Related Posts with Thumbnails

subota, 31.10.2009.

Flamboyant Web Magazin - No.1 - The Hate Issue


..Nationalistic idolatry is the death of democracy..



Image Hosted by ImageShack.us

Flamboyant je virtualni fashion magazin, koji će možda jednog dana doživjeti i printano izdanje. Sjedište umjetničkog jezgra urednika ovog webzinea je u Milanu, a stvoren je kao njihova vizija anarhokulture, želje da prikažu autorske ilustracije, kao i da imaju vlastito 'punk dijete'. Nije to baš tako, naravno, pogotovo zato jer sam časopis započinje prekrasnim tekstom pjesme 'Generations of Love', koju je izvanredno talentirani i vrlo podcjenjeni Boy George napisao početkom 90-ih.




Rezultat kreativna eksperimenta talentiranih autora Flamboyant magazina je pred nama. Uz mnogobrojne prijatelje i suradnike koji su radili na prvom broju, oni sami predstavili su se ovako:

Riccardo Slavik – fashion & fabulousness director
Filippo Leone Maria Biraghi - chaos & creation editor in chief
Andrea Boschetti – eclecticism & execution editor in chief
Ivo Bisignano – couture & crafts director
Alessandro Poli – visions & vandalism director
Davide Stanca – minimalism & mischief director
Flavia Dalla Pelegrina – web sister saviour

Izdvojit ću samo par fotografija i dijelove nekoliko editoriala za koje mislim da su dobro napravljeni i odišu svježinom autora nove generacije. Želim im puno sreće i vrlo skoro print izdanje.


Buyboy

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Celebrate

Image Hosted by ImageShack.us

vesta: Milo Gualano, suknja - Dirk Bikkembergs, hlače - Adidas Originals by Jeremy Scott
rukavice - Custo Barcelona, tenisice - Louis Vuitton



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




White Zombie

Image Hosted by ImageShack.us
t-shirt - FuckSimile

Image Hosted by ImageShack.us
t-shirt - FuckSimile




Slick room

Image Hosted by ImageShack.us
Kaput: Etro, jakna - Costume National, ogrlica - Ugo Cacciatori, narukvica - Moschino

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
tip -Diane Pernet - ASVOF


Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 29.10.2009.

Gucci live – App za iPhone & iPod Touch


besplatni zabavni sadržaji kao nova promocija



Image Hosted by ImageShack.us


Paralelno s online izlaskom nove kolekcije za iduće ljeto i privremenog putujećeg pop-up dućana u kojem će se prodavati tenisice koje za Gucci potpisuje muzički umjetnik i producent Mark Ronson, Gucci je izdao i aplikaciju za iPhone i iPod Touch koja se može besplatno downloadati s App Store. Hmm...moram priznati da mi je malo teže pisati o toj aplikaciji. jer uopće ne znam kako funkcioniraju iPhone i iPod Touch. Mislim, čuo sam i pretpostavljam da je to nešto modernije od mog telefona koji radi samo kad ga se dobro stegne selotejpom.

No dobro, Frida Giannini, glavna kreativna direktorica za Gucci i glazbeni umjetnik i producent Mark Ronson donose glavne postavke nove aplikacije koja spaja svijet mode, tehnologije, informacija i muzike. Gucci entuzijastima nudi se pristup playlistama, mogućnost miksanja muzike po vlastitom izboru, pregled videa, modnih dogadjanja i svega što je vezano uz taj luksuzni brand.

Jedna od naprednijih mogućnosti je:


Image Hosted by ImageShack.us


>> Gucci Beats: možete postati DJ kreativni, igrati se i napraviti mix vlastitih pjesama na virtualnom gramofonu. Ronson je dodao prijelaze koje korisnik samostalno ugradjuje koristeći razne ritmove i zvukove kao bubnjeve, bas ili vokale. Takvu novu glazbu sejvajte i pošaljite prijateljima. Neka vide vaš osjećaj za ritam i DJ sposobnosti! sretan


Image Hosted by ImageShack.us


>> Frida Giannini i Mark Ronson osobne playliste: Frida je uključila i mix pjesama koje je koristila kao inspiraciju za svoje kolekcije. Sve se može downloadati s iTunes Store.

>> Gucci Little Black Book: Sadrži informacije o najboljim hotelima, restoranima, caffe barovima i klubovima u više od 20 najznačajnih gradova svijeta. Takodjer su nabrojana najdraža mjesta Fride Giannini, novosti i dogadjaji

>> Gucci Music Channel: radio stanica sa stalnim streamom.


Ima toga još, a aplikacija će svake sezone biti nadopunjavana novim sadržajima. Besplatno se može preuzeti na www.gucci.com/iphoneapp




Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 28.10.2009.

Rokin footwear – fall / winter 2009.10


lifestyle brand top kvalitete



Image Hosted by ImageShack.us

Rokin footwear je mladi brand muške lifestyle obuće čiji se kreativni dizajn dogadja u Švedskoj, u Stocholmu, a za proizvodnju i dobavu najkvalitetnije kože zaduženi su majstori iz Portugala, gdje u mjestu Felgueiras postoji niz izvanrednih tvornica obuće. Rezultat je prvoklasna, potpuno kožna obuća, bez traga sintetike, superiorne kvalitete u cjenovnom rangu do 200 €., koja po mom sudu nadmašuje mnoge razvikane brandove koji tržište probijaju mnogo više marketingom nego kvalitetom. Rokin foootwear nije prisutan na hrvatskom tržištu, a zemlje gdje se njihova obuća prodaje, kao i cjelokupna kolekcija, navedene su na njihovim stranicama. Evo nekoliko slika kolekcije za sezonu 2009.10.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 27.10.2009.

