subota, 03.07.2010.

Marconi

[iliti Glupi telefonski razgovori s glupim ljudima]



- Đe si,šećeru moj slatki?
- Što hoćeš?
- A bokte, tebe ne moš ni nazvat, a da odmah ne misliš da oću nešto. Neću ništa, šta bi htio, zovem onako, da vidim kako si, šta ima, tako to...
- Ne seri. Šta hoćeš?
- Dobro, moram te nešto pitat.
- Ne dolazi u obzir.
- Kako znaš šta je?
- Znam. Ne dolazi u obzir. Godinu dana već vodimo ovaj razgovor. Nema teorije.
- Dobro, onda imam još nešto.
- Reci.
- Moj stari je mislio da kad bi mogli...
- Zaboravi. Znaš što o tom mislim. Ne pričaj gluposti.
- Aha... Dobro... Šta ti radiš?
- Zar je bitno?
- De šta si takva?! Lijepo te pitam.
- Ležim. Gledam u pauka na plafonu.
- Dorro, nemoj ga samo ubit. To ti je nesreća.
- To je nesreća? Odlično.
- Jašta! Teška nesreća. Imam trač za tebe. Šokirat ćeš se.
- Ne zanima me. I ne vjerujem.
- De da ti ispričam. De ajd...
- Pričaj, ionako ti zoveš.
- Bijeli je lapio auto Slatkom. Prodo mu priču da će mu isplatit pare, a Slatki ga prepiso na njega.
- Slatki je budala. To se tako ne radi. Uostalom, to je stara priča.
- Uglavnom... Bijeli više nije tu. Priča se da je u Travniku.
- Nije. Tu je i dalje. Srela sam ga neki dan na trgu.
- A ti si u Zagrebu?
- Šta te boli kurac gdje sam ja?
- Kad ćeš kući?
- Nikad.
- De štas takva?!
- Kakva?
- Kao mrziš tu doći... de, ko da ja tebe ne znam. Kako onaj tvoj lik?
- Koji onaj moj lik?
- Šta ja znam... Valjda imaš nekog lika.
- Što ti imaš od toga? Da, kurca ko govana. Ne znam kako stignem disat od silnog prcanja. Jesi to htio čut?!
- Zajebavaš. Pa dobro, ako nemaš nikog, mogo bi ja...
- Šta? Ne vjerujem da bi išta mogao, a kamo li u ovom slučaju. Uostalom, što si zvao?
- Kažem ti, onako.
- Ja nisam hobi. Uostalom, odakle ti moj broj?
- Nabavio.
- Ti nabavio? Reci Cezaru da ću fasovat zbog ovog.
- Kako znaš da sam od njega dobio?
- Sjedite skupa od jutra do sutra, kao sijamski blizanci. Imaš li ti uopće kojeg drugog prijatelja?
- Samo ti zajebavaj.
- Zvučim li ti kao da se zajebavam?
- Daj šac, nemoj bit đubre. Ja tebi fino, ti meni vako...
- Odjebi od kola. Mogu li bit jasnija? Ne znam zašto zoveš. Nismo prijatelji, ne jebemo se, ne hodamo, čak mi nisi ni drag. A da ću s tobom pričat i o čemu osim o vremenu, to možeš zaboravit.
- Stvarno si pizda.
- Jesam, da. Samo još nisam sigurna koji je razlog? To što mi nisi interesantan ili to što mi se neda davat tebi i Cezaru materijal za kavu sutra ujutro.
- Šta njega stalno spominješ? Usput rekao je da te pozdavim.
- Da, stvarno je potrebno dodatno ovo komentirati.
- Đe si bila sinoć? Jesi išla van?
- Ne. Ne zanima me to trenutno.
- Isse, koja si ti čudakinja.
- Zašto?
- Gdje ti je mladost?
- A mlad si samo ako se naločeš i organiziraš redaljku? Ma da, totalna sam baba. Čitala sam. Možda bih trebala nabavit i konce pa heklat.
- Nisam to reko. Samo mi bezveze. Imaš dvadeset godina i čitaš petkom navečer.
- Da, totalno je bolje u tvojim godinama još uvijek bit u pubertetu. Skroz si u pravu.
- Sad ćemo se vrijeđat?!
- Nema potrebe. Samo prekini više ovaj razgovor. Oduzimaš mi vrijeme.
- Vrijeme za šta?
- Za bilo što. Za gledanje u bijeli zid u tišini, za gledanje teleprodaje. Za bilo što osim razgovor s tobom. I dalje ne kontam zašto si nazvao.
- Htio sam...
- Znam. I ne dolazi u obzir. Možemo li sad završit ovaj razgovor?
- Sad sam ljut!
- Odlično. Pa pa!
- Kujo.







- 16:02 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2013 (1)
Travanj 2013 (2)
Siječanj 2013 (2)
Veljača 2012 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (3)
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (11)
Lipanj 2010 (27)
Svibanj 2010 (22)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (8)
Veljača 2010 (22)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (6)
Studeni 2009 (11)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (11)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

By: Vedrana Jukičić


'Čovek ne stari istovremeno uz časovnike, nego ponekad za tri dana više no za godinu.'

(Milorad Pavić - Predeo slikan čajem)


Blog je zaštićen copyrightom©
i nijedan njegov dio ne smije
se kopirati bez dozvole autorice
Vedrane Jukičić.

Kontakt

jukicicvedrana@gmail.com