Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

subota, 04.02.2012.

No, dobro... xD U prevodu: novi post

Image and video hosting by TinyPic

Auu, otkad ja nisam pisao, a Boga mi, ni čitao komentare. Ne mogu da verujem da ste za sve ovo vreme i dalje dolazili na blog, a i u inbox su mi stizale poruke nekih fanova koji su tek pronašli blog i pročitali sve postove ispočetka. To me uvek oduševi i iskreno, divim se tim ljudima, jer ni ja ne bih imao živaca za to, a da ne pričam o tome da bi me bilo sramota da čitam te gluposti koje sam pisao, no dobro... xD

Image and video hosting by TinyPic

Zasuli ste me komentarima da konačno ima vesti o kojima se treba pisati, ali ja nisam pisao iz dva razloga. Pre svega, vesti nisu bile naročito bitne da bih im posvetio post. Druga stvar ( i mnogo bitnija ) su obaveze na fakultetu zbog kojih ne stižem da posvetim toliko vremena ovom blogu, a kako ne volim da pišem postove na brzinu, nisam ih ni pisao.
Sada sam malo lunjao po blogovima i čitao ono što po njima piše, gledao slike i evo ih neke najbitnije vesti.
Pre svega, Billov stajling. Iskreno, uopšte mi se to više ne dopada i čudim se kako osoba koja je imala toliko stila može sebi sada da pravi ovo. Naravno, ima i dalje nekih svetlih trenutaka, kao što je slika iznad ovoga što pišem i ova koju stavljam dole. Naravno, ova frizura u kombinaciji sa bradom mi se i dalje ne sviđa, ali, da citiram sam sebe, "no, dobro" xD

Image and video hosting by TinyPic

Ono što trenutno zaokuplja pažnju fanova je nova aplikacija koju koriste, a putem koje komuniciraju sa obožavaocima, odgovaraju na neka od njihovih pitanja, dele svoje slike, stavljaju snimke, itd.

Image and video hosting by TinyPic

Što se slika tiče, bile su mi interesantne one sa Halloween-a, posebno Billova druga kombinacija. Hvala Bogu da se malo ugojio, pa nema više prebrajanja rebara, kao na slikama sa Maldiva. xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Što se snimaka tiče, odgledao sam dva i odustao od gledanja jer mi se ne dopada to izveštačeno ponašanje i lažni osmesi, a i nemaju ti snimci nekog smisla, tako da neću dalje to komentarisati.

Image and video hosting by TinyPic

Inače, što se tiče te aplikacije, glupo mi je što se odnosi samo na Billa i Toma, a ne na ceo bend. Uvek mi je bilo glupo to izdvajanje. Oke je ako se izdvoji samo Bill, pevači su obično frontmeni i nije ništa čudno da imaju glavnu reč, ali da se to podeli na dve osobe, već mi je malo glupo.

Image and video hosting by TinyPic

A šta je sa ovim momcima?
Verovatno su negde u Nemačkoj, odmaraju se od svega, pune baterije, uživaju sa devojkama, dok braća Kaulitzi rade na nekom novom, ponavljam, nadam se akustičnom, albumu.

Image and video hosting by TinyPic

I, za kraj, naravno, najinteresantnije. Braća Kaulitzi imaju nove twins tetovaže. Istetovirali su, simbolično, sate svojih rođenja, pri čemu je stariji Tom istetovirao 06:20, a mlađi Bill 06:30.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Eto, toliko za ovaj post, ejlijeni, nadam se da nećete čekati narednih pola godine za drugi. xD

++++++++++++++++++++++++++++++
UPDATE
2012+02+08

Bill je doradio svoju tetovažu. Nažalost. xD A bila je baš genijalna onako bez ovog sranja okolo. No, dobro. Postaje mi to uzrečica. xD Bio bi fazon da ovo napravi duž cele ruke, pa duž celog tela, pa onda na faci. xD Ko onaj lik iz Gaginog spota "Born this way". Inače, ako neko nije znao, to mu je prava tetovaža.
Vaše mišljenje o ovome?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

++++++++++++++++++++++++++++++
UPDATE
2012+02+09

A ovako to izgleda u celosti, tj. kad sa ostatkom tela. Nisam promenio mišljenje o tetovaži, ali se ovde predobro obukao, aleluja. xDMada je frizura prebljak, ali to više ne vredi ni komentarisati.

Image and video hosting by TinyPic

- 13:11 - Komentari (39) - Isprintaj - #