Isabel Marant – jesen / zima 2009.10 – detalji


Image Hosted by ImageShack.us

Francuska dizajnerica Isabel Marant sinonim je za chic medju mladim stanovnicama Pariza. Kažu da Isabel točno zna što parižanke vole nositi i to im pruža, a one vjerno slijede njene ideje. Njena je jesenja kolekcija naizgled vrlo jednostavan mix elegantnog i casual stila. Za ovu sezonu dominira siva boja, a jedan je dio kolekcije uključio animalne printove gdje po njenim rječima 'glam rock pravi društvo londonskim bad boysima'. Evo nekoliko fotografija.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
style.com


Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 26.10.2009.

Vogue Paris / Nov. '09 – editorial 'Graffi-Couture’


spoj grafita i visoke mode



Image Hosted by ImageShack.us
Givenchy

Još jedan editorial najnovijeg broja Vogua za 11. mjesec ove godine posvećen je grafitima. Vogue prepoznaje vrijednosti koje stvaraju ti buntovnici dana i noći, ljudi koji ruše uobičajene estetske klišeje i pridodao je estetiku visoke mode toj modernoj, urbanoj kulturi. Rezultat je lijepi set fotografija koji je efektno spojio ono što se na prvi trenutak čini kao dva potpuno suprotna pola. Grafite i visoku modu.

Model: Raquel Zimmermann
Styling: Emmanuelle Alt
Foto: Mario Sorrenti

Image Hosted by ImageShack.us
Jakna i body – Maison Martin Margiela, čizme – Giuseppe Zanotti



Image Hosted by ImageShack.us
Atelier Versace



Image Hosted by ImageShack.us
Armani Prive



Image Hosted by ImageShack.us
Kombinezon, bolero i svadbene cipele – Alexandre Vauthier



Image Hosted by ImageShack.us
Body-korzet – Gaultier Paris, čizme ‘Supra Fifre’ – Christian Louboutin



Image Hosted by ImageShack.us
Zebra jakna, remen i čarape – Dior Houte Couture



Image Hosted by ImageShack.us
Haljina – Valentino Houte Couture, šešir – Philip Treacy, cipele – Alexandre Vauthier



Image Hosted by ImageShack.us
Haljina – Zuhair Murad Haute Couture



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna – Christian Lacroix, čizme ‘Supra Fifre’ – Christian Louboutin



Image Hosted by ImageShack.us
Mantil – Chanel Haute Couture, maska – Philip Treacy, sandale – Giuseppe Zanotti
scan: Diorette@tfs



Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.10.2009.

Vogue Paris / Nov. '09 – glavni editorial broja - 'Keith me'


Vogue, grafiti i body painting



Image Hosted by ImageShack.us

Vodeći editorial francuskog izdanja Vogua za 11. mjesec ove godine nosi naziv 'Keith me' i inspiriran je estetikom likova koje slika grafiti umjetnik Keith Haring. Vizualno je ovom editorialu takodjer pridonio i odličan rad make up artistice koja se prisjetila egzotičnog body paintinga kakav je nekada Keith Harding radio na Grace Jones. Pojedini izvrsni komadi odjeće i nakita, iako pomalo u drugom planu, bitno utječu na ukupni dojam, a iz Balenciage već sad najavljuju modni hit idućeg proljeća – peep toe čizmice.

Model: Isabeli Fontana
Styling: Carine Roitfeld
Make up: Lucia Pieroni
Foto: David Sims

Image Hosted by ImageShack.us
Kratka jakna – Yves Saint Laurent



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna od tvida – Marc Jacobs



Image Hosted by ImageShack.us
Monogram ručnik i torba – Louis Vuitton, Donji dio kupaćeg kostima – Prada
Čizmice – Balenciaga



Image Hosted by ImageShack.us
Suknja – Lanvin, grudnjak – What Katie Did, remen – Azzedine Alaia
Torba – Dior, čizmice – Balenciaga



Image Hosted by ImageShack.us
Prsluk – Monies, šešir – Circa Halloween



Image Hosted by ImageShack.us
Košulja i suknja – Balenciaga, ogrlica oko vrata – Chaun Leane za Alexander McQueen



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna – Burberry Prorsum, gaćice, torba i čizmice – Balenciaga, narukvice – Luis Vuitton


Image Hosted by ImageShack.us
Jakna – Givenchy, donji dio kupaćeg kostima – Prada, ogrlica – Givenchy Haute Couture



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna – Dior, korzet 'Massai' – Dior Haute Couture 1997, donji dio kupaćeg kostima – Prada
Narukvica – Ives Saint Laurent, čizmice – Balenciaga



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna od tvida – Chanel, donji dio kupaćeg kostima – Prada, šešir – Circa Halloween



Image Hosted by ImageShack.us
Suknja – Celine, Prsluk – Monies, remen – Ethnix, torba – Chloe, šešir – Circa Halloween
scan – Diorette@tfs



Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 21.10.2009.

Jimmy Choo - reklamna kampanja / jesen '09.


prodaja na svim nivoima...



Image Hosted by ImageShack.us


U kompaniji Jimmy Choo su vrlo zaposleni ovih dana. Tri kolekcije su aktualne. Prva, osnovna linija je već neko vrijeme u prodaji, druga postpunk linija (torba na gornjoj slici) upravo ulazi u dućane, gdje će četvrtina prihoda biti usmjerena prema Elton John zakladi za borbu prot AIDS-a, pa će i punk antikonzumeristi, poput mene, manje mrmljati. Sredinom idućeg mjeseca (14.11.) u 200 selektiranih dućana počinje prodaja dugoočekivane linije za H&M gdje su se, po navodima glasnogovornika Jimmy Choo kompanije, 'jako pomučili' da dobiju njihovu standardanu kvalitetu po H&M cijenama. Evo prikaza Jimmy Choo reklamne kampanje za jesen ove godine.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo jedne od reklamnih fotografija za liniju kaja će se uskoro naći u H&M dućanima. Materijali neće biti umjetni. Čizme preko koljena, od prave kože, koštat će u prodaji $299 (oko 1.500 kn.).



