01

subota

ožujak

2008

Weekend Edition

Sjediš na najvišoj točci nedovoljno udaljen od mene
i nikako da te uhvatim..slijede me meci tuđih znatiželjnih pogleda
i po meni padaju bombe prezira..već prestarih djevojaka
obješenih kožnih stanica i usana nalik na pukotinu...
trčim sa suncem u očima kao ono... s nadom..
koju gubim sa prvim vlakom bacačem sjena
koji u svoj svojoj okrutnosti pruža tek zraku svakih preko nekoliko metara..
spotičem se o zmije tvojih rečenica..
kožu mi siječe trnje lošeg sijećanja..
ovdje nema prljavog rublja samo gomila živog blata
prljava kaljuža spremna na mene..
kamenuju me nečistim riječima najčešće upotrebljavanim
u ovakovim situacijama..kao da tako puno vrijediš
a od mene nije ostalo ništa...
blijedo platno podano onima najvještijim s kistom
pa izvolte, jel?
popularna classika, jeftina senzacija za susjede ..

Jebeš ovo, kažem..
znaš uvijek gdje me možeš naći...
na istom starom mjestu sa pivom u ruci i čikom u gubcu
onakvu kakvu si me uvijek volio,
ako ti je još uvijek stalo that is!