im da zbog brojnih fanova i TV ekipa je održavanje nastave nemoguće.

Image and video hosting by TinyPic

Još jedna Billova rečenica u kojoj mi je bilo veoma lako da se pronađem: „U rodnoj zemlji se nikada nisam osećao kao kod kuće niti sam se u svojoj školi osećao prihvaćeno. Zato u svakom gradu lako stvorim sebi dom. Sutra bih mogao da se preselim bilo gde i odmah bih bio svoj na svome.“
Sticajem okolnosti često sam se selio i trenutno živim između par gradova i to je u neku ruku olakšavajuće jer (iako se nigde ne osećam kao kod kuće) nikad nemam taj period adaptacije, samo raspakujem stvari i nastavljam sa svojim „životom“.

Image and video hosting by TinyPic

I samo još jedna pregenijalna scena iz intervjua i prelazim, konačno, na Feel It All.
Voditelj: Da možete da promenite ime benda kako biste se sada zvali?
Georg: Georg i ona druga dva dečka.
Tom: Ali nas je četvorica.
Georg: Da, ali Bill nije dečko.
Bill: Seronjo!
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHA KRALJ.

Image and video hosting by TinyPic

Zapravo, shvatio sam da je ovaj post već predug tako da tačno za 7 dana ubacujem post o Feel it all spotu. Obećavam, 7 dana! (: Ne više od toga. Ipak se ima tu mnoooogo pisati i ubaciti mnogo fotki, a sad bi to bilo previše.
Znači čitamo se za 7 dana (:
Zzzzzzzzzzz

Image and video hosting by TinyPic

- 12:31 - Komentari (14) - Isprintaj - #