Image Hosted by ImageShack.us


Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 20.10.2009.

Kenzo – reklamna kampanja / jesen 2009.-10.


ruski folklor kao inspiracija



Image Hosted by ImageShack.us

I Kenzo je s nekoliko živopisnih fotografija zaokružio svoju reklamnu print kampanju koja se nastavlja na ranije radove gdje prevladava obilje boja. Trenutno vrlo moderna pletena odjeća dominira kampanjom u kojoj se Marcel Castenmiller zadovoljno i udobno ugnjezdio izmedju dva ženska modela i nimalo se ne tuži na svoju poziciju, a svi zajedno nam predstavljaju uzorke jesenje kolekcije inspirirane ruskim folkolorom.

Modeli: Marcel Castenmiller, Magdalena Frackowiak i Guinevere Van Seenus
Styling: Anastasia Barbieri
Foto: Mario Sorrenti

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Pridodat ću ovom postu i dvije reklamne fotografije
koje je za svoju 2009 - 10. kolekciju snimio Missoni.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Komentari (2) - Isprintaj - #

Nicholas Kirkwood za Rodarte


zgodan božićni poklon...



Image Hosted by ImageShack.us

Nicholas Kirkwood, kreator izvrsne skulptorske obuće, je nakon moguće zvijezde koja obećava sad doista postao član prve i najskuplje lige dizajnera obuće. Kad se još udruži sa sestrama Mullevy, poznatijim pod imenom Rodarte - uspjeh ne izostaje. Nakon suradnje koja traje već tri sezone, gdje je Nicholas Kirkwood za Rodarte redovito radio obuću koja je vidjela samo modne piste i editoriale, ali ne i dućane, u prodaji se pojavio prvi par čizama. Naravno, riječ je o čizmama preko koljena, dužine gotovo kao i hlače, s vrpcama koje se vežu oko noge.

Čizme se po cijeni od 2.250 funti ekskluzivno prodaju u vrlo uglednom Dover Street Market dućanu u Londonu. Pa...kad se usporedi s Balmain cijenama, nije to ni tako skupo. sretan Obavijest je data, a sad je na onima kojima se čizme dopadaju da organiziraju akciju kako primiti lijepi božićni poklon. greedy

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
dazeddigital


Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.10.2009.

Dior – s/s 2010. – detalji.


here's looking at you kid...



Image Hosted by ImageShack.us

Trebalo je ipak nešto malo vremena da ova kolekcija dobije mjesto koje zaslužuje. John Galliano, glavni kreativni direktor za Dior, izjavio je da je inspiraciju za ovu reviju dobio gledajući stare fotografije s Diorovih revija i vidjevši kako u prvom redu sjedi slavni par Humphrey Bogart i Lauren Bacall, koja je bila česta gošća Dirovog salona u Parizu. Iako je Galliano primio kritike da se ponavlja i da je posebno ponovio dijelove svoje zadnje Haute Couture kolekcije za Dior, mislim da je napravio dobar posao. Posebno je dobar kratki trench koji djeluje vrlo sexy i izazovno, kao i jakne s ove revije općenito, kao da rečenica '... here's looking at you kid...' .više ne pripada njemu – nego njoj.

Galliano je pomalo iznenadio s izborom cipela za ovu reviju. Visoke platformke (uz prikladne čarape) nije nešto što bi se od Diora očekivalo, ali i iznenadjenje je dio showa. Osim što je seksipilni donji veš ponovo promovirao kao poželjnu osnovnu garderobu, Dior je reviju završio s uobičajenom paletom večernjih haljina koje uvijek raspaljuju žensku maštu i romantiku, a mene su, kao i cijela kolekcija podsjetile na Bugatti Veyron. Evo nekoliko fotografija kao presjek kolekcije.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
fotografije: catwalking


Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 17.10.2009.

Gucci – reklamna kampanja 2009.-10.


...disco kugla kao modna inspiracija



Image Hosted by ImageShack.us


Ova reklamna kampanja je već neko vrijeme prisutna u svjetskim časopisima, ali vjerujem kako je sad printana kampanja potpuno kompletirana pa ju prenosim u cjelosti. Neka ostane i ovdje zabilježena. Disco trend je osnova Guccieve jesenje kolekcije i ovosezonska popularnost te odjeće može se ponajprije pripisati brandovima kao što je Gucci. Čini se kako je fotografski duo postavio možda malo previše modela u kadar, ali na snimkama su uspjeli napraviti ono osnovno; luksuznu robu ne lišiti ekskluzivnosti, a učiniti ju vizualno prihvatljivom širem sloju potrošača koji bi se lakše mogli odlučiti na posjet jednom od njihovih dućana.

Styling: Emmanuelle Alt
Foto: Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 16.10.2009.

Vogue US / Nov. ’09 – editorial ‘The Daily News’


Dnevne rutine u dizajnerskoj odjeći…



Image Hosted by ImageShack.us
Haljina: Donna Karan, sandale – Prada


Američko izdanje Vogua u novom broju za 11. mjesec donosi jedan mali set studijskih fotografija (jump, jump!) pod naslovom ‘The Daily News’, gdje urednici preporučuju ‘nepogrešivi jazz-day’ izgled koji odgovara ritmu ulica velikoga grada. Valjda je toplo u tom gradu jer su nam se manekenke malo uljetile, no bez obzira na doba godine, preporuka urednika Vogua za urbani dnevni izgled je, izmedju ostalog, i mali mix printanih uzoraka s neutralnim komadima odjeće i dat je čitaocima na ocjenu.

Modeli: Karlie Kloss & Lily Donaldson
Modni urednik: Marie Amelie Sauve
Foto: Patrick Demarchelier


Image Hosted by ImageShack.us
Lijevo: bluza i hlače – Givenchy, torbica – Chloe, remen - Balenciaga
Desno: Sve Yves Saint Laurent, remen - Proenza Schouler



Image Hosted by ImageShack.us
Košulja: William Morris, suknja i torba – Prada, sandale - Balenciaga



Image Hosted by ImageShack.us
Bluza, jakna, hlače i platformke – sve Chloe



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna – Balenciaga, bluza i dimije – Ralph Lauren Blue Label



Image Hosted by ImageShack.us
Haljina: Balenciaga, šešir – Burberry, torbica – Proenza Schouler, sandale – Michael Kors



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna: Proenza Schouler, majica i suknja – Intermix, remen – Gryphon



Image Hosted by ImageShack.us
Vesta, košulja i sandale – Prada, suknja – Louis Vuitton, remen – 3.1 Phillip Lim



Image Hosted by ImageShack.us
Prsluk, košulja i hlače – Marni, sandale – Celine
scan: luxx@tfs



Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 15.10.2009.

Vogue Germany / Nov. '09 – editorial 'Exile on Main Street'


koža, motori i rock..



Image Hosted by ImageShack.us
Haljina/dimije: Balmain, jeans jakna – Replay, čizme preko koljena – Alexander McQueen


Njemačko izdanje Vogua u broju za 11. mjesec ove godine donosi jedan editorial inspiriran naslovom starog albuma Rolling Stonesa - 'Exile on Main Street' (1972). Za pravu rokericu nema zime i nikad joj nije hladno, pa je tako i naša manekenka obučena po svim pravilima rokerske Vogue struke. Hot pants, koža i motori. Kako je rock u pitanju, za očekivati je malo oktana, seksipil i pojačani adrenalin i autor serijala nije iznevjerio. Osim što je od svih radova Stonesa ovaj vrlo poznati album ponajmanje rock, a mnogo više blues album, pa je radnju mogao smjestiti i u neki klub ili bar. No dobro, davno je to bilo i ne treba previše sitničariti dok je lijepih žena i Rolling Stonesa.

Model: Masha Novoselova
Styling: Lynn Schmidt
Foto: Tesh


Image Hosted by ImageShack.us
Pulover: Anette Gortz, jakna s metalima – Julien Macdonald
Kožni šorc – Proenza Schouler, čizme preko koljena - Alexander McQueen



Image Hosted by ImageShack.us
Odjeća i čizme preko koljena – Jean Paul Gaultier



Image Hosted by ImageShack.us
Kožna jakna – Nina Ricci, tajice – Maison Martin Margiela
čizme preko koljena – Alexander McQueen



Image Hosted by ImageShack.us
Kožna haljina – Michael Kors, prsluk s ornamentima – Maison Martin Margiela
Jakna preko ramena – Versace, naočale – Porche Design



Image Hosted by ImageShack.us
Motoristička jakna – Nina Rici, kožna haljina - Maison Martin Margiela



Image Hosted by ImageShack.us
Vesta kašmir – Miu Miu, grudnjak – Givenchy, hlače s ringovima – Roberto Cavalli



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna: Philipp Plein Couture, haljina koža/vuna – Hussein Chalayan
Naočale – Porche Design, čizme preko koljena - Alexander McQueen



Image Hosted by ImageShack.us
Mongolska jakna – Emilio Pucci, kapa – Hermes, naočale – Porche Design



Image Hosted by ImageShack.us
Kaput i čizme preko koljena – Louis Vuitton, kožni body – Jean Claude Jitrois
Jeans hot pants – 7 For All Mankind
scan: helligirl@tfs




Rolling Stones - Tumbling Dice ('Exile on Main Street' - 1972)




Komentari (1) - Isprintaj - #

Vogue Italia / Oct. '09. - editorial 'Sugestions'


klasični modni prikaz.



Image Hosted by ImageShack.us


Naslov je sam po sebi jasan. Možda i više nego sami modni prijedlozi koje je fotograf Greg Kadel odlučio predočiti uz smireni jesenji ambijent i sve skupa malo pomiješati s elegantnom atmosferom nekih prošlih vremena.

Model:Catherine McNeil
Styling: Sarah Maino
Foto: Greg Kadel


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
scan: Diciassette (17)@tfs & models.com


Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 14.10.2009.

Vogue Italia / Oct. '09 – Editorial 'It's a Matter of Glam'


Glamour, bez obzira na sve...?



Image Hosted by ImageShack.us


Novi broj talijanskog izdanja Vogua donosi nekoliko editoriala od kojih nas u jednom nastoje uvjeriti da je glamour preko odjeće uvijek prisutan, bez obzira na okolnosti. Tako je fotograf Craig McDean našu vrijednu manekenku Sachu Pivovarovu odveo daleko od blještavila reflektora, na neka rubna, ne previše prometna i održavana područja i malo ju polegao na asfalt i povaljao u travi kako bi otkrio poveznicu... sretan


Image Hosted by ImageShack.us
Haljina: Dior, marama - Hermes



Image Hosted by ImageShack.us
Mini haljina: Ermano Scervino, kapa od pitona – Jeffrey Portman, cipele – Miu Miu



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna: Gucci, suknja – lanvin, rukavice – La Crasia



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna: Simonetta Ravizza, top i cipele – Bluemarine



Image Hosted by ImageShack.us
Jakna: Carlo Tivioli, haljina – Fendi, rukavice: Carolina Amato, cipele – Miu Miu



Image Hosted by ImageShack.us
Haljina, čarape i cipele – sve Miu Miu, kaput – Derek Lam



Image Hosted by ImageShack.us
Haljina: Jil Sander, rukavice – La Crasia, cipele – Christian Louboutin



Image Hosted by ImageShack.us
Haljina: Givenchy, cipele – Prada



Image Hosted by ImageShack.us
Haljina: Versace, kaput - Simonetta Ravizza, čarape – Miu Miu, cipele – Prada



Image Hosted by ImageShack.us
Kaput i haljina – Valentino, rukavice – Carolina Amato, čarape – Miu Miu, cipele – Chloe



Image Hosted by ImageShack.us
Haljina: Gianfranco Ferre, cipele – Nina Ricci



Image Hosted by ImageShack.us
Kaput: Diego M., haljina – Miu Miu, cipele – Chloe



Image Hosted by ImageShack.us
Komplet: Balenciaga, cipele – Natacha Marro
scan: Diciassette (17)@tfs



Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 13.10.2009.

Nova ženska lica u muškoj odjeći - French Revue de Models #15.


ženstvenost i elegancija u odijelu



Image Hosted by ImageShack.us

Magazin ‘French Revue de Models’ u svom 15-om broju donosi brojne fotografije već poznatih modela, ali isto tako polako predstavlja nova lica koja će uskoro stupiti na modne piste. Evo jednog od prvih editoriala novih mladih modnih lica gdje se pokazuju u stilu ‘Kuma’ (a može i ‘Smogovci’) i, općenito, gdje svoju ženstvenost ističu stylingom inspiriranim muškom modom.

Nova lica: Alisa Matviychuk, Daniela, Chantel Nik Deberry, Nika Lauraitis i Nikole Ivanova
Styling: Marcell Rocha
Foto: Thierry Le Goues

Image Hosted by ImageShack.us
Sako: Yohji Yamamoto, kravata – Ralph Lauren



Image Hosted by ImageShack.us
Lijevo: sako i hlače - Jean Paul Gaultier, košulja i kravata – Dior Homme, čizmice – Paul Smith
Desno: sako i hlače – Dries Van noten, košulja – Charvet, kravata – Paul Smith, čizmice – Donna Karan



Image Hosted by ImageShack.us
Lijevo: Stella McCartney, cipele – Christian Louboutin
Sredina: Emporio Armani, košulja – Gucci
Desno: Donna Karan



Image Hosted by ImageShack.us
Odijelo: Donna karan, košulja – Limi Feu, leptir mašna – Charvet


Image Hosted by ImageShack.us
Odijelo, remen i cipele: Zadig & Voltaire, košulja – Dior Homme



Image Hosted by ImageShack.us
Sako: Thierry Mugler, košulja – Longchamp



Image Hosted by ImageShack.us
fashiongonerouge





Magnificent Seven Theme – Elmer Bernstein




Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.10.2009.

Balmain – 2010. – dva detalja (...uradi sam).


moda iz vlastite radionice



Image Hosted by ImageShack.us


Ne biste s time ni pod obrisali? Niti nemojte, ni slučajno. To se nosi!. Stvar je vrlo jednostvna i prvi detalj je vidljiv iz aviona. Dakle, potrebno je uzeti majicu i škare. Zatim se škarama izbuši značajan broj rupa na majici. Poželjno je nakon toga malo skakati po toj majici (s obje noge istovremeno), obući je i na kraju se malo izvaljati u blatu. I, evo ga, voila! – Balmain. Čemu kupovati i izdvojili vjerojatnih 500 € koliko će, pretpostavljam, ova majica koštati u prodaji kad u kućnoj radinosti možete napraviti još bolji primjerak, s još više rupa.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Usput, sličan scenario može se, naravno, učiniti i s trapericama. Treba ih dobro i temeljito izrezati i, po mogućnosti, traperice podstaviti pidžamom (svilenom), kao što to predlaže dvojac Dolce & Gabbana.





Dolce & Gabbana – summer 2010.


Drugi detalj je malo zanimljiviji jer nije toliko uočljiv. Mnogo truda treba uložiti da se naglasi da u kulerski izgled nije uložen nikakav trud. Balmain na zadnjoj reviji predlaže da majicu ili košulju po sredini malo stavite u hlače, a sa strane neka bude vani. Samo nonšalantno....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Nije trebalo dugo čekati i odmah nakon održane revije mogla se vidjeti primjenjena reakcija publike.


Image Hosted by ImageShack.us


I kad već spominjem Balmain, evo još nekoliko fotografija s nedavno održane revije za proljeće 2010. godine. Balmain se uglavnom zadržao unutar prostora koji je toj kući zadnjih nekoliko sezona donio nevjerojatnu slavu i financijski uspjeh. Vojne varijacije i naglašeni seksipil su i dalje prisutni i kao što je jedna kritičarka rekla: - '....Kad nosite Balmain, ne trebaju vam komplimenti da dobro izgledate. Vi znate da dobro izgledate....' Novac dosad nije bio prepreka, trgovci su zadovoljno trljali ruke jer su se kolekcije znale rasprodati već za mjesec dana, a neke stvari već u prednarudžbama, bez obzira što Balmain traperice koštaju do 2.000 €, jakne dostižu cijenu do 10.000€, a haljine i do 15.000€. Pitanje je samo do kad će ta formula funkcionirati. Tržište će nove odgovore ponuditi već idućeg proljeća.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

slike: dazeddigital, catwalking, dolceandgabbana.com


Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 10.10.2009.

Pariz - street style za kraj modnog mjeseca.


styling van modnih pista



Image Hosted by ImageShack.us

Poznati fotobloger Tommy Ton bio je, naravno, prisutan tokom pariškog tjedna mode i poslikao je neke od učesnika. Modne urednike, asistente, stiliste, make-up artiste i općenito one koji su se tamo našli po zadatku. Gotovo su redom svi u brendiranoj odjeći i obući, a neki su učesnici ili poznanici uspjeli dobiti pojedine komade obuće preko reda, poput onih simpatičnih brkatih LV cipelica za iduće proljeće, gdje su uzorci već našli načina pojaviti se na ulici (suradnici nakon revije odmah stave šapu na neki željeni uzorak i mrko, preko nišana, gledaju ostale kolege koji imaju slične planove. Onda nema kisi kisi). Evo nekoliko njegovih snimaka kako je to izgledalo u Parizu ovih dana.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ovu sam sliku odabrao samo zbog lanca kojim je vlasnik privezao svoj auto-motor

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

sve fotografije snimio - Tommy Ton za style.com i jakandjil.com



Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 09.10.2009.

Alexander McQueen / 2010. - detalji.


Vizualni spektakl s vanzemaljkama



Image Hosted by ImageShack.us

Nakon Chanelovih seljančica i Vuittonovih školarki red je došao i na vanzemaljce. Urednici modnih magazina unaprijed skaču od sreće misleći na editoriale koji slijede. Alexander McQueen je već ranije tokom njujorškog sajma mode dao izjavu kako je sve to prilično dosadno i odlučio je publici podariti vizualni spektakl nestvarnog svijeta s bićima iz svemira, vodenih dubina i reptilima iz džungle. Ogroman budžet koji je potreban za ovu jednu jedinu predstavu osiguran je vjerojatno iz sredstava Gucci Group koji mu daju svu potrebnu infrastrukturu potrebnu za razvoj branda, pa mu je utoliko bilo lakše dosadjivati se na revijama manje bogatih kolega i kolegica.

McQueen je na ovom blogu malo pričekao s predstavljanjem ponajviše zbog vlastite izjave kako vidjeno neće ići u prodaju prije nego se izvrše preinake i ‘reinterpretacija kolekcije’, na način da odjeća i obuća postanu komercijalnije za tržište. Ali, kako je riječ o najvećem spektaklu unutar pariškog tjedna mode, dobio je prolaz jer je ipak proširio uobičajene standarde prezentacije. Cijela se revija mogla putem Interneta pratiti uživo, ali serveri su se od navale jednostavno srušili - pa se ništa nije vidjelo - što je donijelo lavinu kritika organizatorima koji nisu bili u stanju predvidjeti veliki interes. Na sredini blješteće, osvijetljene pozornice bile su postavljene šine s dvije robotske ruke s kamerama koje su slike projicirale na veliki ekran postavljen ispred pozornice.

Image Hosted by ImageShack.us

Bez obzira na odličnu vizualnu prezentaciju mogle su se čuti i kritike. Većinu kolekcije su činile haljine od novorazvijenog digitalno printanog materijala, a printeve su imali i mnogi drugi. McQueen zna materijal posložiti da izgleda vrlo atraktivno i mogu samo zamisliti kolike bi brojne poglede privukla osoba koja se ovako obučena pojavi u nekom klubu. U svakom slučaju, vanzemaljke nikad dosad nisu izgledale tako lijepo.


Cipele su takodjer bile zvijezde večeri. Po twitter izjavi jedne od manekenki s revije, bile su visoke 25 centimetara. Ako ostanu u ovom izvornom obliku može se sa sigurnošću reći da će neobične ovosezonske čizmice Nine Ricci dobiti u budućim proljetnim editorialima svoje dostojne nasljednice.

Evo nekoliko slika sa same revije, print haljina i detalja.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
slike: dazeddigital, catwalking, style.it



Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.10.2009.

Louis Vuitton – s/s 2010. – teen chic?


afro frizure i cipele s brkovima



Image Hosted by ImageShack.us

'Gdje su mladi ljudi, gdje je iznenadjenje?' – upitao se gledajući tekuće revije za iduće proljeće Robbie Myers, urednik magazina Elle (a nešto slično sam ranije se i ja upitao promatrajući slike s revija). Odgovorila mu je njegova prva suradnica. – 'Ikonoklaste i individualce su iz ovog posla izgurali oni koji koji žele samo siguran, provjeren ženski modni ukus'. (who wan't only safe, lady taste – orig.).

Marc Jacobs, kao glavni kreator za kompaniju Louis Vuitton očito ima potpuno slobodne ruke i punu podršku poslodavaca. Što god poželi, to i dobije. Može suradjivati s kim god hoće i, dok ima rezultata, raditi što god hoće. Kompanija LV je i inače poznata da podržava suradnju s kreativnim ljudima na raznim područjima. Tako je i na ovim stranicama opisana njihova suradnja s Takashi Murakamiem i izvrsna suradnja sa Sound Studiom oko izrade audio turističkih vodiča za neke od glavnih svjetskih gradova.

'Smijao sam se, plakao, ponovo smijao dok sam plakao, a onda sam još malo plakao...' – ovim je riječima reviju opisao jedan od anonimnih forumaša i u dobroj mjeri pogodio ono što su mnogi mislili i raznim se epitetima gnjevno obrušili na kreatora i njegovu ekipu suradnika. 'Superružno' je bio najčešći izraz. 'Pa htjeli ste iznenadjenje, zar ne?' – mogao bi glasiti autorov odgovor većini od 720.000 ljudi koji su uživo pratili reviju preko LV Facebook stranice. Većina komentatora je iskreno priznala da se uopće ne može koncentrirati na odjeću jer stalno gledaju u afro frizure modela i 'cipele s brkovima'.

Image Hosted by ImageShack.us

Mene je pojava prve manekenke s tom ogromnom afro frizurom razveselila i cijeli show mi se učinio vrlo zabavan. Neobičan styling je svakako odvukao pažnju gledalaca i pista je u momentu ličila na snimanje nekog editoriala. Popratna glazba i kulise osvjetljenih gradskih nebodera takodjer su upućivali gdje to Marc Jacobs cilja. Na urbanu chic kolekciju inspiriranu uličnom modom gradova kao London, New York ili Tokyo. Mogu samo zamisliti kako su se osjećali uzvanici u prvim redovima očekujući uobičajni Louis Vuitton glamour, dok su na pistu počele izlaziti ogromne afro frizure.

Marc Jacobs je svoje napravio, a u kompaniji Louis Vuitton ga svesrdno podržavaju. Napravio je show i teško da će bilo koje novine preskočiti ovu reviju i spominjanje luckastog stylinga. Strasti se polako smiruju i pokazuje se da je riječ o odjeći za mlade koja se može višestruko kombinirati i nositi na razne načine. Možda to i nije njegova najbolja revija (torbe su izvanredne), vjerojatno je tu previše Marc Jacobsa, ali svakako je pokušaj da se brand približi mladjoj populaciji koju LV nema namjeru prepustiti drugima. Netragom su nestale cocktail haljine, pojavilo se iznenadjenje koje je zazivao urednik Elle magazina i koje je izazvalo burne reakcije, a najnesretniji su vjerojatno u Zari. ' - A koga ćemo mi sad kopirati? Prvo je Balmain izbušio svoje majice, a sad i ovo!!! kakav je to način!?', u čudu se pitaju copy / paste dizajneri tog španjolskog tekstilnog giganta.

Bit će zanimljivo vidjeti tko će biti novo lice proljetne reklamne kampanje za LV. Madonnu je ovoga puta teško očekivati. Evo nekoliko slika s revije.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
slike: style.it











Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 07.10.2009.

Chanel – s/s 2010. – Chic farma.


sjenik i štala kao bizarna scena za klasični Chanel



Image Hosted by ImageShack.us

‘Karl Lagerfeld na vrhuncu svojih kreativnih snaga’ – To je samo jedan od naslova koji su se pojavili u kritikama nakon održane revije za proljeće 2010. godine. Unutar Grand Palais, Chanel je postavio veliku štalu i sjenik kao centralnu pozornicu odkuda su modeli izlazili. Lily Allen je svirala uživo i sve skupa odisalo je velikim šarmom. Ipak, odjeća niti u jednom momentu nije bila u drugom planu i samo kulisa društvenom okupljanju. Teško je spojiti Chanel s farmom. Kao i Vogue, Chanel se ne mijenja previše, ali donosi potrebnu svježinu i kao što je jedna kritičarka rekla – ‘ U vremenima kad su razni slavni i mnogo poznatih koje ćemo brzo zaboraviti došli pogledati zašto luksuzna moda ima visoke cijene – bio je to Chanelov triumf. Evo nekoliko slika, a kako je teško na smanjenim fotografijama uočiti raskoš detalja, na kraju posta su linkovi na sve slike visoke rezolucije.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Slike visoke rezolucije 1
Slike visoke rezolucije 2
Slike visoke rezolucije 3
Slike visoke rezolucije 4
Slike visoke rezolucije 5
Detalji 1
Detalji 2



Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 06.10.2009.

J.P.Gaultier – s/s 2010. – zbrka i kreativni nered.


mnogo detalja kao zaštitni znak...



Image Hosted by ImageShack.us

Jean Paul Gaultier je vrlo hrabro svojoj najnovijoj kolekciji za proljeće / ljeto 2010. godine dao naslov 'The G Spot'. Svega je tu bilo. Od jeans kombinacija, vojnih elemenata do donjeg veša kao glavnog odjevnog predmeta. Od Dr. Martens čizama do elegantnih salonki. Za Gaultiera se može reći da je još 80-ih godina izmislio koncept cone-bra korzeta kao glavnog odjevnog predmeta, uobličivši ga u jedinstveno remek-djelo za potrebe Madonne i njene ondašnje turneje. Ali, taj zvjezdani trenutak njegove karijere prečesto se ponavlja i na današnjim revijama i u velikoj mjeri odvlači pažnju od njegovih novih radova. Gaultier je veliki umjetnik koji s ogromnim žarom suradjuje na kreiranju kostima za filmsku industriju i razne spektakle, suradjuje s glazbenim velikanima i taj se scenski izgled neizbježno pretapa u njegove komercijalne kreacije.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

catwalking & style.com


Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.10.2009.

Dries Van Noten – s/s 2010. – diskretni luksuz.


Nonšalantni luksuz, ali treba to znati....



Image Hosted by ImageShack.us

Dries Van Noten priredio je vrlo nosivu kolekciju od izvanrednih materijala i printova. Inspiracija ovoj kolekciji bili su zapisi istraživača Sir Richard Burtona i Isabelle Bird, koji su u 19. stoljeću proučavali egzotične i zaboravljene kulture. Isto tako, kolekcija je mješavina modernizma i tradicije Tokya, energije i kićenosti Calcutte i otmjene elegancije Pariza. Ručno radjene 'Ikat' printane tkanine (vidjene i kod Guccia) putovale su danima iz Uzbekistana do njegova studija u Antwerpenu (na magarcima, pa 7 rijeka, 7 dolina i DHL sretan). Sumatra, Bali, India su mjesta na zemljopisnoj karti od kuda su stizale ostale gotove tkanine ili su izradjene u konzultacijama s kuratorima muzeja u Kini i Japanu.

Dries Van Noten je sve te materijale s velikom lakoćom slaganja boja uobličio u njemu svojstveni diskretan, nonšalantni luksuz. Evo skraćeni izbor i nekoliko slika s revije za iduće proljeće 2010., održane jučer u Parizu.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


catwalking


Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 03.10.2009.

Oh lala…Lanvin! - s/s 2010.


kolekcija koja slavi ženstvenost



Image Hosted by ImageShack.us

Ako je suditi po pljesku kojeg je nakon završnog defilea manekenki za svoju reviju pod nazivom ‘One Glove, One Love’ dobio glavni Lanvinov kreator Alber Elbaz, čini se da je to bila predstava koja je do sada najviše oduševila publiku. Elbaz se na kraju, uz veselu ‘Besame mucho’ glazbenu podlogu, svjestan da je napravio dobar posao, neubičajeno dugo zadržao medju publikom, čija je reakcija graničila s euforijom.

U Lanvinu se nisu dali smesti i pokazali su prvenstveno cijelu seriju cocktail haljina, a prvi dojam je – luksuz. Kolekcija je to koja slavi ženstvenost, ali bila je to istovremeno i definicija luksuza. U ležernom ritmu sambe, brojnim je sljedbenicima i kupcima predstavljena odjeća bogate palete boja, na veselje prisutnih modnih urednika, stilista i fotografa koji će jedva dočekati da ju prikažu u editorialima koji uskoro slijede. Evo izbor nekoliko slika s jučer održane revije za sezonu proljeće / ljeto 2010. godine.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

catwalking







Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 02.10.2009.

Balenciaga – s/s 2010. – detalji.


Povratak uličnoj modi



Image Hosted by ImageShack.us



Nicolas Ghesquiere, umjetnički direktor i suvlasnik modne kuće Balenciaga, vjerojatno je jedan od najutjecajnih dizajnera ovog desetljeća. Njegovi se radovi pažljivo promatraju i redovito kopiraju u milijunskim serijama koje kasnije možemo vidjeti u high street dućanima. Samo za podsjetnik – upravo je kuća Balenciaga prije nekoliko sezona ponovno na tržište stavila gladiator sandale, što je izazvalu globalnu gladiatormaniju - koja traje i danas. Nekoliko sezona ranije nešto je slično s balerinkama učinila Frida Giannini (Gucci - na zgražanje, užas i financijski strah svojih poslodavaca) – i uspjela. Balerinke su sezonama bile osnovna i najprodavanija obuća, za razliku od današnje dominacije ekstremno visoke seksi obuće.

Oba branda pripadaju Gucci group korporaciji, imaju izvrsne financijske pokazatelje i možda su u ovim težim vremenima morali malo primiriti svoju kreativnost i poraditi na dizajnu koji će, prije svega, - biti prodajan.

Nakon prošlosezonske senzualnosti i elegantnog modernizma autor se odlučio vratiti uličnoj modi. ‘Da, mislio sam na urbane djevojke, oštrog vizualnog izgleda’, kaže Nicolas Ghesquiere i dodaje: - ‘..Sada svugdje oko vas možete vidjeti cocktail haljine. A ja se pitam - tko su i gdje su sve te žene koje stalno idu na cocktail zabave?...’

Prilično neobranjivo, reklo bi se, i odmah je u ovoj kolekciji stiglo mnogo lijepih komada odjeće koja će se uvijek moći kombinirati s raznom drugom odjećom. Elegantne cocktail haljine zamijenile su skinny motorističke hlače, bluze, minice i ljetne gležnjače. Elegantno i seksi, vrlo mladenački, no, Nicholas je tu ipak na teritoriju gdje vlada Isabel Marant. Vidjet ćemo uskoro njen odgovor. Nicolas Ghesquiere tvrdi da mu je želja bila stvoriti naglašeno ženstvenu kolekciju i potpuno modernu odjeću, bez ikakvih referenci na prošlost. Nekadašnji dobitnik ‘Avant–Garde Designer of the Year‘ nagrade za 2000. godinu, ovoga puta budućnost nije spominjao. Evo nekoliko slika s revije.



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

slike: catwalking


Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.10.2009.

Gucci - s/s 2010. – detalji.


atraktivnost bez volje za istraživanjem



Image Hosted by ImageShack.us


Frida Giannini, glavna kreatorica za Gucci, dobila je brojne komplimente za reviju – proljeće / ljeto 2010., kao za vjerojatno najkomercijalniju do sada. Gucci i inače ima brojnu, vjernu publiku, odlično posluje, uz solidan porast prihoda unatoč kriznim vremenima. Na prvi pogled sve izgleda savršeno i narudžbe stižu sa svih strana, ali Gucci nije dao mnogo toga novoga novoga. Bijeli, crni, sivo-plavi tonovi i šareni geometrijski print inspiriran folklorom i kulturnim naslijedjem Uzbekistana osnova su ove ultra ženstvene kolekcije. Mnogo ženstvenije nego ranije. Uočljiv je, takodjer, atraktivan sportski izgled i vrlo uski, sexy – body krojevi.

Nema sumnje da će ova kolekcija biti izuzetno komercijalana. Ima tu izvanrednih jakni, torbi i cipela. Većina tih odjevnih predmeta moći će se dugo nositi i godinama kombinirati s raznom drugom odjećom, ali kolekcija se zaustavila na komercijanoj razini i trenutnoj dopadljivosti, bez veće želje za istraživanjem. Čini se kako su se autorica kolekcije i njezin tim zadovoljili time da slijede želje kupaca, a ne obratno.







































Komentari (2) - Isprintaj - #